Εκπόνηση στρατηγικού πλάνου και ταυτότητας προορισμού για τη Σύρο

  • Δευτέρα, 17 Αυγούστου, 2015 - 13:02

Τη συνεργασία με την εταιρεία FCB Γνώμη Α.Ε που αποσκοπεί στην εκπόνηση στρατηγικού πλάνου και ταυτότητας προορισμού (Marketing Plan & Branding) για το νησί της Σύρου, ανακοινώνει ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης. Στόχος της συνεργασίας αποτελεί η αξιοποίηση των ιδιαίτερων συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Σύρου και η προβολή της ως μοναδικού προορισμού στην παγκόσμια αγορά.

Η αναφερόμενη μελέτη θα παραδοθεί εντός του προσεχούς Νοεμβρίου προκειμένου εγκαίρως, ο Δήμος μας και οι επιχειρήσεις, να προγραμματίσουν τις προβλεπόμενες δράσεις προώθησης και προβολής της Σύρου.

Επισημαίνεται ότι, η παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών αποτελεί ευγενική χορηγία της εταιρείας FCB Γνώμη Α.Ε. Για το λόγο αυτό ο Δήμος εκφραζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες του τόσο προς την εταιρεία όσο και προς τον Γενικό Διευθυντή της κ. Γιώργο Βακόνδιο, για την καθοριστική συνεισφορά τους στην τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού.


Σχόλια

Συνανίδης Γεώργιος Τετ, 26 Αυγ. 2015 - 11:45

Η εν λόγω συνεργασία κινείται στην σωστή κατεύθυνση. Είναι σαφές ότι η ενεργοποίηση των πόρων (δημόσιων και ιδιωτικών) και του δυναμικού ( ανθρώπινου και υλικού) απαιτείται για την αντιμετώπιση των αναγκών της Σύρου. Δεν απαιτούνται πάντα χρήματα. Η προσφορά δυνάμεων κάθε είδους συμβάλει αποφασιστικά στο αποτέλεσμα. Τα οφέλη προκύπτουν στην συνέχεια, δεν είναι προϋπόθεση.