Αισθητική παραφωνία αποτελεί το εγκαταλελειμμένο κοντέινερ των ηλεκτρικών scooters στην πλατεία Μιαούλη

Εικόνες ντροπής με φόντο τα 200 χρόνια Ερμούπολης

Μεγάλη παραφωνία για την εικόνα της πλατείας Μιαούλη και μάλιστα με φόντο τον εορτασμό των 200 ετών της Ερμούπολης, αποτελεί το κοντέινερ για τα ηλεκτρικά scooters, καθώς πέραν των βανδαλισμών που έχει δεχθεί, από το εσωτερικό του, “αναδύεται” έντονη δυσοσμία. 

Ειδικότερα, το συγκεκριμένο κοντέινερ δεν λειτούργησε ποτέ ως μέρος φύλαξης του εν λόγω εξοπλισμού για τη μετακίνηση των ΑΜΕΑ, αφέθηκε στο έλεός του, με αποτέλεσμα, σήμερα, να παρουσιάζει την κατάσταση εγκατάλειψης που διαπιστώνει ο κάθε περαστικός. Συνθήματα και γκράφιτι με σπρέι, όπως επίσης φθορές αλλά ακόμη και περιττώματα αδέσποτων ζώων, διαμορφώνουν μία αποκρουστική εικόνα. Επιπλέον, συνεχής ήχος από συγκεκριμένα καλώδια που προφανώς τροφοδοτούνται από μπαταρία ή ρεύμα, καθίσταται εξαιρετικά ενοχλητικός. 

Παρά τις επανειλημμένες αναφορές για το συγκεκριμένο κοντέινερ, δυστυχώς, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης μένει… απαθής, ως προς την αποκατάσταση ή απομάκρυνσή του, παραβλέποντας το γεγονός πως η πόλη φέτος γιορτάζει τα 200 χρόνια και η εικόνα της οφείλει να είναι άψογη, τόσο στα μάτια των δημοτών, όσο και των επισκεπτών.