HotelBrain και Intimissimi συγκέντρωσαν 17 εκατ. viewers και 7.000.000 likes σε 48 ώρες μέσα από το #IntimissimiLovesSantorini project

Στο λεπτό... viral η Σαντορίνη

  • Πέμπτη, 28 Απριλίου, 2016 - 06:10

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο το #IntimissimiLovesSantorini Project, προϊόν συνεργασίας της πολυβραβευμένης (με World Travel Award 2015 και Tourism Award 2016, 2015) εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain σε συνεργασία με το διεθνές fashion brand Intimissimi.

Συγκεκριμένα, για τρεις ημέρες (22-24 Απριλίου), οκτώ συνεργαζόμενα με την HotelBrain ξενοδοχεία της εταιρείας υποδέχτηκαν 17 διεθνείς fashion bloggers και digital influencers, στο πλαίσιο της παγκόσμιας social media καμπάνιας του διεθνούς brand. Κάτω από την ομπρέλα του hashtag (#IntimissimiLovesSantorini), η καλύτερη εκδοχή της ελληνικής φιλοξενίας ταξίδεψε με φόντο την Καλντέρα στις οθόνες εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Η πιο επιτυχημένη digital ενέργεια επικοινωνίας

Πιο συγκεκριμένα καθ΄όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το #ΙntimissimiLovesSantorini Project συγκέντρωσε, περισσότερες από 450 αναρτήσεις και περισσότερα από 6.675.000 likes, με μέσο όρο τα 15.000 ανά ανάρτηση και με την κορυφαία ανάρτηση να έχει συγκεντρώσει 115.000 likes.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν μόνο μέσα από το Instagram και αναμένεται να αυξηθούν κατά πολύ καθώς σε αυτά θα προστεθούν όλες οι κοινοποιήσεις των αναρτήσεων αυτών, οι αντίστοιχες αναρτήσεις στο facebook και στο youtube καθώς και τα δημοσιεύματα στα προσωπικά ιστολόγια των bloggers.

Επιπλέον, με παράλληλα δημοσιεύματα στα πιο έγκυρα περιοδικά του εξωτερικού, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους 2 μήνες, η πρωτοβουλία της HotelBrain να οργανώσει και να φιλοξενήσει το “#IntimissimiLovesSantorini” project καταγράφεται πλέον ως η πιο επιτυχημένη digital ενέργεια επικοινωνίας και προβολής ξενοδοχείων και προορισμού που έγινε ποτέ στη χώρα μας.

Το project πρόεκυψε έπειτα από ειδική πρόσκληση της HotelBrain προς τον ιταλικό κολοσσό, βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ιδιωτική πρωτοβουλία και αποτελεί την πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας.

Τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain και τα οποία συμμετείχαν στο “#IntimissimiLovesSantorini” project είναι τα ακόλουθα: Kirini Suites & Spa http://www.kirini.com/ ,Chromata Up Style Hotel http://www.chromata-santorini.com/ , San Antonio ( http://www.sanantonio-santorini.com/ , On The Rocks (http://www.onrocks.net/HYPERLINK "http://www.onrocks.net/%A0,%A0Cosmopolitan" , Cosmopolitan Suites ( http://www.cosmopolitan-santorini.com/ Gold Suites ( http://www.goldsuites-santorini.com/ Aressana Spa Hotel & Suites( http://www.aressana.gr/ , Amber Light Villas http://www.amberlightvillas.com/ και Sun Rocks Hotel (http://www.sunrocks.gr).