Το «ΟNO concept» υποδέχτηκε τις γευστικές διαδρομές οίνων και ποτών για το φετινό καλοκαίρι

«Όταν μοιράζεσαι κάτι, αυτό διπλασιάζεται»

  • Τετάρτη, 24 Μαΐου, 2017 - 06:16

Μία γευστική ανάσα χαλάρωσης πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου προσέφερε σε επιχειρηματίες του τουρισμού στη Σύρο, το εστιατόριο και παραθαλάσσιο μπαρ ΟΝΟ concept, στην παραλία των Αγκαθωπών.

Ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών καταλυμάτων του νησιού συναντήθηκαν χθες το πρωί στον φιλόξενο χώρο του ONO και διένυσαν παρέα τις γευστικές διαδρομές οίνων και ποτών για τη φετινή σεζόν.

Οι επαγγελματίες και το καταναλωτικό κοινό, προσκεκλημένοι των Γιάννη Λιέα και Λίνας Φουρνιστάκη, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση, να βιώσουν μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες μέσα από ένα πλουσιοπάροχο brunch με πρωταγωνιστές τοπικά προϊόντα της Σύρου, καθώς και να δοκιμάσουν οίνους και φημισμένα ποτά από την εταιρεία Β.Σ. ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ. Τα βλέμματα μαγνήτισε και το ελληνικό απόσταγμα «Αγιονέρι», Παλαιωμένο Τσίπουρο από την Οινοποιία-Αποσταγματοποιία Τσιλιλή.

 «Καλέσαμε σήμερα ανθρώπους που ασχολούνται ευρύτερα με τον τουρισμό για να γνωρίσουν τις υπηρεσίες μας και να πάρουν ιδέες τις οποίες μπορούν να ενσωματώσουν στις δικές τους επιχειρήσεις», δήλωσε στην «Κοινή Γνώμη» ο κ. Γιάννης Λιέας, προσθέτοντας πως «όταν μοιράζεσαι κάτι, αυτό διπλασιάζεται».

Πιάτα, με μοντέρνες «πινελιές»

Αναφερόμενος στις γεύσεις προτάσεις του ΟΝΟ, σημείωσε ότι στόχος της επιχείρησης είναι να αγκαλιάζει την γαστρονομική παράδοσή μας και να την εξελίσσει. «Συνεργαζόμαστε άμεσα με τους τοπικούς παραγωγούς, προσθέτοντας παράλληλα και τη δική μας πινελιά» ανέφερε χαρακτηριστικά, εκτιμώντας πως «αυθεντικό» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ένα φαγητό που έφτιαξε κάποιος μιμούμενος τη γιαγιά του, αλλά ένα πιάτο που δημιούργησε με έναν καινούριο τρόπο, πατώντας σε όσα διδάχτηκε από τους παλαιότερους. «Παίρνουμε πιάτα που γνωρίζουμε και τα πειράζουμε λίγο, παρασκευάζοντας με τις καινούριες μεθόδους αλλά και την φρέσκια ματιά που έχουν τα νέα παιδιά στα πράγματα. Ένα παράδειγμα είναι οι φωλιές με ξηρούς καρπούς, γιαούρτι και δάκρυα ροδόνερου. Είναι πολύ όμορφο να νιώθεις το ροδόνερο να σκάει μέσα στο στόμα σου», υποστήριξε ο κ. Λιέας.

«Δεν απευθυνόμαστε μόνο στο κοινό της Σύρου»

Μιλώντας για τη φιλοσοφία του ONO αλλά και το κοινό, στο οποίο απευθύνεται, τόνισε ότι σε πολλές περιπτώσεις, ο κόσμος μπορεί να μην είναι έτοιμος να δεχτεί κάτι που αρέσει σε σένα. «Όπως έγινε με το «Αλλού γιαλού», το «Mammo» ή το «Ελληνικό Καφενείο. Ο καταναλωτής, ο πελάτης, ο φίλος και ο επισκέπτης χρειάζονται χρόνο για να καταλάβει τι είναι αυτό που του προσφέρεις». Σύμφωνα με τον ίδιο, το ONO Concept είναι ένας συνδυασμός πολλών πραγμάτων. Ο θαμώνας έχει τη δυνατότητα να περάσει όλη τη μέρα του εκεί, απολαμβάνοντας από ένα απλό τοστ μέχρι ένα χορταστικό πιάτο, επισκεπτόμενος τα μαγαζιά και κάνοντας μια βουτιά στη θάλασσα. «Δεν απευθυνόμαστε αποκλειστικά στον κόσμο της Σύρου» υπογράμμισε, εξηγώντας πως το νησί έχει χρειάζεται ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να καταναλώσουν και να αφήσουν χρήματα. «Είναι σημαντικό να φέρνουμε καινούριους πελάτες, ανθρώπους που δεν επέλεγαν παλαιότερα τη Σύρο. Εμείς τους θέλουμε όλους, αλλά απευθυνόμαστε και σ’ ένα κοινό που μπορεί να καταλάβει τι είναι αυτό που κάνουμε».

«Εκφραζόμαστε μέσα από τη δουλειά μας»

Έχοντας γίνει και η επιχείρησή του στόχος καταγγελιών κατά το παρελθόν, ο κ. Λιέας απάντησε ότι το φαινόμενο είναι γενικό, καθώς ο Έλληνας έχει την καταγγελία στο αίμα του, κυρίως όταν νιώθει ότι χάνει τη βολή του. «Προσπαθώ κάθε φορά  να ξεπερνώ τα προβλήματα, με συνέπεια στην προσωπική ζωή και στο στομάχι μου. Πολλοί πιστεύουν ότι έχουμε δεσμίδες χρήματος, αλλά δεν είναι έτσι. Επενδύουμε, βάζουμε όλη τη ζωή μας εδώ και παίρνουμε δάνεια όπως όλοι, γιατί αγαπάμε τη δουλειά μας και εκφραζόμαστε μέσα από αυτή», επεσήμανε. Καταλήγοντας, εξέφρασε την άποψη ότι η εκάστοτε κυβέρνηση και εξουσία θα έπρεπε να στηρίζει την επιχειρηματικότητα και όχι να μετατρέπει τους εκπροσώπους της σε λογιστές. «Ασχολούμαστε πολλές ώρες της μέρας με άλλα πράγματα τα οποία δεν είναι η δουλειά μας. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι βιώσιμες και να πληρωνόμαστε από αυτές», υπογράμμισε.