Σύμβαση για την ανάθεση των υπηρεσιών τουριστικής προβολής μέσω διαδικτύου, συνήψε ο Δήμος Κέας, με στόχο μεγαλύτερη παρουσία του προορισμού σε όλα τα μέσα

Διαδικτυακής προβολής... συνέχεια

Σε ιδιωτική εταιρεία ανέθεσε ο Δήμος Κέας την υλοποίηση των προτεινόμενων δράσεων της Μελέτης Στρατηγικής Ανάπτυξης του νησιού, για την τουριστική προβολή του προορισμού, μέσω των «εργαλείων», που προσφέρει το διαδίκτυο.

Ο Δήμος Κέας, με σταθερότητα, τα τελευταία χρόνια έχει με επιτυχία προχωρήσει σε διάφορες δράσεις, ώστε να καταστήσει το νησί έναν ελκυστικό προορισμό, αλλά και εύκολα ανακαλύψιμο, καθώς προτεραιότητα φαίνεται να αποτελεί η πρόσβαση στις πληροφορίες για την Κέα, μέσα από το διαδίκτυο, δεδομένου, ότι στην πλειοψηφία τους, πλέον, οι τουρίστες, προκειμένου να επιλέξουν έναν τόπο για τις διακοπές τους, πραγματοποιούν έρευνα μέσω του ίντερνετ, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως επίσης και των ειδικών πλατφορμών για καταλύματα και τουριστικές υπηρεσίες.

Τον Απρίλιο του 2015, ο Δήμος Κέας είχε παρουσιάσει το νέο τουριστικό του πόρταλ, το οποίο με ελάχιστη δαπάνη και προτού ακόμη βελτιωθεί, βάσει της χρήσης και της κίνησης των επισκεπτών σε αυτό, είχε αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές, τόσο για τη λειτουργικότητά του, όσο και για τη λιτή, αλλά καλαίσθητη εμφάνισή του. Στις υποχρεώσεις του αναδόχου, περιλαμβάνεται και η αναβάθμιση και βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων του Δήμου Κέας και του πόρταλ, προκειμένου οι σελίδες στις οποίες απευθύνονται ντόπιοι και επισκέπτες, να είναι ενημερωμένες και άνετες στη χρήση.

Συνολική διαδικτυακή διαχείριση του προορισμού

Όπως αναφέρεται, στη σχετική απόφαση του δημάρχου, για την ανάθεση της υπηρεσίες, της οποίας το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 15.000 ευρώ και το διάστημα στο οποίο αφορά η σύμβαση είναι ένα έτος από την ημερομηνία υπογραφής της, στόχος για το Δήμο Κέας, μέσω της υπηρεσίας αυτής, είναι να υλοποιήσει τις προτεινόμενες δράσεις της Μελέτης Στρατηγικής Ανάπτυξης νήσου Κέας που αφορούν την τουριστική του προβολή μέσω διαδικτύου.

Ο ανάδοχος θα πρέπει να ενημερώνει όσο συχνά χρειάζεται τις ιστοσελίδες του Δήμου kea.gr και destinationkea.com, να προβαίνει στις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες, όπως δημιουργία banner, διεξαγωγή campaign, δημιουργία απλών video, σχεδιασμός αφισών, ηλεκτρονικές αναρτήσεις κ.α., ώστε να προβάλλονται οι εκδηλώσεις και η τουριστική δραστηριότητα του Δήμου στο διαδίκτυο και τέλος, να εδραιώσει την παρουσία του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από ένα ενιαίο, συνεκτικό προφίλ και με συνεχή και συστηματική ροή πληροφοριών.

Στις υποχρεώσεις του αναδόχου βρίσκεται επίσης, η τακτική δημιουργία ενημερωτικού δελτίου (newsletter) με τα νέα του Δήμου και η αποστολή του σε Μ.Μ.Ε. και άλλες επαφές, με στόχο την τουριστική προώθηση του νησιού. Ακόμα, θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και την προώθηση δημοσιεύσεων και advertorials σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει επίσης την ανανέωση της εμφάνισης και της πλατφόρμας διαχείρισης της ιστοσελίδας kea.gr που χρήζει βελτιώσεων και αυτή τη στιγμή παρουσιάζει αρκετές λειτουργικές αδυναμίες. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει τεχνικά ζητήματα της ιστοσελίδας (SEO, keywords, descriptions, tags κ.α.), μέριμνα για την αισθητική της βάσει της νέας οπτικής ταυτότητας που έχει υιοθετήσει ο Δήμος Κέας, ενώ παράλληλα θα πρέπει να γίνει και η μεταφορά όλου του περιεχομένου της υπάρχουσας ιστοσελίδας σε νέα πλατφόρμα wordpress.

Ορθολογικά κριτήρια επιλογής αναδόχου

Για την επιλογή του αναδόχου, λήφθηκαν υπόψιν κριτήρια, όπως:

 Να έχει γνώση του νησιού και της τουριστικής του δραστηριότητας, καθώς όπως επισημαίνεται, είναι χρήσιμο να έχει εμπειρία στον τουριστικό τομέα και να διαθέτει δείγματα αρθρογραφίας σχετικά με τον τουρισμό ή την Κέα.

 Να έχει παρακολουθήσει μαθήματα Marketing Management και Έρευνας Αγοράς ή Έρευνας Συμπεριφοράς Καταναλωτή.

 Να έχει βεβαιωμένες γνώσεις στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων και στον τομέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

 Να κατέχει πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χειρισμού Office (ειδικά excel) και SPSS, ώστε να μπορεί να αναλύσει και να επεξεργαστεί στατιστικά δεδομένα, ενώ απαραίτητη θεωρήθηκε επίσης η γνώση του εργαλείου google analytics για την εξαγωγή των δεδομένων αυτών.

 Να γνωρίζει Photoshop, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί και να επεξεργαστεί φωτογραφίες και ψηφιακά έντυπα.

 Να έχει εξοικείωση με την πλατφόρμα ανάπτυξης ιστοσελίδων wordpress, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί τη νέα σελίδα διαχείρισης της ιστοσελίδας του Δήμου Κέας, kea.gr αλλά και της σελίδας destinationkea.com

 Να είναι γνώστης των εργαλείων των κοινωνικών δικτύων (facebook, twitter, youtube, flirck, instagram, pinterest, google+) και να έχει υπάρξει διαχειριστής τέτοιων σελίδων για υπαρκτές επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό για τουλάχιστον 3 χρόνια.

 Να διαθέτει πτυχίο αγγλικής γλώσσας Proficiency

Η παροχή της υπηρεσίας θα γίνεται στο Δήμο Κέας ή απομακρυσμένα, ενώ θα υπάρχει μία προγραμματισμένη συνάντηση μηνιαίως με τους σχετικούς με τον τουρισμό φορείς του Δήμου.

Ετικέτες: