Δήμος Σίφνου

Πλατφόρμα επικοινωνίας και καταγραφής αιτημάτων δημοτών

  • Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου, 2018 - 15:13

O Δήμος Σίφνου πρωτοπορεί στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών, με την ενσωμάτωση της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών «novoville».

Ο Δήμος Σίφνου ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στις διοικητικές του δομές υιοθετώντας την χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου - Δημότη «novoville».

Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του Δημότη και επισκέπτη του νησιού, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών που έχει καταβάλει η δημοτική αρχή από την αρχή της θητείας της. Στο πλαίσιο αυτό οι νέες τεχνολογίες ενισχύουν δυναμικά τη σχέση Δήμου-Δημότη.

Ο κάτοικος αλλά και ο επισκέπτης του νησιού, θα μπορεί πλέον με την χρήση του κινητού του τηλεφώνου (smartphone), να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του στο νησί, λαμβάνοντας τοποθεσία, φωτογραφία και τύπο του προβλήματος και να στέλνει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες λειτουργικά και πρακτικά προβλήματα που τον απασχολούν (πχ. καμένη λάμπα σε δημοτικό χώρο, οδόστρωμα, διαρροές-βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης/αποχέτευσης, καθαριότητα, προστασία του περιβάλλοντος κα).

Οι υπηρεσίες του Δήμου από την άλλη πλευρά θα έχουν πραγματική εικόνα των προβλημάτων που προκύπτουν και θα μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα και πιο άμεσα τις εργασίες τους. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται ο Δημότης θα λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο!

Παράλληλα, ο Δήμος θα μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού για τα όλα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα μέσω της αποστολής ανακοινώσεων, ενημερωτικών σημειωμάτων καθώς και να ζητά την γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας. Χρήσιμα τηλέφωνα, συχνές ερωτήσεις και σημεία ενδιαφέροντος του Δήμου θα ανανεώνονται ζωντανά και θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη-επισκέπτη.

Στόχος είναι η εφαρμογή «novoville» να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που ο δημότης θα επιλέγει για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.

Σε περίπτωση που ένας κάτοικος ή επισκέπτης δεν έχει τέτοια δυνατότητα, μπορεί να καλέσει στον τηλεφωνικό αριθμό 22840 33627 για την καταγραφή του προβλήματός του. Ο συγκεκριμένος τρόπος επικοινωνίας γίνεται καθημερινά Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 8:00 π.μ. – 17:00 μ.μ.

Η εφαρμογή «novoville» είναι ήδη διαθέσιμη για «κατέβασμα» για τηλέφωνα smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, εντελώς δωρεάν.

Ετικέτες: