Στις 20 Νοεμβρίου η άφιξη των αρμοδίων από την FCB Γνώμη ΑΕ για την τουριστική στρατηγική του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης

Αντίστροφη μέτρηση για το marketing plan

Παρουσίαση σε Τουριστική Επιτροπή και Δημοτικό Συμβούλιο

Εντός του χρονοδιαγράμματος που είχε ανακοινώσει προ δύο μηνών η Δημοτική Αρχή αναμένεται να παρουσιαστεί το στρατηγικό πλάνο και η ταυτότητα προορισμού για το νησί της Σύρου, με τους εκπροσώπους της εταιρείας FCB Γνώμη ΑΕ να μεταβαίνουν στο νησί προκειμένου να προβούν στις σχετικές ενέργειες στις 20 Νοεμβρίου.

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου εγκρίθηκε από το σώμα το σχετικό κονδύλι για την παραμονή τους στο νησί, ενώ σε σύντομη ενημέρωση επί του θέματος προχώρησε ο δήμαρχος, Γιώργος Μαραγκός κατόπιν επικοινωνίας που ο ίδιος είχε με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, Γιώργο Βακόνδιο.

Αξίζει να υπενθυμιστεί πως, το εν λόγω marketing plan και branding αποτελεί μία χορηγία της συγκεκριμένης εταιρείας, με τη Δημοτική Αρχή να γνωστοποιεί επίσημα τη συνεργασία τον Αύγουστο, οπότε και ο κ. Βακόνδιος είχε πραγματοποιήσει επίσκεψη και συνάντηση στο Δημαρχιακό Μέγαρο με τον Γιώργο Μαραγκό.

Εκ μέρους της μειοψηφίας τα μέλη της Κίνησης Πολιτών Σύρου ψήφισαν λευκό στη συζήτηση του θέματος (τέθηκε στα εκτός ημερησίας θέματα) ενώ ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Ανδρέας Γιαλόγλου υπογράμμισε πως θα έπρεπε να είχε διεξαχθεί διαγωνισμός για το συγκεκριμένο ζήτημα προκειμένου να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή προσφορά, επισημαίνοντας ωστόσο, πως αυτή του η παρατήρηση δεν δηλώνει την άρνηση της παράταξης να προχωρήσει στην παρουσίαση του στρατηγικού πλάνου η FCB Γνώμη ΑΕ.

Γιώργος Μαραγκός: Έτοιμο έως τις 15 Νοεμβρίου

Γνωστοποιώντας την προσωπική επικοινωνία του με τον Γιώργο Βακόνδιο, ο δήμαρχος απευθυνόμενος προς τους δημοτικούς συμβούλους τόνισε πως, “Ενημερώθηκα ότι το marketing plan, το οποίο ευγενώς προσφέρθηκε η εταιρεία του κ. Βακόνδιου να εκπονήσει για τον Δήμο μας, θα είναι έτοιμο όπως είχε συμφωνηθεί στις 15 Νοεμβρίου”. Ως εκ τούτου, όπως πρόσθεσε, “με βάση τον προγραμματισμό της εταιρείας, αλλά και τον προγραμματισμό τον δικό μας για το επόμενο δημοτικό συμβούλιο καταλήξαμε ότι η παρουσίαση θα γίνει στις 20 Νοεμβρίου”. Προκειμένου να υπάρχει συνολικά ενημέρωση των αιρετών και κατ΄ επέκταση των δημοτών, ο κ. Μαραγκός ανέφερε ότι το marketing plan έχει προγραμματισθεί να παρουσιασθεί τόσο στα μέλη της αρμόδιας Επιτροπής, όσο όμως και στο συλλογικό αποφασιστικό δημοτικό όργανο. “Θα παρουσιάσουν ενώπιον της τουριστικής επιτροπής το marketing plan αλλά στη συνέχεια κι ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου” σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ανδρέας Γιαλόγλου: Προδιαγραφές και προσφορές

Στη λιτή τοποθέτησή του για το σοβαρό ζήτημα που έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές συνεδριάσεις δημοτικών συμβουλίων, ο Ανδρέας Γιαλόγλου, υπενθύμισε τη θέση των μελών της παράταξής του, λέγοντας πως, θα ήταν περισσότερο χρήσιμο να αναδειχθεί η εταιρεία που θα αναλάμβανε την εκπόνηση του στρατηγικού πλάνου μέσω διαγωνισμού, ώστε να προωθηθεί και να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή πρόταση. “Όπως θυμάστε κατά την τοποθέτηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο, εμείς είχαμε πει ότι δεν μπορούμε να είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στο αλεύρι” σχολίασε, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα πως, “Σε ένα τόσο νευραλγικό κομμάτι για το οποίο όλοι έχουμε επενδύσει και θέλουμε να προωθήσουμε με το σωστότερο τρόπο, θα ήταν το φρόνιμο να θέσουμε προδιαγραφές και να πάρουμε προσφορές προκειμένου να εκπονηθεί η βέλτιστη κατά το δυνατόν μελέτη για το κομμάτι του τουρισμού”. Δεδομένης της στάσης του κ. Βακόνδιου και της εταιρείας του όμως, ο ίδιος κατέληξε πως, “Φυσικά δεν μπορούμε να είμαστε αρνητικοί στη φιλοξενία κάποιων ανθρώπων που θα κάνουν την παρουσίαση. Έτερον εκάτερον”.