Δελτίο Τύπου του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης

"Η Σύρος το Πάσχα κέρδισε το στοίχημα"

  • Σάββατο, 29 Απριλίου, 2017 - 11:52

Η Σύρος, φέτος το Πάσχα, κέρδισε το στοίχημα αποτελώντας αδιαμφισβήτητα έναν από τους κορυφαίους πασχαλινούς προορισμούς. Η εντυπωσιακή αύξηση της επισκεψιμότητας, όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία αφίξεων επισκεπτών που δόθηκαν στη δημοσιότητα, προέκυψε ως επιστέγασμα της επιθετικής και στοχευμένης προβολής του νησιού μας σε ηλεκτρονικά, έντυπα, τηλεοπτικά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αιχμή του δόρατος την αξιοποίηση τεχνολογών όπως το internet marketing, το video marketing και το story telling καθώς και της αγαστής συνεργασίας του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης με τους εμπλεκόμενους φορείς του τουριστικού κλάδου.

Ειδικότερα, μεταξύ άλλων προωθητικών ενεργειών, με την καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο: Μια μυσταγωγική εμπειρία» ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ξεδίπλωσαν τις ξεχωριστές εμπειρίες και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί, κατά τον εορτασμό της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης, και προσκάλεσαν τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά αυτή την αξέχαστη εμπειρία.

Η ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο» προβαλλόταν για 6 εβδομάδες, στο Discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, και περιελάμβανε μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες. Ειδικότερα:

  • Ψηφιακά αφιερώματα στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com, με το inspirational storytelling της καμπάνιας να προσκαλεί το κοινό να ανακαλύψει το Πάσχα στη Σύρο.

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη campaign microsite όπου οι χρήστες μέσω του μηχανισμού Pick & Win έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις παραδόσεις της Μεγάλης Εβδομάδας και τα Πασχαλινά έθιμα στη Σύρο, διεκδικώντας παράλληλα ένα ταξίδι για 2 άτομα στον προορισμό.

  • Video campaign: Προώθηση της ταινίας «Syros. Magical all year long» που δημιούργησε ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης, με στόχο την επίτευξη θεάσεων από το ταξιδιωτικό κοινό. Η ταινία προβάλλει την ανεπιτήδευτη γοητεία του νησιού και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί κατά την περίοδο του Πάσχα.

  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ειδική καμπάνια προώθησης στα social media κανάλια του Discovergreece.com, αποκαλύπτοντας σταδιακά τα τοπικά πασχαλινά έθιμα στη Σύρο.

  • Στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης σε αγορές στόχους με google ads και display για την περαιτέρω ενίσχυση και προβολή της καμπάνιας.

Ενδεικτικά, παραθέτουμε το τελικό Report της καμπάνιας «Πάσχα στη Σύρο», το οποίο αποδεικνύει περίτρανα πως τα σύγχρονα ψηφιακά προωθητικά εργαλεία αποτελούν το καλύτερο όχημα για την τουριστική ανάπτυξη του νησιού μας.

Κινούμενοι στο ίδιο πλαίσιο, ο Δήμος μας ήδη αξιοποιεί πλήρως όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία και τις πρόσφορες και καινοτόμες εφαρμογές, όπως το Web Marketing, προκειμένου να ενδυναμώσει περαιτέρω, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου, το ψηφιακό αποτύπωμα και να αυξήσει δραστικά το awareness του νησιού μας.

Σε μια εποχή αλλεπάλληλων αλλαγών και ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, οφείλουμε να εκσυγχρονιζόμαστε, διεκδικώντας δυναμικά τη θέση που μας αξίζει στον τουριστικό χάρτη.

Σχετικά αρχεία: