Δήμος Σύρου - Ερμούπολης

Απάντηση Σαγκινέτου γισ την αποστολή τουριστικών φυλλαδίων

  • Παρασκευή, 30 Μαρτίου, 2018 - 17:08

Κατόπιν δημοσιεύματος σχετικού με την αποστολή του διαφημιστικού υλικού του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης στην Διεθνή έκθεση Salon Mondial du Tourisme θα ήθελα να αναφέρω τα εξής:

Όσες φορές έχει γίνει αποστολή σε αντίστοιχες εκθέσεις από τον Δήμο ποτέ δεν τέθηκε θέμα και υπάρχουν για όλα αποδεικτικά αποστολής σύμφωνα με τα οποία ο Δήμος έπραττε και πράττει σωστά και με προγραμματισμό αυτό που πρέπει να κάνει. Το θέμα είναι να επικεντρωθούμε στην ευθύνη και τον ρόλο που έχει ο κάθε φορέας στις συμμετοχές μας στις εκθέσεις. Συγκεκριμένα, ο Δήμος, εκτελεί τον ρόλο του ως αποστολέας του τουριστικού εντύπου με αποστολή στο χρονικό διάστημα που απαιτείται και εγγραφή των στοιχείων της εκάστοτε έκθεσης και του εκπροσώπου που μας δίνονται από τον εκάστοτε σύλλογο ή φορέα που συμμετέχει. Επομένως, ο Δήμος δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη της εταιρίας ταχυμεταφορών ή για την επικοινωνία μεταξύ του courier και του παραλήπτη (δηλαδή του εκπροσώπου στην έκθεση), για την οποία είναι υπεύθυνος ο ίδιος.

Σχετικά με την συγκεκριμένη περίπτωση δεκαπέντε μέρες πριν την έκθεση (1 Μαρτίου 2018) παραδώσαμε σε εταιρία ταχυμεταφορών πέντε κιβώτια για αποστολή έντυπου τουριστικού υλικού στην Διεθνή Έκθεση "SALON MONDIAL DU TOURISM" στο Παρίσι, που ξεκινούσε στις 15 Μαρτίου 2018, ώστε να φτάσουν έγκαιρα στην Γαλλία.

Τα πακέτα έφτασαν εγκαίρως και στις 14 Μαρτίου ήταν έτοιμα προς παράδοση. Είχαμε ζητήσει μάλιστα η εταιρία να τηλεφωνήσει στην εκπρόσωπο της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων "ΣΥΡΟΣ", πριν την παράδοση, για να την ενημερώσει. Αυτή η ενημέρωση, ότι δηλαδή τα πακέτα είναι καλύτερα να φτάσουν και μια ημέρα πριν αντί να φτάσουν στις 15, την ημέρα δηλαδή της έκθεσης και ότι η εκπρόσωπος θα έπρεπε να είναι διαθέσιμη για την παραλαβή τους εκείνες τις ημέρες είχε γίνει στην γραμματέα της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων "ΣΥΡΟΣ", η οποία μάλιστα είχε δει μαζί με τους υπαλλήλους του Δήμου τις ώρες παραλαβής έντυπου υλικού της έκθεσης για τις 14 και 15 Μαρτίου που αναγραφόταν στο site της εν λόγω έκθεσης.

Λόγω της μη διαθεσιμότητας της εκπροσώπου μια ημέρα πριν την έκθεση (η ίδια η εκπρόσωπος μας πληροφόρησε εκ των υστέρων πως είχε ενημερώσει την Ένωση με σχετικό email για την μη διαθεσιμότητα της μια ημέρα πριν για την παραλαβή, ενημέρωση που δεν έγινε ποτέ στον Δήμο), η εταιρία ανέβαλε την παράδοση τους εκείνες τις ημέρες. Παρά την συνεχή επικοινωνία του Δήμου για έγκαιρη και εγγυημένη παράδοση του υλικού μας τόσο με την Ελληνική εταιρία ταχυμεταφορών που ανέλαβε αυτή την αποστολή όσο και με την Γαλλική εταιρία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται στην Γαλλία, τα πακέτα μετά δεν παραδόθηκαν ούτε και τις επόμενες ημέρες με ευθύνη της εταιρίας αυτή την φορά η οποία μας ενημέρωσε πως το προσωπικό της παρέδωσε όλα τα πακέτα που είχε προς διανομή και ξέχασαν να παραδώσουν τα δικά μας 5 πακέτα, παρά τις ενοχλήσεις που τους έγιναν τόσο από την Ελληνική εταιρία ταχυμεταφορών όσο και από τον Δήμο. Τα γεγονότα αυτά μας έχουν επιβεβαιωθεί γραπτώς από την ίδια την εταιρία και από την ίδια την εκπρόσωπο της Ένωσης που συμμετείχε στην εν λόγω έκθεση.

Ο Δήμος δηλαδή έστειλε έγκαιρα τα πακέτα. Από εκεί και πέρα, επαναλαμβάνω, πως είναι ευθύνη της εταιρίας να πραγματοποιήσει την κάθε αποστολή από την στιγμή που υπάρχουν τα σωστά στοιχεία και έχει γίνει στον χρονικό διάστημα που απαιτείται. Επίσης, είναι ευθύνη του εκπροσώπου η μετέπειτα επικοινωνία μαζί της για την παραλαβή του υλικού.

Προβλήματα συνεννόησης από πλευράς της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων "ΣΥΡΟΣ", κατά την διάρκεια συμμετοχής τους σε εκθέσεις, έχουν υπάρξει ξανά στο παρελθόν και αναρωτιόμαστε αν αυτά που αναφέρουν με διαστρέβλωση των πραγματικών γεγονότων γίνονται εσκεμμένα. Πιο συγκεκριμένα, στην περσινή έκθεση της PHILOXENIA, εκπρόσωπος της συγκεκριμένης Ένωσης κατηγορούσε πάλι τον Δήμο για ανοργανωσιά καθώς η κατασκευαστική εταιρία της Περιφέρειας του Νοτίου Αιγαίου που είχε αναλάβει την κατασκευή των περιπτέρων της, έκανε λάθος και αντί για Σύρος είχε γράψει Σίφνος, χωρίς φυσικά να ευθύνεται η Περιφέρεια ή ο Δήμος για αυτό. Αυτό διορθώθηκε άμεσα, εφόσον ενημερώθηκε το αρμόδιο τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας, το οποίο είχε και την επικοινωνία με την εν λόγω εταιρία. Επίσης, πάλι μετά από κακή συνεννόηση μεταξύ της εκπροσώπου της Ένωσης και του courier για την παράδοση του διαφημιστικού υλικού στην εν λόγω έκθεση, τα δέματα πήγαν σε άλλη διεύθυνση που έδωσε η ίδια, παρά το γεγονός πως ο Δήμος στα πακέτα είχε ως διεύθυνση αποστολής την διεύθυνση της έκθεσης και τα στοιχεία του ατόμου που έπρεπε να τα παραλάβει. Επομένως, αναρωτιόμαστε που ευθύνεται ο Δήμος αν οι εκπρόσωποι δεν μπορούν να συνεννοηθούν σωστά με τον courier για την παραλαβή των δεμάτων;

Τόσο εγώ ο ίδιος προσωπικά, όσο και οι υπάλληλοι του Δήμου έχουμε επιδείξει την διάθεση συνεργασίας και επικοινωνίας με όλα τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής και είμαστε στην διάθεση οποιουδήποτε για οτιδήποτε μπορεί να προκύψει ή είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Δήμο. Τα θέματα που ενδεχομένως ανακύπτουν και αφορούν στην Τουριστική Επιτροπή λύνονται στο πλαίσιο της Τουριστικής Επιτροπής, κατόπιν μεταξύ μας επικοινωνίας. Είναι πραγματικά προσβλητικό και άδικο να δεχόμαστε συνέχεια τέτοιες κακοπροαίρετες κριτικές. Αυτό που απαιτείται είναι συλλογική συνεργασία, ορθολογική σκέψη και σωστή επικοινωνία. Χωρίς αυτά όχι μόνο δεν προάγονται τα κοινά συμφέροντα του τόπου μας, άλλα αντίθετα δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις χωρίς κανένα όφελος.