Σε δεύτερη μοίρα θέτει τη Σύρο η Golden Star Ferries

Ανακόλουθη για πολλοστή φορά εμφανίζεται η Golden Star Ferries, σε ότι αφορά στη Σύρο, αναφορικά με τους προγραμματισμούς των πλοίων της για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, η οποία, σύμφωνα με τις κινήσεις των πλοιοκτητών αδελφών Στεφάνου, φαίνεται να αντιμετωπίζεται με απαξίωση.

Η υπαναχώρηση της ακτοπλοϊκής εταιρείας ως προς την υποχρέωση που είχε αναλάβει στο Υπουργείο Ναυτιλίας, για τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ GOLDEN EXPRESS, με την αντικατάσταση του με το κατά πολύ μικρότερο Ε/Γ-Τ/Χ SUPER SPEED, εύλογα προκαλεί διαμαρτυρίες και αντιδράσεις.

Η συγκεκριμένη εταιρεία, η οποία είχε τύχει της ένθερμης υποστήριξης αυτοδιοικητών εκπροσώπων της Σύρου, είχε προαναγγείλει τη δρομολόγηση του μεγάλου ταχύπλοου GOLDEN EXPRESS, ήδη από την περίοδο του Πάσχα, δίνοντας έναρξη των δρομολογίων του από 23 Μαΐου 2019, στη γραμμή Ραφήνα - Σύρος - Μύκονος - Νάξος - Πάρος.

Μπορεί οι επιχειρηματικές ασυμφωνίες των δύο πλοιοκτητών, Στεφάνου-Παναγιωτάκη, να μην επέτρεψαν την τελεσφόρηση του προαναφερόμενου προγραμματισμού, όμως το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει στέρηση της συγκεκριμένης δρομολογιακής εξυπηρέτησης.

Το GOLDEN EXPRESS μετονομάστηκε σε SUPER EXPRESS και επρόκειτο να εξυπηρετήσει την υψηλή περίοδο τη γραμμή Ραφήνα - Σύρος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Κουφονήσι - Αμοργός.

Η εν λόγω δρομολόγηση έγινε προς εξυπηρέτηση των αναγκών διασύνδεσης τόσο των νησιών με το διοικητικό τους κέντρο τη Σύρο, αλλά και της σύνδεσης της πρωτεύουσας των Κυκλάδων με τη Ραφήνα, για τη μετακίνηση επιβατών, εμπορευμάτων και οχημάτων.

Όμως όλα δείχνουν πως η εταιρεία Golden Star Ferries δεν φαίνεται να θεωρεί ιδιαιτέρως κερδοφόρα την συγκεκριμένη γραμμή, οπότε, κυνηγώντας γραμμές «φιλέτα», επιθυμεί τη δρομολόγηση του στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Μύκονος-Τήνος-Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Πάρος-Πειραιάς.

Βάσει αυτού αιτήθηκε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας την αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ SUPER EXPRESS από το Ε/Γ-Τ/Χ SUPER SPEED.

Το μήκους 91 μέτρων SUPER EXPRESS, το οποίο έχει τη δυνατότητα μεταφοράς περί των 836 επιβατών και 220 Ι.Χ. θα μεταφερθεί σε γραμμή «φιλέτο», ενώ την αρχική γραμμή σύνδεσης της Σύρου με τη Ραφήνα και τελικό προορισμό την Αμοργό θα εξυπηρετεί το μικρό ταχύπλοο Super Speed ικανότητας μεταφοράς μόλις 400 (όλοι σε αεροπορικού τύπου καθίσματα) και κανενός οχήματος.

 

Καμία σύγκριση δε μεταξύ των δύο πλοίων, όχι μόνο ως προς τη δυνατότητα μεταφορικής δυναμικής, αλλά ειδικά ως προς την ικανότητα πλεύσης τους, κάτι το οποίο θα γίνει επί της πράξης αντιληπτό κατά τη θερινή περίοδο εκδήλωσης των μελτεμιών στο Αιγαίο, που το SUPER SPEED τίθεται εν αμφιβόλω εάν θα μπορεί να ανταπεξέλθει.

Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει η πρακτική της εταιρείας ως προς την ακριβή ενημέρωση των επιβατών, όταν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων είναι ενεργό το δρομολόγιο του SUPER EXPRESS από Ραφήνα προς Σύρο, γεγονός που επιτρέπει κρατήσεις και πωλήσεις αντίστοιχων εισιτηρίων, με τους επιβάτες που έχουν ήδη προχωρήσει σε προκράτηση για να ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο πλοίο, εκ των υστέρων να βρεθούν προ εκπλήξεως.

Το παράδοξο δε είναι στην ίδια ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας να αναφέρεται το πλήρες δρομολογιακό πρόγραμμα του SUPER SPEED, με έναρξη δρομολογίων προς Σύρο και κατάληξη Αμοργό, από τις 22 Ιουνίου.

Ετικέτες: 

Σχόλια

Γιώργος Αντωνίο... Τρί, 18 Ιουν. 2019 - 10:01

Εμείς οι πελάτες τους σε ποια μοίρα να τους βάλουμε; Είχαμε τις καλύτερες προθέσεις και κάναμε σχέδια διακοπών!