Χώρος αναμονής της… επέκτασης

Απόλυτα άδεια, από κάθε δραστηριότητα, είναι στο εσωτερικό της η κτιριακή εγκατάσταση του Κρατικού Αερολιμένα Σύρου, εμφανίζοντας απογοητευτική εικόνα.

Το ζήτημα της επέκτασης του αεροδιαδρόμου στον Κρατικό Αερολιμένα Σύρου, απασχολεί έντονα, τόσο τους αιρετούς του α’ και β’ βαθμού της Αυτοδιοίκησης, όσο και την τοπική επιχειρηματική κοινότητα, καθώς η δυνατότητα προσγείωσης αεροσκαφών μεγαλύτερης δυναμικότητας, θα δώσει την ευκαιρία για περαιτέρω αύξηση της επισκεψιμότητας, η προσφορά υπηρεσιών στους επισκέπτες, που το επιλέγουν για τη μετακίνησή τους, κρίνεται απολύτως απαραίτητη.

Παράλληλα, η προσθήκη της αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σύρος και αντίστροφα, έδωσε μεγαλύτερη «πνοή» στις προσπάθειες για τουριστική ανάπτυξη.

Παρά τη βούληση, προκειμένου να διατηρηθεί και να αυξηθεί το ενδιαφέρον των εταιρειών για ένταξη του αεροδρομίου της Σύρου στα δρομολόγιά τους, οι δεσμεύσεις και οι πρωτοβουλίες έχουν παραμείνει σε προφορικό επίπεδο, ενόσω στις αίθουσες αναμονής του αερολιμένα, πριν – σε ορισμένες περιπτώσεις κατά τη διάρκεια – και μετά την άφιξη και αναχώρηση πτήσης, αντικρίζει κανείς μία εικόνα παντελούς έλλειψης δραστηριότητας.

Το κιόσκι για αγορές τροφίμων, αναψυκτικών και άλλων χρήσιμων αντικειμένων, παραμένει ανενεργό, καθώς επίσης και οι χώροι για την εγκατάσταση καταστημάτων. Παράλληλα, πρόσφατα αφαιρέθηκαν και οι αυτόματοι πωλητές, με αποτέλεσμα, κατά την αναμονή τους επιβάτες και συνοδοί, να μη μπορούν να βρουν εντός της εγκατάστασης, ούτε καν νερό.

Λαμβάνοντας υπόψιν, ότι η Σύρος, ως πρωτεύουσα των Κυκλάδων και γειτνιάζουσα με πολλά νησιά, που δε διαθέτουν αεροδρόμιο, θα μπορούσε να καθιερωθεί και ως αεροπορικός κόμβος, η διαιώνιση του ζητήματος της επέκτασης του αεροδιαδρόμου, οδηγεί σε μειωμένο ενδιαφέρον των εταιρειών, αλλά και σε εγκατάλειψη του αεροδρομίου από την τοπική επιχειρηματική κοινότητα, η οποία δεν ενδιαφέρεται για δραστηριοποίηση στο σημείο, ενώ στην περίπτωση της  θα έδινε άλλη “ζωή” στον Κ.Α.Σ., κατά συνέπεια της αυξημένης κίνησης επιβατών.