"Τεράστιες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης αρκεί να το αποφασίσουμε"

Ανακοίνωση, σχετικά με την παρουσία του προέδρου της, κ. Βαρθαλίτη, στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market του Λονδίνου, εξέδωσε η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου.

Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Στο γνωστό θεατρικό δίλημμα του W.Shakespeare, "to be, or not to be", η Σύρος απάντησε και δήλωσε την ύπαρξη της στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο μέσω της συμμετοχής του προέδρου της Ένωσης μας κου Γιώργου Βαρθαλίτη.

Οι λόγοι της συμμετοχής μας  προς ενημέρωση του συριανού κοινού έχουν ως ακολούθως:

Η Ένωση μας είχε δεσμευτεί για την στήριξη της εν λόγω έκθεσης καθώς πρόκειται για την 2η μεγαλύτερη μετά από αυτή του Βερολίνου σε ευρωπαϊκό έδαφος και με δεδομένο ότι η Σύρος δεν είχε παρουσία σε άλλη διεθνή έκθεση κατά  το έτος  2015. Μάλιστα είχαμε προγραμματίσει συμμετέχουμε με μεγαλύτερο αριθμό μελών μας αλλά το κόστος έφτανε σε δυσθεώρητα ύψη.

Το νησί έπρεπε με κάθε τρόπο να εκπροσωπηθεί τόσο σε επίπεδο Δήμου όσο και σε επίπεδο επιχειρηματιών. Για το σκοπό αυτό η  επιλογή του προέδρου μας κου Βαρθαλίτη ήταν  η ιδανικότερη καθώς είναι μέλος της Τουριστικής επιτροπής του Δήμου, επιχειρηματίας του νησιού  και πολύ καλός χειριστής της Αγγλικής γλώσσας (χωρίς ανάγκη μεταφραστή).

Πρέπει επιτέλους να διώξουμε το σύννεφο μιζέριας που απλώνεται πάνω από το νησί μας το οποίο κατά γενική παραδοχή έχει τεράστιες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης αρκεί να το αποφασίσουμε.
Τέλος, στην ευνοϊκή συγκυρία που διαμορφώνεται για τον τουρισμό στη χώρα μας η Σύρος θα πρέπει να είναι εξωστρεφής ώστε να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο της τουριστικής πίτας στο προσεχές μέλλον.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ

Η Σύρος δεν είχε  εντυπωσιακή παρουσία όσο τουλάχιστον γράφτηκε στον τοπικό τύπο. Η παρουσία μας ήταν  λιτή και απέριττη, όπως ακριβώς χρειαζόταν, κάτω από την ομπρέλα της περιφέρειας  Ν. Αιγαίου η οποία ομολογουμένως έκανε αισθητή την παρουσία της με επιθετικό μάρκετινγκ και προβολή σε παγκόσμια τηλεοπτικά δίκτυα όπως το CNN.

Σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων έγιναν επαφές με  μικρού μεγέθους τουριστικά γραφεία του εξωτερικού(Γαλλία ,Αγγλία) ,με τουριστικά γραφεία  του εσωτερικού, συμβούλους μάρκετινγκ και επικοινωνίας καθώς και αρκετούς  μεμονωμένους επισκέπτες.

Τα παραπάνω στοιχεία θα αναλυθούν σε συνάντηση που θα γίνει με τα μέλη μας προσεχώς και βρίσκονται στην διάθεση οποιουδήποτε φορέα, επιχειρηματία ή πολίτη του νησιού ο οποίος μπορεί να  επικοινωνήσει μαζί μας. 

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής του προέδρου μας καλύφθηκαν από το ταμείο της  Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου.  Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης συνέδραμε  με την οργάνωση της συμμετοχής μας  και τα έξοδα αποστολής   του προωθητικού υλικού .

Αυτό όμως που θα πρέπει να τονιστεί είναι η σημασία της  συνέχειας  που θα πρέπει να υπάρξει ώστε η εν λόγω προσπάθεια  να μην αποτελέσει  επικοινωνιακή φωτοβολίδα. Για το λόγο αυτό  η  κοινή πλεύση  των τουριστικών φορέων και του Δήμου κρίνεται απολύτως αναγκαία. Εμείς, ως Ένωση, δεσμευόμαστε να καλλιεργήσουμε το πνεύμα  συνεργασίας και αφύπνισης των συριανών επιχειρηματιών χωρίς τους οποίους καμία προσπάθεια δεν μπορεί να πετύχει. Καλούμε σε συμπόρευση όλους τους επιχειρηματίες, τον Δήμο (πλειοψηφία και μειοψηφία ) αλλά και τα τοπικά ΜΜΕ  ώστε χωρίς διχασμούς να πετύχουμε την τουριστική αφύπνιση του νησιού μας. Άλλωστε ο τουρισμός μας αφορά όλους.»