Επιμορφωτική συνάντηση θεωρητικών και βιωματικών προσεγγίσεων στο Ιδιωτικό Σχολείο Άγιος Γεώργιος

"H Ειδική Αγωγή και οι ευέλικτες Πρακτικές προσεγγίσεις στη Διδακτική της Γαλλικής"

  • Δευτέρα, 6 Ιουνίου, 2016 - 13:22

Επιμορφωτική ημερίδα συνδιοργανώνουν η Σχολική Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας  Δ.Ε Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου και η Δρ Μαρία Δερέκ, Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 17ης Περιφέρειας σε συνεργασία με το Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Ο Άγιος Γεώργιος» Σύρου.

Την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016, ώρες 5:15-7:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων  “De la Salle” του Ιδιωτικoύ  Δημοτικού  Σχολείου «Ο Άγιος Γεώργιος» οι Σχολικοί Σύμβουλοι Γαλλικής Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου και  Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 17ης περιφέρειας Δρ Μαρία Δερέκα σε συνεργασία με το ΙΔΙΩΤΙΚΌ Σχολείο «Άγιος Γεώργιος»  Σύρου διοργανώνουν απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση θεωρητικών και βιωματικών προσεγγίσεων με θέμα: «H Ειδική Αγωγή και οι ευέλικτες Πρακτικές προσεγγίσεις στη Διδακτική της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας». Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής θα απευθύνουν χαιρετισμό  εκπρόσωποι της Περιφερειακής διεύθυνσης Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου. Σκοπός είναι η επιμόρφωση στη   διαχείριση της τάξης, με την διαφοροποιημένη διδασκαλία για  τη   διευκόλυνση της πρόσβασης στη γνώση  στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ιδιαίτερα στο μάθημα της ξένης γλώσσας. Η Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου θα μιλήσει για τη σημασία της Ειδικής Αγωγής και των ευέλικτων πρακτικών προσεγγίσεων στη διδακτική των ξένων γλωσσών για ένα σύγχρονο σχολείο.
Μέσα στο ίδιο πνεύμα θα ακολουθήσουν η ομιλία της Δρ. Μαρία Δερέκα  με θέμα τις Κοινωνικές Δεξιότητες σε εφήβους με νοητική στέρηση», της κ.Αγορούλα Γκορτσά  με θέμα τη δημιουργία Συνεργατικού Περιβάλλοντος μάθησης στην αίθουσα του γενικού σχολείου για την ενσωμάτωση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ενώ στη συνέχεια  η κ. Σοφία Αντωνοπούλου θα παρουσιάσει  «Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Teachers 4 Europe στην τάξη των Γαλλικών». Η επιμόρφωση θα ολοκληρωθεί με το  βιωματικό της  εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής κ.Δέσποινας Μαλαματάρη και της ειδικής παιδαγωγού κ. Νάντιας Γαβριηλίδου με θέμα τη Βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η διαφοροποιημένη παρουσίαση από τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων θα αποτελέσει και το ζωντανό παράδειγμα της διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε ένα σύγχρονο, δημοκρατικό σχολείο. 

1  ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
1.1 Τίτλος: «H Ειδική Αγωγή και οι ευέλικτες Πρακτικές προσεγγίσεις στη Διδακτική της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας»
1.2 Στόχοι: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών της γαλλικής, των ξένων γλωσσών και των  δημοτικών σχολείων:
1.2.1 Στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε σύγχρονες   παιδαγωγικο-διδακτικές πρακτικές, με τρόπο λειτουργικό και θεσμικά προβλεπόμενο. 
1.3 Ομάδα-στόχος: Ξενόγλωσσοι Εκπαιδευτικοί της Σύρου, εκπαιδευτικοί της Σύρου. 
1.4  Οργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Γαλλικής και Ειδικής Αγωγής.
1.5 Συνεργαζόμενοι φορείς: Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο «Ο Άγιος Γεώργιος»
1.6  Χρόνος: Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016, ώρες 5:15-7:30.
1.7  Χώρος: Αίθουσα “De la Salle” Ιδιωτικoύ  Δημοτικού  Σχολείου «Ο Άγιος Γεώργιος»

2 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
17.15-17.30      Προσέλευση-εγγραφές-Χαιρετισμός
17.30-17.45      Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου  
18.10-18.40      Δρ. Μαρία Δερέκα  
18.40-19.10  Δρ. Μαρία Δερέκα  
19.10-19.30 Μαλαματάρη Δέσποινα & Γαβριηλίδου Νάντια
19.30    Λήξη εργασιών

3 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
         
3.1.1 Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου  (Σχολική Σύμβουλος Γαλλικής Π.Ε. και Δ.Ε. Νοτίου Αιγαίου): «Η σημασία της Ειδικής Αγωγής και των ευέλικτων πρακτικών προσεγγίσεων στη διδακτική των ξένων γλωσσών για ένα σύγχρονο σχολείο»
3.1.2 Δρ. Μαρία Δερέκα  (Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 17ης Περιφέρειας) : «Κοινωνικές Δεξιότητες σε εφήβους με νοητική στέρηση»
3.1.3 Γκορτσά Αγορούλα (Καθηγήτρια ΠΕ-06): «Δημιουργία Συνεργατικού Περιβάλλοντος μάθησης στην αίθουσα του γενικού σχολείου για την ενσωμάτωση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες».
3.1.4 Αντωνοπούλου Σοφία (Καθηγήτρια  ΠΕ-05):  «Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Teachers 4 Europe στην τάξη των Γαλλικών» 
3.1.5 Μαλαματάρη Δέσποινα (ΠΕ 11) & Γαβριηλίδου Κωνσταντίνα (ΠΕ 71) Βιωματικό: «Βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με και χωρίς ειδικές    εκπαιδευτικές ανάγκες. Συνεργασία εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής και ειδικής παιδαγωγού»