ΔΕΔΔΗΕ: Εφιστά την προσοχή των πελατών για αποφυγή εξαπάτησης
- Σήμερα - 11:39
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά για μία ακόμη φορά την προσοχή των πελατών του, καθώς το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί αυξημένα περιστατικά εξαπάτησης από πρόσωπα που παρουσιάζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι της Εταιρίας.
Οι επιτήδειοι επικοινωνούν τηλεφωνικά από άγνωστους αριθμούς κινητών και προσπαθούν να παραπλανήσουν τους πολίτες, υποστηρίζοντας ότι ενεργούν εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ ή άλλου φορέα. Ενδεικτικά, αναφέρουν ότι υπάρχουν «υψηλοί λογαριασμοί», ζητούν πληροφορίες για ηλεκτρικές συσκευές (όπως κλιματιστικά) και στη συνέχεια προσπαθούν να αποσπάσουν στοιχεία σχετικά με τιμαλφή ή μετρητά, προτείνοντας μάλιστα ραντεβού για δήθεν «έλεγχο».
Ο ΔΕΔΔΗΕ υπενθυμίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι:
Δεν ζητά ποτέ πληροφορίες που αφορούν χρήματα, τιμαλφή ή προσωπικά αντικείμενα.
Δεν πραγματοποιεί ελέγχους κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σε περίπτωση που δεχθείτε παρόμοια κλήση:
❌ Μην κοινοποιείτε προσωπικά στοιχεία.
❌ Μην προγραμματίζετε καμία συνάντηση.
Για οποιαδήποτε αμφιβολία, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν απευθείας στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800 400 4000.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΔΕΔΔΗΕ: Δεν θα πραγματοποιηθούν προγραμματισμένες διακοπές κατά τη διάρκεια του καύσωνα
8 Ιουλ. 2025 - 12:32 - ΔΕΔΔΗΕ: Εντατικοποίηση των ελέγχων για ρευματοκλοπές σε τουριστικές περιοχές
26 Ιουν. 2025 - 15:52 - ΔΕΔΔΗΕ: Ρευματοκλοπή 1,2 εκατ. ευρώ αποκάλυψαν έλεγχοι 4 μηνών σε 700 ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφετέριες
11 Μαρ. 2025 - 9:14 - ΔΕΔΔΗΕ: Από 4 Νοεμβρίου πλήρως ψηφιακά η εξυπηρέτηση των πελατών
30 Οκτ. 2024 - 12:36 - ΔΕΔΔΗΕ: Ζημιές σε 120 στύλους - Συνεχίζονται τα προβλήματα στο δίκτυο
12 Αυγ. 2024 - 19:36