Δυναμική προβολή των Κυκλαδίτικων προορισμών μέσα από τις καμπάνιες της Marketing Greece και μέσω δημοσιογραφικών αποστολών

Tα νησιά “φλερτάρουν” με τις ξένες αγορές

Πολυσέλιδα αφιερώματα σε ισχυρά ΜΜΕ για πολλά νησιά του νομού
  • Παρασκευή, 18 Αυγούστου, 2017 - 06:14
  • /   Eνημέρωση: 18 Αυγ. 2017 - 16:00

Ελκυστικά αφιερώματα που προβάλλουν τον μοναδικό χαρακτήρα των νησιών του Κυκλαδίτικου συμπλέγματος συνεχίζουν να κοσμούν το περιεχόμενο κειμένων και άρθρων δημοσιογραφικών αποστολών που πραγματοποιούνται για χάρη μεγάλων και ισχυρών ΜΜΕ με διεθνή εμβέλεια, γεγονός που συνιστά αξιοσημείωτη προβολή στις ξένες αγορές, για τους άκρως ενδιαφέροντες ελληνικούς προορισμούς.

Μέσω των οργανωμένων κινήσεων προβολής που πραγματοποιεί η Marketing Greece, ως φαίνεται, οι Κυκλάδες καθώς επίσης και πολλά νησιά του Νοτίου Αιγαίου, αλλά και συνολικά της χώρας προωθούνται συστηματικά σε τουριστικό επίπεδο, στο πλαίσιο και της συνεργασίας που εδώ και χρόνια έχει αναπτύξει η αρμόδια πλευρά της Αυτοδιοίκησης εν προκειμένω στο Ν. Αιγαίο με την ίδια.

Θα πρέπει να σημειωθεί εξ αρχής πως, τα σχετικά ρεπορτάζ και τα διαφημιστικού χαρακτήρα δημοσιεύματα πραγματοποιούνται τις περιόδους Μάιο – Ιούνιο και Σεπτέμβριο – Οκτώβριο με σκοπό την οργανωμένη προβολή των νησιών και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των εν δυνάμει επισκεπτών.

Αποτέλεσμα της εν λόγω καμπάνιας προβολής της Marketing Greece, μία σειρά νέων δημοσιογραφικών αναφορών από σοβαρά ΜΜΕ διεθνούς απήχησης, που εστιάζουν μεταξύ άλλων, στη Μήλο, τη Μύκονο, καθώς επίσης και τη Νάξο, την Πάρο, την Αντίπαρο, τη Σαντορίνη και την Τήνο.

 

To Conde Nast Traveller εγκωμιάζει την απέριττη γοητεία της Μήλου

Ειδικότερα, το Conde Nast Traveller - UK δημοσίευσε ένα 10σέλιδο αφιέρωμα για τη Μήλο, εστιάζοντας στην ιστορία και στον πολιτισμό του νησιού, τις παραλίες, τη γαστρονομία και τη φιλοξενία. Η βρετανική έκδοση του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιοδικού μαγεύεται από τις εναλλαγές του τοπίου και τις πανέμορφες παραλίες του κυκλαδίτικου νησιού.

Η αρχαία ιστορία της Μήλου, οι απαράμιλλης γοητείας παραλίες, οι τοπικές παραδοσιακές γεύσεις και τα γραφικά χωριά του νησιού πρωταγωνιστούν στο 10σέλιδο αφιέρωμα, το οποίο έχει τίτλο «Μήλος: το μυστικό ελληνικό νησί του καλοκαιριού» και δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού και στην ηλεκτρονική έκδοση που υπογράφει ο δημοσιογράφος Timothy O’Grady που είχε επισκεφθεί ξανά προ δεκαετίας το νησί. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Marketing Greece, σκοπός του ταξιδιού του, το οποίο η ίδια διοργάνωσε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean ήταν “να ανασύρει μνήμες της προηγούμενης επίσκεψής του και να καταγράψει όσα έχουν αλλάξει στο νησί από τότε”. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νησί είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί στα χωριά του νησιού, όπου εντυπωσιάστηκε από την απλότητα της καθημερινής ζωής, καθώς και να επισκεφθεί τις μαγευτικές παραλίες της Μήλου για τις οποίες σημειώνει:«Υπάρχουν άνθρωποι που θα διέσχιζαν ηπείρους μόνο για να βρεθούν σε μία συγκεκριμένη παραλία. Εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς. Όμως οι παραλίες της Μήλου έχουν, για εμένα, μια μοναδική γοητεία. Ξυπνάς και αναρωτιέσαι τι μπορούν να προσφέρουν. Υπάρχει μία, ή μάλλον περισσότερες, για κάθε γούστο». Επιπλέον, ο δημοσιογράφος περιγράφει με γλαφυρότητα τα χρώματα του βραχώδους νησιού και το πλούσιο σε ορυκτά τοπίο και τονίζει: «Ύστερα κατευθύνεσαι προς Βάνι, στο βορειοδυτικό άκρο του νησιού και φτάνεις στο λιμάνι το ηλιοβασίλεμα, έχοντας διασχίσει πύργους από μαγγάνιο και άλλα ηφαιστειακά πετρώματα σε χρώματα μαύρο, μπλε και πράσινο και μοτίβο όπως το δέρμα του φιδιού. Το νησί μοιάζει με γκαλερί. Λέγεται ότι ένα τραγουδιστής και γλύπτης, με το όνομα Αλέξανδρος και με καταγωγή από την Αντιόχεια, σκάλισε την Αφροδίτη. Η Μήλος μέσα από το νερό φαίνεται σαν μια μνημειώδης πράξη της φαντασίας, κάτι που ένας καλλιτέχνης θα έκανε αν ήταν θεός».

Αξιοποίηση social media με κορυφαίους bloggers. Προβολή μέσω πόρταλ και εκπομπών

Επιπλέον, αναφορά έχει πραγματοποιηθεί για αρκετά ακόμη Κυκλαδονήσια, όπως από το κορυφαίο δημοσιογραφικό πόρταλ της Πολωνίας, Wyborcza.pl που επισκέφθηκε τη Νάξο και δημοσίευσε άρθρο στο οποίο εξυμνεί τα καρναβαλικά έθιμα και τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του νησιού ενώ ταυτόχρονα προβάλλει το γαστρονομικό πλούτο του νησιού και τα μαγευτικά τοπία.

Παράλληλα, οι JuneSixtyFive, MISSEVERYWHERE, LesBerlinettes, ChloeB είναι μερικοί από τους bloggers που αποκάλυψαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα social media αλλά και από τα blogs/vlogs τους, τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου συνολικά. Οι bloggers επισκέφθηκαν προορισμούς όπως η Σαντορίνη, η Τήνος, η Πάρος, η Αντίπαρος και η Κάρπαθος, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο το «ψηφιακό αποτύπωμα» του Νοτίου Αιγαίου.

Τέλος, θα πρέπει να επισημανθεί πως, η εκπομπή ψυχαγωγίας και lifestyle των Η.Π.Α., HollywoodReporter ταξίδεψε στη Μύκονο, στα Κουφονήσια, στην Αντίπαρο και την Ύδρα και κάνει λόγο για τέσσερα ελληνικά κοσμοπολίτικα νησιά που λατρεύουν οι διασημότητες. Τη Μύκονο επισκέφθηκε και το Μεξικάνικό τηλεοπτικό ταξιδιωτικό δίκτυο DestinosdelMundo, που πρόβαλε ντοκιμαντέρ για το νησί των ανέμων.