Καταγγελία του Δήμου Σίφνου στα ΕΛΤΑ σχετικά με τη λειτουργία του τοπικού καταστήματος

"Προβληματική η εξυπηρέτηση του κοινού"

  • Πέμπτη, 7 Σεπτεμβρίου, 2017 - 14:17

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σίφνου στην τελευταία συνεδρίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 30 Αυγούστου 2017, συζήτησε και έλαβε απόφαση σχετικά με την υπολειτουργία των ΕΛΤΑ Σίφνου και την άκρως προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού.

Το ΔΣ λοιπόν, σε συνέχεια:

·      των εγγράφων που έστειλε ο Δήμαρχος Σίφνου προς το κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και την Περιφερειακή Δ/νση ΕΛΤΑ Πειραιά και Αιγαίου (αρ. πρωτ. εγγράφων 3089/11.07.2017 και 3738/18-08-2017), με τα οποία παρουσίαζε το πρόβλημα και ζητούσε ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες για την επίλυσή του αλλά και

·      των σοβαρών διαμαρτυριών και παραπόνων δημοτών και επισκεπτών για την απαράδεκτη κατάσταση της λειτουργίας του γραφείου των ΕΛΤΑ στη Σίφνο,

αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ:

Να γίνει αναφορά – καταγγελία στα ΕΛΤΑ για την κατάσταση που επικρατεί με τη λειτουργία του Καταστήματος Σίφνου και την προβληματική εξυπηρέτηση του κοινού και ταυτόχρονα να ζητήσει να κινηθούν ΑΜΕΣΑ οι διαδικασίες ώστε:
1ον  να δοθεί καταρχάς μια προσωρινή λύση, προκειμένου να ομαλοποιηθεί το συντομότερο η λειτουργία του Καταστήματος (ενδεχομένως με απόσπαση υπαλλήλου) και
2ον να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα, με την επαρκή στελέχωση του Καταστήματος, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του καθώς και η επαρκής και ικανοποιητική εξυπηρέτηση των πολιτών σε καθημερινή βάση.
 

Αν παραταύτα δεν δοθεί άμεσα μία λύση από τα ΕΛΤΑ, ο Δήμος επιφυλάσσεται για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος.

Η απόφαση αυτή έλαβε α/α 198/2017, αναρτήθηκε στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στάλθηκε στα ΕΛΤΑ-Περιφερειακή Δ/νση Πειραιά και Αιγαίου, στο κατάστημα ΕΛΤΑ Σύρου και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).