Τη δημιουργία υλικού για την ευρύτερη προώθηση του νησιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και την αναβάθμιση του τουριστικού portal, αποφάσισε ο Δήμος Τήνου

Εντατικότερη προώθηση για τη… Μούσα του Αιγαίου

Της Ευαγγελίας Κορωναίου
  • Τετάρτη, 11 Απριλίου, 2018 - 06:19

Την αναβάθμιση του επίσημου τουριστικού portal του Δήμου Τήνου, αποφάσισε το Δημοτικό Συμβούλιο, κατά την πρόσφατη συνεδρίασή του, καθώς και την δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού, για την προώθηση του νησιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βάσει του τουριστικού προγράμματος του Δήμου Τήνου, για το 2018, το νησί στρέφεται στις διαδικτυακές υπηρεσίες, προκειμένου να αυξήσει την προβολή του, στα επιθυμητά κοινά εν δυνάμει τουριστών. Η ψηφιακή οργάνωση του υλικού και η προώθησή του, συνεπικουρικά με την στρατηγική αναβάθμιση και τον μεθοδικό συντονισμό των τουριστικών υπηρεσιών, για κάθε θεματικό τομέα, φαίνεται να βρίσκεται στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής, η οποία, κατά τα τελευταία έτη, έχει δημιουργήσει την επίσημη τουριστική ιστοσελίδα του νησιού, tinos.gr, διευρύνοντας διαρκώς τις δυνατότητές της.

Και ιταλική εκδοχή του site

Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τήνου, με εισηγήτρια την αρμόδια Αντιδήμαρχο Τουρισμού, κ. Αναστασία Δεληγιάννη, συζητήθηκε το θέμα, αναφορικά με τη συντήρηση και λειτουργία του τουριστικού ιστοτόπου.

Η κ. Δεληγιάννη, υπενθυμίζοντας, πως έχει συνταχθεί σχετική μελέτη, από το Γραφείο Δημάρχου, για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η οποία έχει λάβει υπόψιν την ανάγκη επικαιροποίησης και λειτουργίας της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας της Τήνου στο πλαίσιο της προώθησης του νησιού με παροχή εύχρηστων και ολοκληρωμένων πληροφοριών προς Έλληνες και ξένους επισκέπτες.

Σύμφωνα με την εισήγηση της Αντιδημάρχου, οι υπηρεσίες προβλέπεται να περιλαμβάνυν την επιμέλεια των κειμένων της ιστοσελίδας και μετάφρασή τους σε αγγλικά και γαλλικά, τη δημιουργία υποενότητας «Blog» εντός της ιστοσελίδας, όπου θα αναρτώνται τα δελτία Τύπου, που αφορούν στην τουριστική προβολή, καθώς και αναδημοσιεύσεις άρθρων σχετικών με τον προορισμό, ώστε να διαχωρίζονται οι πληροφορίες, σχετικές με την τουριστική προβολή, από το διοικητικό ιστότοπο του Δήμου. Επιπλέον, μέρος των υπηρεσιών αφορά στη δημιουργία και ιταλικής έκδοσης της ιστοσελίδας, με τη μετάφραση όλων των κειμένων, όπως επίσης και στη φιλοξενία (web hosting)του τουριστικού ιστοτόπου του Δήμου για ένα έτος.

«Επίθεση» στην προώθηση μέσω social media

Ταυτόχρονα, σε επόμενο θέμα, η Αντιδήμαρχος, κ. Δεληγιάννη εισηγήθηκε και το θέμα της δημιουργίας και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου, για την προώθηση της Τήνου, υπηρεσία, για την οποία επίσης έχει συνταχθεί σχετική μελέτη από το Γραφείο Δημάρχου.

Σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή, το αντικείμενο της εργασίας, αφορά σε παροχή υπηρεσιών διαφημιστικής υποστήριξης μέσω της δημιουργίας και διαχείρισης ψηφιακού και έντυπου περιεχομένου για την προώθηση της Τήνου, με διάρκεια 12 μηνών.

Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου, για την ανάδειξη κύριων τουριστικών προϊόντων, όπως αυτά έχουν αναδειχθεί και κατηγοριοποιηθεί από το marketing plan του Δήμου  (Culture - Sun&Beach, Families - Sun&Beach, Couples - Sun&Beach, Activities – Sun&Beach, Gastro /Local Products – Sun&Beach, Guys – Sun&Beach). Για τη συγγραφή των κειμένων θα πρέπει να εφαρμόζεται συγκεκριμένη μεθοδολογία και ροή εργασιών για την ανάπτυξη και διανομή περιεχομένου που να διασφαλίζει την ποιότητα, τη συνέπεια, την αρτιότητα και την έγκαιρη ολοκλήρωσή τους.

Επιπροσθέτως, περιλαμβάνονται και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα διαφημιστικής προβολής, παροχής προτάσεων, διαχείρισης περιεχομένου στα social media, διαχείρισης ψηφιακών ενεργειών και στατιστικών αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών.

Στο πλαίσιο του τρίτου σκέλους της υπηρεσίας, αναμένεται η παραγωγή μικρών θεματικών video μέγιστης διάρκειας 1 λεπτού για χρήση στα social media με θέματα που καλύπτουν τις παραπάνω κατηγορίες περιεχομένου (πχ TOP 10 experiences, Families in Tinos, The cultural paths κλπ).

Όπως σημειώνεται στην τεχνική περιγραφή, αναμένεται να χρηματοδοτηθούν υπηρεσίες παραγωγής συνολικά 10 θεματικών βίντεο.

Τέλος, θα υπάρξει μέριμνα για την προώθηση της καμπάνιας του νησιού μέσω google ads, display network και facebook, Instagram, you tube, μέσα από προωθημένες κοινοποιήσεις, όπωςκαι videos σε επιλεγμένα κοινά και αγορές στόχους. Θα παραχθούν 12 facebook posts και 6 φωτογραφίες εξωφύλου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με βάση τα δημιουργικά της καμπάνιας.

Η συνολική δαπάνη της παροχής υπηρεσίας ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 24.701,79€, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. (24%), θα χρηματοδοτηθεί από ιδίους πόρους και θα εκτελεστεί κατά τη διάρκεια των ετών 2018 και 2019. Για το οικον. έτος 2018 σε βάρος του σχετικού κωδικού στον προϋπολογισμό του Δήμου, με τίτλο «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου» εγγράφηκε πίστωση ποσού 21.604 ευρώ, ενώ για το υπόλοιπο ποσό 3.096 ευρώ, θα εγγραφεί πίστωση στον του προϋπολογισμό του Δήμου για το οικονομικό έτος 2019.

 

 

Ετικέτες: