Εντείνονται σταδιακά οι προωθητικές ενέργειες για το Πάσχα στη Σύρο

Δυναμική προβολής, ανάλογη των δυνατοτήτων

Προβληματισμός για τον χρόνο εορτασμού της πασχαλινής περιόδου και τον περιορισμένο αριθμό κλινών

Ένταση ανάλογη των δυνατοτήτων φιλοξενίας της Σύρου ακολουθεί ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης όσον αφορά στις ενέργειες προβολής της πρωτεύουσας των Κυκλάδων ως Πασχαλινού προορισμού, με τον ρυθμό των προωθητικών κινήσεων να εντείνεται πλέον, αφού μετράμε αντίστροφα για τη μεγάλη θρησκευτική εορτή.

Το ισχυρό “χαρτί” της Σύρου που αφορά στον λαμπρό και κοινό εορτασμό των Ορθοδόξων και των Καθολικών, αν κι από μόνο του καθιστά τον τόπο ως κορυφαίο Πασχαλινό προορισμό διακοπών που προσελκύει τα βλέμματα πολλών επισκεπτών, χρειάζεται να ενισχύεται από δράσεις προβολής, που θα τον εδραιώνουν στις συνειδήσεις Ελλήνων και ξένων, κατεύθυνση στην οποία οφείλει να κινείται και ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης.

Ωστόσο φέτος, με φόντο το “πρώιμο” διάστημα που εορτάζεται το Πάσχα, καθώς όμως και τα διαθέσιμα κι εν λειτουργία τουριστικά καταλύματα και ξενοδοχεία στο νησί, εγείρονται εύλογα σκέψεις για τη δυναμική της προβολής που διαπιστώνεται και αναπτύσσεται σε επίπεδο προβολής της πρωτεύουσας των Κυκλάδων, σήμερα, με τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης, Γιώργο Μαραγκό, να τοποθετείται με φόντο σχετικά ερωτήματα.

Όπως ο ίδιος εξηγεί, η ένταση των ενεργειών προβολής, βαδίζει παράλληλα με τις δυνατότητες της Σύρου στο πεδίο της φιλοξενίας, με την “ανησυχία” να εστιάζεται στο γεγονός όμως, πως – ούτως ή άλλως - η ζήτηση για το νησί τις ημέρες του Πάσχα αναμένεται να είναι αυξημένη και μέλημα όλων, πρέπει να είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών.

Αξιοποίηση social media, προβολή σε καμπάνια της Marketing Greece και μέσω του portal

Βάσει του πλάνου που αναπτύσσει ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης για τη φετινή Πασχαλινή περίοδο στη Σύρο και την προβολή του νησιού, αξιοποιείται – πλέον – πλήρως η υπηρεσία web marketing κι ως εκ τούτου, η προώθηση μέσω των social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν από τον Δήμο, στόχος είναι η προώθηση του νησιού τόσο στο εσωτερικό, όσο όμως και στο εξωτερικό, με τις αναρτήσεις σε facebook, instagram, twitter, youtube και google adwords να έχουν ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο και δη μετά τα μέσα αυτού. Το σύνολο των αναρτήσεων γίνεται στοχευμένα από την εταιρεία που έχει αναλάβει τη διεκπεραίωση των υπηρεσιών web marketing για τη Σύρο και στο περιεχόμενο αυτών, δίδεται έμφαση στο “Ορθόδοξο και Καθολικό Πάσχα”.

Οι εν λόγω αναρτήσεις, όπως διαπιστώνει ο διαδικτυακός επισκέπτης “πυκνώνουν” όσο πλησιάζει η Πασχαλινή περίοδος, ενώ σε τακτικά χρονικά διαστήματα προωθείται διαδικτυακά και το θεματικό βίντεο προβολής.

Πέραν αυτών των ενεργειών, η Δημοτική Αρχή έχει φροντίσει να αποστείλει newsletters σε φορείς και δημοσιογράφους σε αρκετά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού, με άξονα τις αγορές και το κοινό που επιθυμεί να προβληθεί, το περιεχόμενο των οποίων περιλαμβάνει ενημερωτικό και οπτικοακουστικό υλικό (φωτογραφίες και βίντεο) για το νησί την περίοδο του Πάσχα, ενώ ο Δήμος όπως πράττει ετησίως, θα ανταποκριθεί θετικά σε προσκλήσεις για τηλεοπτική και ραδιοφωνική προβολή της Σύρου. Παρομοίως, το γραφείο Δημάρχου, προωθεί υλικό που ζητείται από έντυπα και περιοδικές εκδόσεις για αφιερώματα, τα οποία όταν θα δημοσιευθούν, θα αναφερθούν προς ενημέρωση του κοινού.

Επιπλέον, ο Δήμος αξιοποιεί συστηματικότερα το τουριστικό portal, έχοντας προσθέσει ειδική κατηγορία σε αυτό για αναφορά εμπειρίας από το Πάσχα στη Σύρο. Κάθε ανάρτηση στο portal, αυτομάτως μπορεί να προωθηθεί και μέσω των social media.

Τέλος, εντός του μήνα αναμένεται η έγκριση από τον ΕΟΤ ενός βίντεο για τουριστική προώθηση της Σύρου, που θα περιλαμβάνει τα νέα λογότυπα, ενώ αξίζει να αναφερθεί και η προβολή της Σύρου για το Πάσχα, μέσω του συνδρομητικού σταθμού της NOVA (από 22 Μαρτίου έως και 5 Απριλίου).

Marketing Greece: Η Σύρος ανάμεσα στους δέκα κορυφαίους Πασχαλινούς προορισμούς

Πέραν των ανωτέρω προωθητικών ενεργειών, άξια λόγου για τη Σύρο είναι η αναφορά της Marketing Greece, όπως πραγματοποιείται φέτος, στο πλαίσιο αφιερώματος για δέκα Ελληνικούς Πασχαλινούς προορισμούς. Πρόκειται για μία σημαντική προώθηση της Σύρου σε ένα αρκετά μεγάλο κοινό που έχει η ιστοσελίδα και οι σελίδες της στα social media, που αγγίζει τουλάχιστον 1 εκ. ενδιαφερόμενους επισκέπτες και η οποία έρχεται σε συνέχεια της περυσινής προβολής.

Παρά το μοναδικό αφιέρωμα που υπήρξε πέρυσι και αφορούσε αποκλειστικά στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, ακόμη και η φετινή – ελαφρώς περιορισμένη - προβολή, μόνον οφέλη μπορεί να χαρίσει.

Θα πρέπει να σημειωθεί ωστόσο πως για τις ανωτέρω ενέργειες ο Δήμος δεν επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος.

Γ. Μαραγκός: Μεθοδική και στοχευμένη προβολή

Δεδομένου ότι τα social media που αφορούν στη Σύρο και προωθούνται μέσω της συνεργασίας με τον ανάδοχο των υπηρεσιών web marketing, παρουσίασαν τις πρώτες αναφορές για το Πάσχα σχεδόν προ δεκαημέρου, ο Δήμαρχος κλήθηκε να απαντήσει αν φέτος ο Δήμος καθυστέρησε να “ενεργοποιηθεί”.

“Όχι” τόνισε κατηγορηματικά, εξηγώντας πως, η ένταση της προβολής που αναπτύσσεται, βαδίζει παράλληλα με τις δυνατότητες της Σύρου από άποψη αριθμού κλινών, επισημαίνοντας όμως πως, το νησί, έχει σταθερά καλή ζήτηση το Πάσχα κι αυτό, ως δεδομένο, προκαλεί ποικιλοτρόπως προβληματισμό.

“Θεωρώ ότι δεν έχει καθυστερήσει η προβολή. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε πέρυσι και θα το αντιμετωπίσουμε ίσως και σε μεγαλύτερο βαθμό από πέρυσι, φέτος, έχει να κάνει με το γεγονός ότι αφού πέφτει νωρίτερα το Πάσχα, θα έχουμε και μεγαλύτερη έλλειψη κλινών” πρόσθεσε σχετικά, διευκρινίζοντας πως, “Ιδιαίτερα στα χωριά, αρκετά καταλύματα είναι κλειστά και ο χρόνος που “πέφτει” φέτος το Πάσχα επιτείνει το πρόβλημα με την έλλειψη κλινών”. Όπως συμπλήρωσε μάλιστα, “πολλές επιχειρήσεις λόγω του ότι καθυστερεί να ξεκινήσει η σεζόν δεν έχουν επιλέξει να ανοίξουν το Πάσχα, με αποτέλεσμα οι διαθέσιμες κλίνες να είναι πιο λίγες”.

Ωστόσο, θέλησε να υποστηρίξει πως, ως Δήμος “Έχουμε μία συστηματική μεθοδική προβολή για την περίοδο του Πάσχα δεδομένου ότι μας ενδιαφέρει η στοχευμένη προβολή του νησιού. Υπάρχει συγκροτημένο πλάνο. Από εκεί και πέρα το να αυξήσουμε πολύ περισσότερο την ένταση και το εύρος της προβολής, εγκυμονεί και κινδύνους”. Υπενθύμισε δε, πως, “πέρυσι ενώ φοβόμασταν στο κομμάτι της ακτοπλοΐας, είχαμε μεγάλη ζήτηση και θέμα σε επίπεδο κλινών”.

Όφελος από NOVA και Marketing Greece

Κατόπιν των ανωτέρω, ο κ. Μαραγκός κλήθηκε να τοποθετηθεί σχετικά με τη θετική εξέλιξη της συνέχισης της Πασχαλινής προβολής μέσω του Discover Greece και της NOVA.

Σύμφωνα με όσα σχολίασε, “μέσω του Discover Greece “τρέχει” καμπάνια για Πασχαλινούς προορισμούς. Μεταξύ των δέκα είμαστε κι εμείς και είναι μία προβολή που προέρχεται από την περυσινή συνεργασία”. Συμπλήρωσε δε, πως, “Υπήρχε το υλικό που ήταν εξαιρετικής ποιότητας και χρησιμοποιείται σήμερα ξανά, τόσο στα social media του Discover Greece που έχει περισσότερα από 1 εκ. Μέλη, όσο και μέσω της ιστοσελίδας του”.

Σχετικά με το όφελος που ενδέχεται να αποκομίσει η Σύρος, μέσω της “περιορισμένης” προβολής που παρέχει η NOVA, δεδομένου ότι είναι συνδρομητικό κανάλι, ο Δήμαρχος υπήρξε σαφής: “Κατά τεκμήριο οι συνδρομητές της NOVA είναι υψηλότερης εισοδηματικής στάθμης από τον μέσο όρο. Άρα είναι αυτοί που εν δυνάμει έχουν και τη δυνατότητα να πάνε για διακοπές” υπογράμμισε σχετικά, υποστηρίζοντας μάλιστα πως, “Υπ΄ αυτήν την έννοια έχει επιλεγεί η NOVA πέραν του γεγονότος ότι υπάρχει και χρόνος διαφημιστικός μέσω της Ομάδας του Φοίνικα”. Κλείνοντας τη συγκεκριμένη αναφορά του μάλιστα, θέλησε να σημειώσει πως, “Δεν υπάρχει πρόσθετη δαπάνη. Είναι δωρεάν”.

Τέλος, ερωτηθείς ο κ. Μαραγκός αν όπως και πέρυσι, παρομοίως και φέτος θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με εκπροσώπους φορέων και επαγγελματιών του τουρισμού για την κατάλληλη προετοιμασία για την περίοδο του Πάσχα, με σκοπό οι υπηρεσίες της Σύρου να είναι οι υψηλότερες και ποιοτικότερες, απάντησε καταφατικά.