Μέσω της Ευρωπαϊκής Καμπάνιας Επικοινωνίας EU Delivers in the regions, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αναδείξει τα έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από την ΕΕ

Προβολή του ιστορικού “Απόλλωνα”

Σήμερα η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για τη συμμετοχή στην ευρωπαϊκή καμπάνια επικοινωνίας μέσω του ΕΠ Ν. Αιγαίου

Το ιστορικό θέατρο “Απόλλων” στην Ερμούπολη της Σύρου επελέγη να προβληθεί μέσω της επικοινωνιακής καμπάνιας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής “EU Delivers in the regions”, στο πλαίσιο της στόχευσή της να αναδείξει τα έργα που έχουν υλοποιηθεί κι έχουν συγχρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στην κατεύθυνση να προωθηθεί και να υπογραμμισθεί ακόμη περισσότερο η “θετική εικόνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης”, όπως αναφέρει και το Υπουργείο Οικονομίας σε σχετική επιστολή του, προγραμματίζεται η προαναφερθείσα καμπάνια, με σαφή επικοινωνιακό χαρακτήρα, με σκοπό να αναλυθεί η αξία των έργων που υλοποιήθηκαν με πόρους της ΕΕ.

Στη σημερινή απογευματινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και κατόπιν της θετικής γνωμοδότησης της Επιτροπής Πολιτισμού, θα ληφθεί απόφαση για τη συμμετοχή του Δήμου με το θέατρο “Απόλλων” στην εν λόγω καμπάνια, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠ) Ν. Αιγαίου.

Αξίζει εξ αρχής να τονισθεί πως, η σημερινή απόφαση είναι το πρώτο βήμα για τις περαιτέρω ενέργειες μέσω της αρμόδιας Διαχειριστικής Αρχής που “τρέχει” τις προσπάθειες, με στόχο την προβολή του θεάτρου “Απόλλων”.

Διευκρινίζεται πως, το έργο έχει αναλάβει να προωθήσει η γνωστή εταιρεία HAVAS/SOLID ενώ τονίζεται πως αυτό θα “τρέξει” σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες, από τις οποίες θα συμμετέχουν κάποιες Περιφέρειες.

Επιπλέον, υπογραμμίζεται πως από κάθε Περιφέρεια έχει επιλεγεί ένα έργο κι εν προκειμένω για το Ν. Αιγαίο το πολιτιστικό – αρχιτεκτονικό “στολίδι” της πόλης, το θέατρο “Απόλλων”.

Η καμπάνια χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ένας μήνας προβολή για το θέατρο της Σύρου

Με φόντο τις χρηματοδοτήσεις που έχουν απορροφηθεί και αξιοποιηθεί προς αποκατάσταση του ιστορικού “Απόλλωνα” στην Ερμούπολη, αλλά και προς κάλυψη των αναγκών καλής λειτουργίας όπως της επισκευής και εκσυγχρονισμού του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του θεάτρου, τόσο μέσα από το πρόγραμμα Urban, όσο και μέσα από το ΕΣΠΑ, έρχεται σαν συνέχεια η επιλογή προβολής του εν λόγω πολιτιστικού μνημείου.

Πρέπει να γνωστοποιηθεί πως, σχετική αναλυτική ενημέρωση είχε ο Δήμος με έγγραφο του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης στις 6 Σεπτεμβρίου, με το οποίο γινόταν γνωστή η πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφορικά με τον σχεδιασμό της καμπάνιας επικοινωνίας σε επιλεγμένες χώρες, όπως και η Ελλάδα.

Στόχος όπως προαναφέρθηκε αποτελεί η ανάδειξη δράσεων που χρηματοδοτεί η ΕΕ και η σύνδεση της καμπάνιας με τοπικές καμπάνιες επικοινωνίας ή άλλες δράσεις προβολής έργων των ΠΕΠ.

Δεδομένης της επιλογής από τη Διαχειριστική του Ν. Αιγαίου του θεάτρου “Απόλλων”, εστάλη ολοκληρωμένος φάκελος από τον Δήμο με στοιχεία που αφορούν στην πορεία του θεάτρου και τη λειτουργία του ως πολιτιστικού χώρου, ενώ αναμένεται να πραγματοποιηθεί και αυτοψία στον χώρο από την αρμόδια ιδιωτική εταιρεία, η οποία θα προσδιορίσει τον τρόπο προβολής του θεάτρου.

Σημειώνεται πως πρόκειται για μία κορυφαία εταιρεία, με το έργο της να “φωτίζει” a priori πως το θέατρο “Απόλλων” κι εμμέσως η Σύρος, για διάστημα ενός μήνα θα απολαύσει άκρως σημαντική προβολή.

Ο τρόπος, ο χρόνος και οι δράσεις προβολής θα προσδιοριστούν προσεχώς, ενώ απόψε το δημοτικό συμβούλιο λαμβάνει απόφαση, με την οποία θα δηλώνει πως συναινεί σε όλη αυτήν την σημαντική κίνηση, η οποία φωτίζει και τα έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους της ΕΕ.

Η ενημέρωση του Υπ. Οικονομίας προς τις Διαχειριστικές

Αναλυτική ενημέρωση για την εν λόγω καμπάνια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πραγματοποίησε το Υπουργείο Οικονομίας στο έγγραφό του προς την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ν. Αιγαίου, ΕΣΠΑ 2014 – 2020, το περιεχόμενο του οποίου ακολουθεί αυτούσιο: “Συμμετοχή του ΕΠ Νοτίου Αιγαίου στην Ευρωπαϊκή Καμπάνια Επικοινωνίας EU DELIVERS in the regions.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να υλοποιήσει καμπάνια επικοινωνίας για την ενίσχυση της θετικής εικόνας της ΕΕ σε επιλεγμένες χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Η καμπάνια θα τρέξει από τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο του 2018 έως τα τέλη του 2019 και έχει λάβει τίτλο “EU delivers in the regions”.

Στόχος της είναι να αναδείξει ότι οι δράσεις που χρηματοδοτεί η ΕΕ είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη και ενίσχυση των Περιφερειών, ενώ επιδίωξε της Επιτροπής είναι η καμπάνια αυτή να συνδεθεί όπου είναι δυνατόν με τοπικές καμπάνιες επικοινωνίας ή άλλες δράσεις προβολής έργων των ΠΕΠ.

Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο είναι η HAVAS και έχει δικό της δίκτυο συνεργατών σε κάθε χώρα. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνάντησης του Δικτύου Υπευθύνων Επικοινωνίας των ΕΠ του ΕΣΠΑ στις 26/4/2018, έγινε και παρουσίαση της ιδέας της καμπάνιας από τη διαφημιστική HAVΑS/SOLID. Μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος από τα ίδια τα ΕΠ, συμφωνήθηκε με τον ανάδοχο ότι θα συμμετέχουν 7 περιφερειακά και 1 τομεακό με 8 έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους της ΕΕ.

Ειδικά για το ΕΠ Νοτίου Αιγαίου, προκρίθηκε ως γνωστόν η προβολή του θεάτρου “Απόλλων”, στην Ερμούπολη της Σύρου.

Οι κύριες επικοινωνιακές ενέργειες που προβλέπονται και για να υλοποιηθούν χρειάζεται η συνεργασία του υπεύθυνου επικοινωνίας και του φορέα λειτουργίας του έργου είναι μεταξύ άλλων:

α. Ειδικές δράσεις εμπνευσμένες από το ίδιο το έργο. β. Διαδραστική σήμανση στο ίδιο το έργο για πληροφόρηση/ πρόσκληση προς τους ενδιαφερόμενους. γ. Διαφημιστικές αφίσες γύρω από το έργο. δ. Διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ. Προσαρμοσμένη κατά περίπτωση στρατηγική με μίγμα Δημοσίων Σχέσεων, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων και τοπικών πολλαπλασιαστών πληροφόρησης.

Κάθε έργο θα έχει τη δική του καμπάνια προβολής, διάρκειας ενός μήνα και ο καθορισμός του κατάλληλου χρόνου προβολής θα γίνει λαμβάνοντας υπόψη ενδιαφέρουσες τοπικές εκδηλώσεις ή άλλες σημαντικές ημέρες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν επικοινωνιακά ως συνέργιες.

Για την οργάνωση της καμπάνιας κάθε έργου και τη δημιουργία επικοινωνιακού υλικού χρειάζεται χρόνος 10 εβδομάδων.

Με δεδομένα τα παραπάνω παρακαλούμε να μας υποδείξετε το καταλληλότερο χρονικό διάστημα για την υλοποίηση της καμπάνιας, προκειμένου να ξεκινήσει έγκαιρα ο σχεδιασμός και οι σχετικές προετοιμασίες”.