Συνέντευξη με τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, Παναγιώτη Κουταβά για τον σχεδιασμό και την προώθηση της Σύρου το επόμενο διάστημα

Σύρος: Στρέφεται σε νέα καμπάνια προβολής για το Πάσχα

Σε νέα εντυπωσιακή καμπάνια προβολής της Σύρου για την Πασχαλινή περίοδο κατευθύνεται ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης υπό την καθοδήγηση της Toposophy, προκειμένου να προβάλει δυναμικά την πρωτεύουσα των Κυκλάδων από αρχές Μαρτίου, με στόχο να επιτύχει τις μεγαλύτες δυνατές πληρότητες για το φετινό Πάσχα.

Αν και σε συνεργασία με τη Marketing Greece έχει εξασφαλιστεί η προβολή του νησιού μέσω των social media, ωστόσο, η Δημοτική Αρχή και κατ΄ επέκταση η Τουριστική Επιτροπή στοχεύουν στην προώθηση της πρωτεύουσας των Κυκλάδων μέσω νέας καμπάνιας που θα “τρέξει” εντός Μαρτίου.

Σήμερα, ο Δήμος είναι σε στάδιο συγκέντρωσης των προσφορών που έχει ζητήσει από εταιρείες του χώρου για στοχευμένη προβολή και εντός της επόμενης εβδομάδας, θα οριστικοποιηθεί η συνεργασία με μία εξ αυτών.

Αναφορικά με τον σχεδιασμό για την προώθηση της Σύρου και την ανάδειξή της με ακόμη καλύτερο τρόπο ως Πασχαλινό προορισμό, μίλησε στην εφημερίδα ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παναγιώτης Κουταβάς. Άλλωστε, το Πάσχα για τη Σύρο αποτελούσε ανέκαθεν μία δυνατή περίοδο τουριστικά, για την οποία οι προσδοκίες των επιχειρηματιών και των καταλυματιών παραμένουν και φέτος εξαιρετικά υψηλές.

  • Απομένουν δύο μήνες μέχρι το Πάσχα. Η Σύρος αποτελεί κορυφαία επιλογή γι αυτήν την περίοδο. Παρόλα αυτά, κρίνετε αναγκαία την προβολή του νησιού το τρέχον διάστημα ή ο τόπος θα αφεθεί να προχωρήσει με τη δυναμική του; Έχετε συγκεκριμένο σχεδιασμό;

“Φυσικά και υπάρχει σχεδιασμός. Αρχικά να πω ότι για πρώτη φορά στα χρονικά του Δήμου υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο όσον αφορά την τουριστική προβολή. Η τουριστική προβολή για τη Σύρο δεν έχει σταματήσει λεπτό, καθώς η σύμβαση που έχουμε με την εταιρεία Marketing Greece είχαμε προβλέψει να είναι συνεχής και απρόσκοπτη. Δεν θέλαμε να υπάρξει κενό διάστημα όπως υπήρχε τα προηγούμενα χρόνια. Οπότε και σήμερα που μιλάμε γίνεται προβολή για το νησί. Εννοείται πως έχουμε συζητήσει και συμφωνήσει με την ανάδοχο εταιρεία για την περίοδο πριν από το Πάσχα. Θέλουμε να υπάρχει στοχευμένη επικοινωνία και προβολή του προορισμού της Σύρου, ούτως ώστε να κερδίσουμε όσο περισσότερους επισκέπτες μπορούμε. Αυτός είναι και παραμένει ο στόχος μας για τον οποίο όλοι παλεύουμε.”.

  • Ουσιαστικά η Marketing Greece διαχειρίζεται τα social media του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης. Άρα, η προβολή για το Πάσχα θα γίνει σίγουρα μέσω αυτών των “εργαλείων”;

“Αυτό είναι το κομμάτι της σύμβασης με την Marketing Greece που έχει μείνει ενεργό την τρέχουσα περίοδο. Θα χρησιμοποιηθεί κατάλληλο φωτογραφικό υλικό και βίντεο.”.

  • Για ποιο διάστημα θα “τρέξει” η προβολή της Σύρου που αφορά στο Πάσχα; Σύμφωνα και με την τουριστική καθοδήγηση που έχει το νησί, ποιο διάστημα είναι κατάλληλο για να προωθηθεί ο τόπος και να υπάρξει αποτέλεσμα;

“Σύμφωνα με τις συζητήσεις που έχουμε κάνει με την εταιρεία, η καταλληλότερη περίοδος για τη στοχευμένη προβολή για το Πάσχα ξεκινά περίπου τέσσερις εβδομάδες πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα. Οπότε περί τα μέσα Μαρτίου ουσιαστικά θα γίνει το μεγάλο “κύμα” της προβολής. Αυτή είναι η συνεννόηση και η συμφωνία που έχουμε κάνει.

Όμως, με τη βοήθεια της Toposophy, αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε το νέο πλάνο προβολής για την επόμενη τουριστική σεζόν. Το πλάνο μας είναι έτοιμο και αυτή τη στιγμή το παρουσιάζουμε σε διάφορες εταιρείες ώστε να δείξουμε τι ζητάμε, στοχευμένα, για να πάρουμε τις προσφορές και να τις αξιολογήσουμε. Πιστεύω ότι θα βοηθήσει αρκετά στην προβολή της Σύρου και η συμμετοχή μας στην τουριστική έκθεση που θα γίνει στη Γαλλία στις 16 – 19 Μαρτίου και στην οποία θα συμμετέχουμε. Είναι μία έκθεση κυρίως για τον πεζοπορικό τουρισμό με στόχο την επέκταση της σεζόν. Θα είμαστε παρόντες. Δεν είναι μία συνηθισμένη έκθεση στις οποίες συμμετέχει ο Δήμος υπό την αιγίδα της Περιφέρειας. Είναι μία έκθεση που τη συζητήσαμε με την Toposophy και προχωράμε. Σε αυτές τις εκθέσεις προτείνουν οι σύμβουλοι να έχουμε συμμετοχή.

Θεωρώ ότι θα μας βοηθήσει και αυτή η έκθεση για το κομμάτι του Πάσχα.”.

  • Διατηρείτε ενεργή τη σύμβαση με την Marketing Greece. Είναι σύμφωνη η Toposophy, με δεδομένο πως έχει εκπονηθεί ένα στρατηγικό πλάνο για την τουριστική ανάπτυξη, που οφείλουμε να ακολουθούμε…

“Σίγουρα. Και την Marketing Greece προτείνουν να συνεχίσει να έχει και την επόμενη σεζόν την καμπάνια του νησιού. Αυτό είναι κάτι που θα το αξιολογήσουμε φυσικά. Προανέφερα πως ζητάμε συγκεκριμένα πράγματα για την προβολή του Πάσχα και μετά. Θα συγκεντρώσουμε τις προσφορές των εταιρειών και θα κρίνουμε ποια είναι η καταλληλότερη για εμάς.”.

  • Προ ετών και συγκεκριμένα στην περασμένη θητεία, η Σύρος είχε απολαύσει την προβολή μέσω μίας οργανωμένης εντυπωσιακής καμπάνιας για το Πάσχα. Κάτι αντίστοιχο θα υπάρξει φέτος για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων ή θα περιοριστείτε μόνον στα social media;

“Θεωρώ πως θα έχουμε προλάβει να αξιολογήσουμε τις προσφορές, τις οποίες αναμένουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας και από τη στιγμή που πλέον έχουμε και εγκεκριμένο προϋπολογισμό για τον τουρισμό, αλλά και εγκεκριμένο τουριστικό πλάνο από τον ΕΟΤ και μπορούμε να κάνουμε δαπάνες, θεωρώ πως θα καταφέρουμε εγκαίρως να συμβασιοποιήσουμε, ώστε να επιτύχουμε και έξτρα πράγματα στην προώθηση για το Πάσχα.”.

  • Σε τι θα αφορά αυτή η καμπάνια; Τι ζητά ο Δήμος; Υλικό διαθέτει για μία ποιοτική προβολή; Φωτογραφίες, βίντεο...

“Έχουμε υλικό. Υπάρχει αρχείο στο Δήμο. Σίγουρα κάποια στιγμή θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να το ανανεώσουμε. Δεν ξέρω αν αυτό θα είναι φέτος. Τη φετινή χρονιά έχουμε σημαντικές δαπάνες να κάνουμε που τις προβλέπει και το στρατηγικό σχέδιο. Οπότε δεν ξέρω αν φέτος θα καταφέρουμε να ανανεώσουμε το υλικό, όμως, πρέπει να είναι στο πλάνο μας ότι το υλικό προβολής χρειάζεται ανανέωση.”.

  • Ο στόχος για ένα ακόμη Πάσχα είναι να παρουσιάσει πληρότητα το νησί; Είναι μία δυνατή περίοδος που η Σύρος δεν την χάνει. Οι επιχειρήσεις αυτό έχουν ανάγκη.

“Φυσικά και δεν νομίζω πως θα χαθεί η περίοδος του Πάσχα. Ο κόσμος θέλει να κάνει διακοπές. Ψάχνει τους προορισμούς που είναι φημισμένοι ανά περιόδους. Η Σύρος είναι ένας κορυφαίος προορισμός για το Πάσχα. Οπότε, πιστεύω ότι θα πάμε πολύ καλά.”.