Πολίτες που αποβιβάστηκαν χθες το πρωί από την πτήση της Θεσσαλονίκης στο αεροδρόμιο Σύρου, δεν είχαν τη δυνατότητα άμεσης μετακίνησης

Ταλαιπωρία επισκεπτών από αναμονή για ταξί

Υπήρχαν αρχικά δύο ταξί, την ίδια στιγμή που από το αεροπορικό δρομολόγιο έφτασαν 40 άτομα

Αντιμέτωποι με ταλαιπωρία και αναμονή ήρθαν οι πολίτες που ταξίδεψαν με τη χθεσινή πρωινή πτήση από τη Θεσσαλονίκη για τη Σύρο, καθώς στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας των Κυκλάδων υπήρχαν μόλις δύο ταξί, ενώ η πτήση μετέφερε περίπου 40 άτομα.

Η απουσία μεγαλύτερου αριθμού ταξί στο αεροδρόμιο Σύρου, σχολιάστηκε αρνητικά από  πολίτες που περίμεναν υπομονετικά στην είσοδο των εγκαταστάσεων με τις βαλίτσες τους, με ορισμένους εξ αυτών, να επισημαίνουν στην “Κοινή Γνώμη”, πως θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη κάλυψη και ανταπόκριση στις ανάγκες μεταφοράς τους.

Συγκεκριμένα, το αεροσκάφος της Aegean Airlines προσγειώθηκε στη Σύρο στις 07.35 το πρωί, έχοντας απογειωθεί στις 06.20 από το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης. Η κατάσταση που συνάντησαν οι επισκέπτες δεν ήταν η πρέπουσα για την πρωινή εξυπηρέτησή τους και το θέμα των υπηρεσιών που παρέχει το νησί στον κόσμο που φθάνει είναι μείζονος σημασίας για την εικόνα και την εντύπωση που οι ίδιοι αποκομίζουν.

Πρέπει να σημειωθεί πως γενικά ο κλάδος των ταξί εξυπηρετεί την επισκεψιμότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όσον αφορά στο θέμα των επισκεπτών της ακτοπλοΐας, με αναμονή αρκετών ταξί στον χώρο του kiss ‘n’ ride και παρομοίως οφείλει να μεριμνήσει και για τους επισκέπτες που φθάνουν αεροπορικώς.

Κι αυτό, καθώς το νησί και η Δημοτική Αρχή κάνουν προσπάθειες για τη διατήρηση των πτήσεων της Θεσσαλονίκης και τη χειμερινή περίοδο και ειδικότερα, το διάστημα των χριστουγεννιάτικων γιορτών, με σχετικά αιτήματά τους, προς την Aegean Airlines.

Για το θέμα που καταγράφηκε χθες  και αποτυπώνεται γλαφυρά με το φωτογραφικό υλικό της “Κοινής Γνώμης”, που δείχνει τους πολίτες που αποβιβάστηκαν – κατοίκους και επισκέπτες – να περιμένουν με τις βαλίτσες τους στην είσοδο του αεροδρομίου Σύρου, κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί στο νησί, Λευτέρης Βαρθαλίτης, καθώς και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Βουτσίνος.

Ο πρώτος επεσήμανε πως αφορά σε ένα περιστατικό πρωινής πτήσης, καθώς ένας σημαντικός αριθμός ταξί, την ίδια ώρα κάλυπτε μεταφορά μαθητών στα σχολεία, ενώ ορισμένοι οδηγοί είχαν “κολλήσει” στο κυκλοφοριακό χάος στον Αξό, ωστόσο δεσμεύθηκε πως το ζήτημα θα διευθετηθεί με νέα ενημέρωση των ιδιοκτητών ταξί.

Επιπλέον, ο κ. Βουτσίνος υποστήριξε πως ο κλάδος κάνει το καλύτερο για τους επισκέπτες, γνωστοποιώντας πως ο ίδιος είχε τηλεφωνική επικοινωνία για το  χθεσινό ζήτημα με τον πρόεδρό τους και απηύθυνε έκκληση ώστε να υπάρχει κάλυψη των αναγκών.

Λ. Βαρθαλίτης: “Ενημέρωση του κλάδου και “εμπόδια” στην εξυπηρέτηση”

Αρχικά για την ανυπαρξία περισσότερων από δύο ταξί στο αεροδρόμιο της Σύρου, χθες, πολύ νωρίς το πρωί, ο κ. Βαρθαλίτης υπογράμμισε πως “έχουμε αφήσει τους αριθμούς των τηλεφωνικών κέντρων για να καλούν”. Ωστόσο, δεδομένου πως υπάρχουν πράγματι ανάγκες μετακίνησης επισκεπτών, ο πρόεδρος του κλάδου στο νησί, επεσήμανε πως την ίδια ώρα της άφιξης της πτήσης, αρκετοί οδηγοί καλύπτουν δρομολόγια για σχολεία. “Στις 07.30 είναι και τα σχολικά δρομολόγια που πρέπει να εξυπηρετήσουμε. Οι επισκέπτες, αν καλέσουν μπορούν να πληροφορηθούν πως θα εξυπηρετηθούν για παράδειγμα σε δέκα λεπτά. Είναι η μοναδική ώρα που τα πιο πολλά ταξί είναι σε σχολικά δρομολόγια”, γνωστοποίησε, λέγοντας βέβαια πως από το σύνολο των 40 ταξί “σίγουρα γύρω στα 12 ταξί είναι σε σχολικά δρομολόγια”. Κατά συνέπεια, για τη χθεσινή κατάσταση, πρόσθεσε πως “ίσως είναι η μοναδική φορά που έχει γίνει αυτό”.

Επιπλέον, σημείωσε πως ορισμένοι οδηγοί, δυστυχώς, μπλόκαραν στο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην περιοχή του Αξού. “Οι πρώτοι που αποβιβάζονται και δεν έχουν βαλίτσες, βγαίνουν πρώτοι και εκείνοι πήραν αυτά τα ταξί που υπήρχαν. Υπήρχαν ταξί, αλλά για παράδειγμα ένας άλλος συνάδελφος μας ανέφερε πως από τις 07.30 μέχρι και τις 08.15 υπήρχε κυκλοφοριακό στον Αξό και ήταν “καθηλωμένος”, όπως κι εγώ ήμουν στον Αξό και υπάρχει κάθε πρωί τεράστιο πρόβλημα”, περιέγραψε ο κ. Βαρθαλίτης, λέγοντας ακόμη πως “ο δρόμος ήταν μπλοκαρισμένος και ο συνάδελφος δεν μπορούσε να πάει στο αεροδρόμιο γιατί δεν ήξερε τι χρόνο (σ.σ. αναμονής) να δώσει”.

Παρόλα αυτά, γνωστοποίησε πως το θέμα θα συζητηθεί με τους συναδέλφους του, ώστε η Σύρος να παρέχει καλές υπηρεσίες, όπως αντίστοιχα γίνεται και τη θερινή περίοδο. “Όλο το καλοκαίρι η εξυπηρέτηση ήταν άψογη. Καλύτερη και από άλλες χρονιές. Αυτό έγινε τώρα που είναι πολύ πρωινή άφιξη. Θα το συζητήσουμε με τους συναδέλφους ξανά γιατί η πρόθεσή μας είναι να εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο”, δήλωσε ο κ. Βαρθαλίτης.

Γ. Βουτσίνος: “Μεμονωμένο περιστατικό και θεωρώ θα ανταποκριθούν”

Για τη χθεσινή κατάσταση, ενημερώθηκε και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Βουτσίνος, τονίζοντας πως ήρθε σε επικοινωνία με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών ταξί. “Μου ανέφεραν πως σε ένα τέταρτο με μισή ώρα είχαν εξυπηρετηθεί όλοι όσοι αποβιβάστηκαν στο αεροδρόμιο Σύρου. Δεν υπήρχαν ταξί σε αναμονή εκεί, αλλά αν καλούσαν ταξί, μετέβαιναν για να τους πάρουν”, δήλωσε αρχικά, σημειώνοντας πως ο ίδιος ως αντιδήμαρχος ζήτησε να υπάρξει εξυπηρέτηση. “Ο πρόεδρος έκανε ενημέρωση στα μέλη  και από την πλευρά μου εξήγησα πως καλό θα είναι να υπάρξει εξυπηρέτηση γιατί το αεροπλάνο σίγουρα χρειάζεται ταξί. Και πρέπει να το στηρίξουμε. Δεν μπορώ να υποχρεώσω κανέναν για το τι θα κάνει, αλλά επειδή δεν έχουν δώσει σαν κλάδος δικαίωμα για οτιδήποτε, θεωρώ θα ανταποκριθούν και ήταν έναν μεμονωμένο περιστατικό”, συμπλήρωσε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τουρισμού.