Το Πάσχα στον αυτόματο...

Τι κι αν η Σύρος αποτελεί έναν από τους αναπτυσσόμενους τουριστικούς προορισμούς, που πασχίζει – θεωρητικά(;) - να κερδίσει τουριστικό όφελος προκειμένου να ενισχύσει την τοπική οικονομία της, μέχρι σήμερα, οι αρμόδιοι που έχουν την ευθύνη της διοίκησης του τόπου, δεν δείχνουν να κινούνται με σταθερό ρυθμό στην οργανωμένη προβολή του τόπου όσον αφορά σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Η δυναμική που παρουσιάζει ο εορτασμός του Πάσχα στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, μπορεί να είναι κατοχυρωμένη στη συνείδηση των κατοίκων της, με το εφόδιο της συνύπαρξης των δύο δογμάτων να αποτελεί και το ιδιαίτερο στοιχείο - γεγονός που προσελκύει επισκέπτες, ωστόσο, η μη ύπαρξη προωθητικών ενεργειών εκ μέρους των αρμόδιων Αρχών, προδίδει πως η πασχαλινή περίοδος τουλάχιστον φέτος έχει αφεθεί στη δική της “τύχη”.

Ούτε νύξη δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής τουλάχιστον στα αρμόδια συλλογικά όργανα, όπως ενδεικτικά η Τουριστική Επιτροπή σχετικά με προωθητικές δράσεις που θα έρθουν να υπενθυμίσουν τον μοναδικό χαρακτήρα της πασχαλινής περιόδου στη Σύρο προς το ενδιαφερόμενο κοινό που αναζητά τόπο διακοπών. Ούτε απλή αναφορά ή πρόταση σχετικά με τρόπους, νέες καμπάνιες ή νέα αφιερώματα δεν έχει τεθεί επί τάπητος στις δημόσιες συζητήσεις, προκειμένου το νησί να προωθήσει το σημαντικό πλεονέκτημα που διαθέτει για την περίοδο του Πάσχα, όπως ξεχασμένα παραμένουν και τα θεματικά βίντεο που δημιουργήθηκαν για τη συγκεκριμένη περίοδο.

Αντιθέτως, τις προπέρσινες και περυσινές δυναμικές κι άκρως εντυπωσιακές καμπάνιες σε συνεργασία με την Marketing Greece, αλλά και τις τηλεοπτικές εμφανίσεις αιρετών, έχει αντικαταστήσει η απόλυτη σιωπή και η αδράνεια, ενώ αναφορικά με την προβολή του νησιού την Πασχαλινή περίοδο, ουδεμία ανάρτηση έχει υπάρξει μέχρι σήμερα στην προσωπική σελίδα του Δήμου (syrosisland) σε μέσον κοινωνικής δικτύωσης, για τη διαχείριση της οποίας, οι δημότες ακριβοπληρώνουν εταιρεία.

Προς επιβεβαίωση των ανωτέρω, δημοσιεύεται και η σχετική φωτογραφία της πιο πρόσφατης, χθεσινής ανάρτησης στην εν λόγω σελίδα, η οποία αποτελεί μία γενική άποψη της περιοχής Βαπόρια, που συνοδεύεται από λίγα - πιο ελεύθερα σε έκφραση – λόγια.

Μοναδική μέριμνα αιρετών προσώπων δείχνει να είναι πολλές φορές η ασυγκράτητη πολυλογία περί γενικόλογης επιτυχίας προς το παρόν στο θέμα των προσπαθειών τουριστικής ανάπτυξης κι όχι η μετρημένη τοποθέτηση και οι στοχευμένες δηλώσεις επί πραγμάτων που όντως προωθούνται και γίνονται!

Διαπιστώνεται διαρκώς, σχεδόν από όλους όσους μας διοικούν, πως αρέσκονται στα πλουμιστά λόγια περί μεγάλων και υψηλών στόχων, με τη δημόσια εικόνα τους να δείχνει πως τελικώς είναι αιθεροβάμονες κι όχι ρεαλιστές, αφήνοντας έστω και μικρές επιτυχίες που καταγράφει ο τόπος, χωρίς υποστήριξη, ενίσχυση και περαιτέρω προώθηση.

Διαπιστώνεται δυστυχώς παρομοίως και μία υποτονική κριτική και άσκηση ελέγχου και πίεσης από την πλευρά της αντιπολίτευσης για ορισμένα ζητήματα που θετικό θα ήταν να έρχονται σε προτεραιότητα στην κοινή ατζέντα του τόπου.

Ξεκάθαρα λοιπόν, ο λόγος του παρόντος σχολιασμού αφορά το Πάσχα στη Σύρο, δεδομένου του μικρού χρονικού διαστήματος που απομένει μέχρι την άφιξή του, αφού οι προσδοκίες των επιχειρηματιών κι επαγγελματιών που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο του τουρισμού, παραμένουν υψηλές κι έπειτα από έναν ιδιαίτερα βαρύ και σπαρακτικό οικονομικά χειμώνα, χρήσιμο για τους ίδιους θα ήταν να αποκομίσουν όφελος από την αμέσως προσεχή πασχαλινή περίοδο.

Ας γίνει ουσιαστική σκέψη και συνείδηση σε όλους πως όποιο πλεονέκτημα υπάρχει στο νησί, δεν μπορεί και δεν πρέπει να αφήνεται “στον αυτόματο...”.

 

Ετικέτες: 

Διαβάστε ακόμα