"Η υπόθεση δεν με αφορούσε ποτέ, δε θα κάνω χρήση της βουλευτικής μου ασυλίας"

Ένταλμα άρσης ασυλίας για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο από τις εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών

Ένταλμα άρσης ασυλλίας εξέδωσαν οι εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου στο πλαίσιο της έρευνας για το Qatargate.
Σύμφωνα με πληροφορίες για την έκδοση του σχετικού αιτήματος, έχουν ενημερωθεί οι ελληνικές δικαστικές αρχές, ωστόσο το ένταλμα δεν έχει εκτελεστεί, καθώς λόγω της βουλευτικής ιδιότητας του κ. Αβραμόπουλου απαιτείται η άρση από τη Βουλή της ασυλίας του.
Για το λόγο αυτό όπως προβλέπεται ο φάκελος με τα στοιχεία από τις Βελγικές αρχές διαβιβάζεται άμεσα από την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και από εκεί μέσω του Υπουργείου Δικαιοσύνης θα φτάσει στη Βουλή.
Ο κ. Αβραμόπουλος, όπως αναφέρουν δικαστηριακές πηγές, επισκέφτηκε το μεσημέρι την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ.Αβραμόπουλος όταν είχε ξεκινήσει η έρευνα για το Qatargate είχε υποστηρίξει πως όλες του οι ενέργειες ήταν απολύτως νόμιμες.

Η απάντηση του Δημήτρη Αβραμόπουλου

Τη δική του απάντηση στις πληροφορίες περί εντάλματος από τις βελγικές αρχές δίνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να κάνει χρήση βουλευτικής ασυλίας και ότι θα προσφύγει ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ο πρώην επίτροπος απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε εμπλοκή του στην υπόθεση Qatargate, κάνοντας λόγο για «απολύτως αβάσιμο ζήτημα».

Σε δήλωσή του για το Qatargate, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος αναφέρει ότι πληροφορήθηκε από δημοσιογράφους πως φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, με το οποίο επιχειρείται, όπως υποστηρίζει, «χωρίς καμία βάση» η σύνδεση του ονόματός του με την υπόθεση. «Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ», τονίζει.

«Νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη και φορολογημένη»

Ο πρώην επίτροπος υποστηρίζει ότι το ζήτημα είχε κλείσει «εδώ και τρία χρόνια», με «πλήρη θεσμική διαφάνεια» και «με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής», κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την πρόεδρό της, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Όπως αναφέρει, η συμμετοχή του στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με διεθνείς προσωπικότητες, ήταν «απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη».

«Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο», σημειώνει, απορρίπτοντας κάθε υπόνοια εμπλοκής του.

«Αυθαίρετη, απαράδεκτη και ύποπτη»

Σε ιδιαίτερα αιχμηρό τόνο, ο κ. Αβραμόπουλος χαρακτηρίζει κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός του σε υπόθεση που αφορά τη Fight Impunity «αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη».

Προαναγγέλλει, μάλιστα, ότι θα την αντιμετωπίσει «με κάθε νόμιμο μέσο».

Το πιο σαφές πολιτικό μήνυμα, πάντως, αφορά τη βουλευτική του ασυλία. «Δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας», δηλώνει, προσθέτοντας ότι θα αποταθεί ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί.

Iefimerida.gr, Newsit.gr