Η δήμαρχος του νησιού, Μαρία Ναδάλη κάνει αποτίμηση για το πρώτο μισό της θητείας, τις δυσκολίες, τις παρεμβάσεις ενώ μιλάει και για τους στόχους της επόμενης περιόδου

"Η Σίφνος χρειάζεται υποδομές, συνεργασία και σχεδιασμό με προοπτική"

Έντυπη Έκδοση

Στο μέσο της δημοτικής περιόδου, η δήμαρχος Σίφνου, Μαρία Ναδάλη μιλάει στην "Κοινή Γνώμη" για τη μέχρι σήμερα πορεία της Δημοτικής Αρχής, τις προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει και τα ζητήματα που εξακολουθούν να απασχολούν το νησί. Αναφέρεται στις ελλείψεις προσωπικού, στις υποδομές, στην ισορροπία μεταξύ ανάπτυξης και διατήρησης της φυσιογνωμίας της Σίφνου, αλλά και στα έργα υποδομών που θ

Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.

Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.

Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.


*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.