Το πρόβλημα έγινε εμφανές στην πρόσφατη μεγάλη φωτιά της Αμπέλας όταν τα βυτιοφόρα δεν έμπαιναν σε λειτουργία

“Ξέμεινε” ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης από υδροφόρα οχήματα

Με επιστολή δημάρχου προς τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, ζητείται η ενίσχυση του Δήμου με νέα οχήματα

Σοβαρό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης αναφορικά με τα υδροφόρα οχήματα, καθώς τα δύο παλιά που διαθέτει στον δημοτικό στόλο, δεν μπαίνουν εύκολα σε λειτουργία και η αξιοποίησή τους, στην πρόσφατη “μάχη” κατάσβεσης της πυρκαγιάς στην Αμπέλα, δεν έγινε απρόσκοπτα ενώ ακόμη, “γέννησε” μεγάλη αγωνία.Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, το οποίο και επιβεβαίωσε ο αντιδ

Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.

Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.

Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.


*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.