Κανονικά, αλλά με μετακύλιση της ώρας έναρξης των μαθημάτων, θα λειτουργήσουν τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Άνδρου, την Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017. Συγκεκριμένα, στη σχετική απόφαση που υπέγραψε ο Δήμαρχος Άνδρου, Θεοδόσης Σουσούδης, η ώρα έναρξης των μαθημάτων μετατίθεται για τις 10 το πρωί της Τετάρτης για λόγους πρόληψης και ασφάλειας των μαθητών, εξαιτίας του παγετού. Στην απόφαση αναφέρεται πως οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Άνδρου θα λειτουργήσουν κανονικά.
Διαφήμιση
Επικαιρότητα
22.06.2026 · 07:00
“Παραθυράκι” για την Ερμούπολη στο χωροταξικό του τουρισμού
22.06.2026 · 06:55
Η στήριξη των πτήσεων Σύρου – Ηρακλείου θα φέρει τη διατήρησή τους
22.06.2026 · 06:50
Σε ιδιώτη η φύλαξη 12 κρίσιμων δημοτικών σημείων της Μυκόνου
22.06.2026 · 06:45
Μία εμβληματική αναδρομή στην Πινακοθήκη Κυκλάδων
22.06.2026 · 06:40
Απέκτησε τον Φίλιππο Τίγκα η Μύκονος Betsson
22.06.2026 · 06:35
Έντονος προβληματισμός για την απομάκρυνση του μοναδικού ΑΤΜ
22.06.2026 · 06:30
Ένα σημαντικό ιστορικό τεκμήριο ανεκτίμητης αξίας
22.06.2026 · 06:26