Την έντονη αντίδραση της τοπικής κοινωνίας έχει προκαλέσει η απομάκρυνση του μοναδικού ΑΤΜ που λειτουργούσε στον Πύργο Τήνου, με το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Πανόρμου να ζητάει ομόφωνα την άμεση επανατοποθέτηση και επαναλειτουργία του.Το θέμα έχει ήδη φτάσει στη Δημοτική Αρχή, η οποία έχει αρχίσει επαφές με τους αρμόδιους τραπεζικούς φορείς, ενώ ο δήμαρχος Τήνου, Παναγιώτης Κροντηράς, μιλ
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.