Θερμές ευχαριστίες προς το Πυροσβεστικό Σώμα, αλλά και προς τους πιλότους των ελικοπτέρων κατάσβεσης, εκφράζουν δημόσια δύο πολίτες των περιοχών Αμπέλα και Τρία Λαγγόνια.
Το ευχαριστήριο
“Με αφορμή την πυρκαγιά που ξέσπασε την περιοχή Αμπέλα- Τρία Λαγγόνια στις 21/6/2026, οφείλουμε θερμότατες ευχαριστίες σε όλους τους πυροσβέστες του Πυροσβεστικού Σώματος Σύρου, τους πιλότους των δύο ελικοπτέρων και των δύο πυροσβεστικών αεροπλάνων που συμμετείχαν με όλες τους τις δυνάμεις στην κατάσβεση. Πρωτίστως όμως θερμά συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Πυροσβεστικού Σώματος ο οποίος με την έγκαιρη επέμβασή του, παρευρέθηκε στην περιοχή με την εκδήλωση της πυρκαγιάς, επιλήφθηκε τον συντονισμό της όλης επιχείρησης μέχρι τέλους της κατάσβεσης και απετράπησαν τα χειρότερα. Σας ευχαριστούμε για όλα
Σοφία Κωνσταντοπούλου και Αντώνης Σέρβος”