Στο πλαίσιο του Erasmus+ που υλοποιήθηκε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά

Σύρος: Ολοκλήρωση του προγράμματος “Η πόλη ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς” από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης Σύρου συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ERASMUS+ με τίτλο “Η πόλη ως μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς” και Κωδικό Σχεδίου: 2024-1-EL01-KA122-SCH-000228485 ολοκλήρωσε το κλείσιμο του προγράμματος την Τρίτη 9 Ιουνίου, στην αίθουσα Τουλούπη των Λυκείων, η οποία και παραχωρήθηκε για αυτόν τον σκοπό.

Το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε, εκπονήθηκε από όλες τις τάξεις του σχολείου και είναι η καλύτερη απόδειξη ότι τα προγράμματα αυτά ανοίγουν δρόμους, ενώνουν ανθρώπους και πολιτισμούς.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί, ολοκλήρωσαν και παρουσίασαν, τα παρακάτω projects

H A’ τάξη ασχολήθηκε με τα ήθη και έθιμα, η Β με τα επαγγέλματα, η Γ’ τάξη με τον κυκλαδικό πολιτισμό, ενώ η Δ’ τάξη με πρόγραμμα e-twinning (μικροί θησαυροί της πόλης μας). Η Ε τάξη ασχολήθηκε με τη γειτονιά του σχολείου και την ευρύτερη περιοχή, που κάποτε ήταν βιομηχανική ζώνη.

Τέλος η ΣΤ’ τάξη ασχολήθηκε με τα νεοκλασικά κτίρια της Ερμούπολης.

“Ήταν ένα ταξίδι στον χρόνο, στις μνήμες, στις εικόνες, στις ιστορίες και στα όνειρα. Γίναμε συνοδοιπόροι, μαζί με την τοπική κοινωνία, σε αυτό το ταξίδι της μνήμης, της παράδοσης και της αγάπης για τον τόπο και την ιστορία του.

Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια υπέροχη και ανεκτίμητη εκπαιδευτική εμπειρία για όλους, εκπ/κούς και μαθητές, η οποία έγινε αφορμή να βελτιώσουμε τις γνώσεις και τις συμπεριφορές μας μέσα από τη σύγκριση, την αλληλεπίδραση και τον αλληλοσεβασμό.

Είμαστε ευγνώμονες που μας δόθηκε η δυνατότητα να ζήσουμε αυτήν την εμπειρία των ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+, εμπειρία ανεκτίμητη, που παρέχεται μέσα από αυτά τα προγράμματα, στην εκπ/κή κοινότητα”, αναφέρεται στην ανακοίνωση της σχολικής μονάδας.