Οι πρώτοι απόφοιτοι της ΔΥΠΑ στο Νεώριο της Σύρου είναι γεγονός, καθώς χθες το πρωί σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στους χώρους του ναυπηγείου, 15 νέα παιδιά, αγόρια και κορίτσια, παρέλαβαν τους τίτλους σπουδών τους, έπειτα από τη δίχρονη παρακολούθηση των μαθημάτων της ειδικότητας “Τεχνίτης Ναυπηγικής Βιομηχανίας”.Η Σχολή, που άρχισε τη λειτουργία της το 2024, μετά από την υπογραφή συνερ
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.