Σοβαρό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης αναφορικά με τα υδροφόρα οχήματα, καθώς τα δύο παλιά που διαθέτει στον δημοτικό στόλο, δεν μπαίνουν εύκολα σε λειτουργία και η αξιοποίησή τους, στην πρόσφατη “μάχη” κατάσβεσης της πυρκαγιάς στην Αμπέλα, δεν έγινε απρόσκοπτα ενώ ακόμη, “γέννησε” μεγάλη αγωνία.Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, το οποίο και επιβεβαίωσε ο αντιδ
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.