Η Δ.Ε.Υ.Α Θήρας λόγω του καύσωνα από σήμερα και για τις επόμενες ημέρες, έχοντας λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επάρκεια του νερού, για προληπτικούς λόγους εφιστά την προσοχή σε όλους τους καταναλωτές, να κάνουν ορθολογική χρήση του νερού αμιγώς για ανάγκες ανθρώπινης κατανάλωσης και να αποφεύγουν την άσκοπη κατανάλωση (πότισμα κήπων , πλύσιμο αυλών-αυτοκινήτων κλπ.). Το νερό, ως το πολυτιμότερο αγαθό, αποτελεί δικαίωμα κάθε κατοίκου, και η συμμετοχή όλων στην ελεγχόμενη χρήση του νερού είναι απαραίτητη, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος έλλειψής του.
Διαφήμιση
Επικαιρότητα
23.06.2026 · 19:11
Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του Stoiximan Aegean Ball
23.06.2026 · 14:02
Επιμελητήριο Κυκλάδων: Ενισχύεται το Δίκτυο Aegean Cuisine στις Κυκλάδες
23.06.2026 · 13:39
Συλλεκτική σφράγιση γραμματοσήμου για τη δισακοσιοστή επέτειο της Ερμούπολης
23.06.2026 · 10:45
Κίμωλος: Τουριστικό σκάφος προσέκρουσε σε δύο πρυμνοδετημένα σκάφη
23.06.2026 · 07:00
Άμεσα νέες μεταβολές στο διοικητικό σχήμα
23.06.2026 · 06:55