Στην τελική ευθεία η δημοπράτηση του έργου που θα ενισχύσει το δίκτυο ύδρευσης της πρωτεύουσας του νησιού

Νέα αφαλάτωση για μεγαλύτερη επάρκεια νερού στη Χώρα Άνδρου

24 Ιουνίου - 06:55
Ν. Βιδάλης: “Με την προσθήκη της νέας μονάδας αφαλάτωσης θεωρούμε ότι η Χώρα θα είναι πλήρως καλυμμένη ως προς τις ανάγκες υδροδότησης”
Subscribe to