Συνάντηση στη Σύρο με την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη για το σοβαρό θέμα και παρέμβαση από τον δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης και τον πρόεδρο της Νομαρχιακής Επιτροπής Κυκλάδων του ΤΕΕ

“Παραθυράκι” για την Ερμούπολη στο χωροταξικό του τουρισμού

22 Ιουνίου - 07:00
Απέσπασαν δέσμευση για τη δυνατότητα τουριστικής αξιοποίησης των παλιών νεοκλασικών στην πόλη
Subscribe to