“Θηλιά” η παράνομη στάθμευση στο κέντρο της Ερμούπολης

Στο όνομα του “βολέματος”

24 Απριλίου 2014 - 06:10

Στην αθάνατη ελληνική νοοτροπία του βολέματος φαίνεται πως προσκρούουν τα στρατηγικά σχέδια των δημοτικών συνδυασμών, καθώς την ίδια στιγμή που γίνοντ...

Subscribe to