Με το τρίποντο στις αποσκευές της επέστρεψε στη βάση της η Κ14 της Ελλάς Σύρου, η οποία επικράτησε στην Άνδρο της τοπικής ομάδας με 1-2. Η ομάδα του Αντώνη Ντόγου ήταν καλύτερη κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της αναμέτρησης και δίκαια έφτασε στη νίκη.
Οι Συριανοί μπήκαν από την αρχή δυνατά και κατάφεραν στο 11’ με τον Αμπουσερία να ανοίξουν το σκορ (0-1). Οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με το σκορ να μην αλλάζει και τους φιλοξενούμενους να έχουν ένα μικρό προβάδισμα.
Η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε στο δεύτερο ημίχρονο, με τους φιλοξενούμενους στο 54’ να διπλασιάζουν τα τέρματά τους, με τον Θωμόπουλο. Οι γηπεδούχοι στη συνέχεια ανέβασαν την πίεσή τους πιο ψηλά, πίεσαν για τη μείωση του σκορ που θα τους έβαζε ξανά μέσα στο παιχνίδι και το κατάφεραν στο 72’ με τον Μπαλάσκα.
Το 1-2, ωστόσο, δεν άλλαξε μέχρι το φινάλε της αναμέτρησης με την Ελλάς με το τρίποντο αυτό να ανεβαίνει στους 12 βαθμούς, όσους έχει και η Α.Ε. Μυκόνου.
Ανδριακός – Ελλάς Σύρου 1-2
Διαιτητής: Ζαράνης, Βοηθοί: Μπάλας-Ψαριανός
Ανδριακός (Μαγουλάς): Μούτσι, Σολλάκου, Κάζο, Κολυδάς, Αγκάσι, Λανέ, Βεισλάρι, Μουστάκας, Πασαλάρι, Βίλα, Καραμπεσίνης
Μπαλάσκας, Γκιόκα, Εσαϊ, Καλαβρούσης, Ρούτσι, Λουσνιάρι, Μήλας, Γιανναδάκης, Ψαρρός
Ελλάς Σύρου (Ντόγος): Ρούσσος, Θωμόπουλος, Αρβανίτης, Πετρουτσάτος, Ζυγομαλάς, Νομικός, Πρέκας, Μπουντούρης, Λούπας, Αμπουσερία, Καλλιγέρης