Η διοίκηση της ναξιώτικης ομάδας αρχίζει από τον προπονητή τον φετινό της σχεδιασμό ενόψει της συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Γ’ εθνικής

Με Δημήτρη Τερεζόπουλο στον πάγκο ο Πανναξιακός

Έντυπη Έκδοση

Ο Πανναξιακός ανακοίνωσε και επίσημα την έναρξη της συνεργασίας του με τον έμπειρο τεχνικό, Δημήτρη Τερεζόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Η διοίκηση του συλλόγου προχώρησε σε μία ιδιαίτερα σημαντική επιλογή, καθώς πρόκειται για έναν προπονητή με παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου και πλούσιο βιογραφικό σε επαγγελματικές κατηγορίες και αναπτυξιακά τμήματα μεγάλων ΠΑΕ.
Ο Δημήτρης Τερεζόπουλος είναι κάτοχος διπλώματος UEFA PRO και έχει υπηρετήσει ως πρώτος προπονητής στη Super League με τις ΠΑΕ Πανιώνιος και Αστέρας Τρίπολης, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό επίπεδο εμπειρίας και γνώσεων που φέρνει στον Πανναξιακό. 

Παράλληλα, έχει σημαντική παρουσία στην ανάπτυξη νεαρών ποδοσφαιριστών, καθώς στο ξεκίνημα της προπονητικής του πορείας κατέκτησε δύο πρωταθλήματα Super League με την Κ17 της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Ο νέος τεχνικός της ομάδας της Νάξου έχει περάσει, επίσης, από τις ακαδημίες της ΠΑΕ Πανιώνιος και της ΠΑΕ Ιωνικός, ενώ έχει εργαστεί σε ιστορικά σωματεία όπως η Κόρινθος, η Ρόδος και ο Εθνικός. Επιπλέον, ήταν στο πόστο του τεχνικού διευθυντή στην ακαδημία της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα. 
Στον Πανναξιακό επικρατεί αισιοδοξία πως η συνεργασία με τον Δημήτρη Τερεζόπουλο θα δώσει νέα ώθηση στην ομάδα, τόσο σε αγωνιστικό επίπεδο, όσο και στη γενικότερη λειτουργία του ποδοσφαιρικού τμήματος. Η διοίκηση του συλλόγου καλωσόρισε τον νέο τεχνικό, ευχόμενη υγεία και επιτυχίες στο έργο του, με στόχο ο Πανναξιακός να παρουσιαστεί ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στη νέα σεζόν.

Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση του Πανναξιακού Α.Ο.:

“Το Δ.Σ. του Πανναξιακού Α.Ο. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τον καταξιωμένο τεχνικό κ. Δημήτρη Τερεζόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας!

Ο κ. Τερεζόπουλος είναι κάτοχος UEFA PRO και διαθέτει ένα πολύ σημαντικό βιογραφικό στο υψηλότερο επίπεδο, έχοντας εργασθεί ως πρώτος προπονητής στο Πρωτάθλημα της Super League και συγκεκριμένα στις ΠΑΕ Πανιώνιος και ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης!

Στο ξεκίνημα της προπονητικής του καριέρας αναδείχθηκε δύο φορές Πρωταθλητής Super League με την Κ17 της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ενώ ακόμα έχει εργασθεί στην Ακαδημία της ΠΑΕ Πανιώνιος (U20), στην ΠΑΕ Ιωνικός (U19), στην Κόρινθο, στην Ρόδο, στον Εθνικό, ενώ έχει διατελέσει και Τεχνικός Διευθυντής στην Ακαδημία της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα”.