Με μία πανέμορφη γιορτή που πραγματοποιήθηκε στο Γήπεδο Φιλωτίου «Γιάγκος Γρατσίας», ο Αθλητικός Μορφωτικός Σύλλογος Φιλωτίου έριξε την αυλαία για την τρέχουσα περίοδο, ανανεώνοντας ταυτόχρονα το ραντεβού σε λίγους μήνες ενόψει της επόμενης αγωνιστικής σεζόν.
Το γήπεδο γέμισε από χαμόγελα, παιδικές φωνές και έντονα συναισθήματα, καθώς οι μικροί αθλητές των τμημάτων ποδοσφαίρου και βόλεϊ, μαζί με τους προπονητές τους, ήταν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές της εκδήλωσης. Γονείς, φίλοι και υποστηρικτές του συλλόγου έδωσαν το “παρών”, χειροκροτώντας την προσπάθεια και τις επιτυχίες που καταγράφηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Η βραδιά είχε γιορτινό χαρακτήρα, με χορό, τραγούδια, βεγγαλικά και ευχάριστες εκπλήξεις να δημιουργούν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα, καθώς για τον Σύλλογο της Νάξου ήταν μία χρονιά γεμάτη επιτυχίες και σημαντικές διακρίσεις.
Ταυτόχρονα, θα πρέπει να σημειώσουμε εδώ πως με την εκδήλωση ολοκληρώθηκε η θητεία του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου για την περίοδο 2024-2026, καθώς ο σύλλογος βρίσκεται ήδη σε εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη της νέας διοίκησης.
Σε ανακοίνωσή του, το απερχόμενο Δ.Σ. ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στον σύλλογο τα τελευταία δύο χρόνια, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά: “Φεύγουμε με το κεφάλι ψηλά και με τη χαρά ότι παραδίδουμε έναν σύλλογο ζωντανό, γεμάτο παιδιά, όνειρα και προοπτικές. Σας ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και την αγάπη που δείξατε αυτά τα δύο χρόνια”.
Η ανακοίνωση του ΑΜΣ Φιλωτίου:
“Στο Γήπεδο Φιλωτίου «Γιάγκος Γρατσίας» το γήπεδό μας γέμισε ξανά ζωή, χαμόγελα, φωνές και αισιοδοξία. Παιδιά από τα τμήματα ποδοσφαίρου και πετοσφαίρισης, γονείς, φίλοι και υποστηρικτές του συλλόγου βρεθήκαμε όλοι μαζί για να γιορτάσουμε το κλείσιμο μιας ακόμη γεμάτης αθλητικής χρονιάς.
Νιώθουμε υπερήφανοι για κάθε αθλητή και αθλήτρια που φόρεσε τα χρώματα του συλλόγου μας, για κάθε προπονητή που εργάστηκε με αγάπη και αφοσίωση, για κάθε γονέα που στάθηκε δίπλα στα παιδιά και για κάθε άνθρωπο που στήριξε την προσπάθειά μας.
Η θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου 2024-2026 ολοκληρώνεται. Ως εθελοντές αφιερώσαμε χρόνο, κόπο και αγάπη, προσπαθώντας καθημερινά να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό για τον σύλλογο και τη νεολαία του τόπου μας.
Κάναμε λάθη, αντιμετωπίσαμε δυσκολίες, αλλά πάντα πορευτήκαμε με γνώμονα το καλό του Α.Μ.Σ. Φιλωτίου «Ο ΖΕΥΣ». Φεύγουμε με το κεφάλι ψηλά και με τη χαρά ότι παραδίδουμε έναν σύλλογο ζωντανό, γεμάτο παιδιά, όνειρα και προοπτικές.
Σας ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και την αγάπη που δείξατε αυτά τα δύο χρόνια.
Το μέλλον ανήκει στα παιδιά μας και εμείς θα είμαστε πάντα περήφανοι που αποτελέσαμε ένα μικρό κομμάτι της διαδρομής τους. Σας ευχαριστούμε όλους!
Πρόεδρος: Βασιλάκης Γεώργιος
Αντιπρόεδρος: Τσάφου Ευγενία
Γραμματέας: Γρατσίας Νικόλαος
Ειδική Γραμματέας: Γρατσία Αικατερίνη
Ταμίας: Παγίδας Αλέξανδρος
Γενικός Αρχηγός: Βασιλάκης Ιωάννης
Έφορος Πετοσφαίρισης: Καλκάνης Δημήτριος
Έφορος Ποδοσφαίρου: Ραφιού Δέσποινα
Έφορος Υλικού: Τσάφος Λεωνίδας
Έφορος Στίβου: Βασιλάκη Δέσποινα
Έφορος Πολιτιστικών Α: Γρατσία Αικατερίνη
Έφορος Πολιτιστικών Β: Γρατσία Μαρία
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο 2024-2026”
Α.Μ.Σ. Φιλωτίου «Ο ΖΕΥΣ»
Το συγχαρητήριο μήνυμα του αντιδημάρχου Αθλητισμού, Νικόλαου Πολυκρέτη:
“Αγαπητά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου προπονητές και αθλητές του ΑΜΣ ΦΙΛΩΤΙΟΥ …Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης και τη λήξη της αγωνιστικής σεζόν, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότερες ευχαριστίες μου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Η προσφορά σας στον τοπικό μας αθλητισμό υπήρξε ανεκτίμητη. Με το έργο σας ,την αφοσίωση και τον εθελοντισμό σας, καταφέρατε όχι μόνο να κρατήσετε ψηλά τον πήχη των αγωνιστικών επιτυχιών ,αλλά και να μεταλαμπαδεύσετε τις αξίες του «ευ αγωνίζεσθαι» και της ευγενούς άμιλλας στη νεολαία του τόπου μας. Εκ μέρους του Δήμου μας , σας Ευχαριστώ θερμά για την άψογη επικοινωνία και τη στήριξη σας σε κάθε κοινή μας προσπάθεια. Εύχομαι ολόψυχα υγεία δύναμη και κάθε επιτυχία σε όλους σας!!!”.