Κατέληξε γρήγορα σε συμφωνία με τη διοίκηση της ομάδας από τη Σαντορίνη

Στον Α.Ο. Θήρας και τη νέα σεζόν η Μαρία Γενιτσαρίδη

Έντυπη Έκδοση
Διαφήμιση

Τα χρώματα του Α.Ο. Θήρας θα συνεχίσει να φοράει η Μαρία Γενιταρίδης, καθώς τα βρήκε σε όλα με τη διοίκηση της ομάδας από τη Σαντορίνη. 

Οι δύο πλευρές ήταν απόλυτα ευχαριστημένες με την έως τώρα συνεργασία τους και δεν δυσκολεύτηκαν να βρουν την χρυσή τομή και να δώσουν ξανά τα χέρια. 

Από την πλευρά της, η διοίκηση στην ανακοίνωση που εξέδωσε, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για την περυσινή αγωνιστική παρουσία της Γενιτσαρίδη, η οποία ήταν από  τα βασικά γρανάζια της σεζόν 2025-26. 

Η ανακοίνωση του Α.Ο. Θήρας

Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Μαρία Γενιτσαρίδη για τη σεζόν 2026-2027!
Η Μαρία αποτέλεσε βασικό κομμάτι της ομάδας μας την περσινή αγωνιστική περίοδο, φορώντας επάξια και το περιβραχιόνιο της αρχηγού, με πάθος, ηγετική παρουσία και αφοσίωση μέσα και έξω από το γήπεδο.
Η εμπειρία, ο χαρακτήρας και η αγωνιστικότητά της συνεχίζουν να αποτελούν πολύτιμα στοιχεία για την οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που θα βρίσκεται και τη νέα χρονιά μαζί μας.
Μαρία, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας!