Ο πληρέστερος οδηγός της Σύρου επέστρεψε για να μαγέψει τους επισκέπτες της και να τους καταστήσει πιο εύκολη την παραμονή τους στη μαγευτική πρωτεύουσα των Κυκλάδων

10 χρόνια «Συργιάνι» στην αρχοντιά

Την ευκαιρία να γνωρίσουν σπιθαμή προς σπιθαμή τις ομορφιές της αρχόντισσας των Κυκλάδων αλλά και να ενημερωθούν για το επιχειρηματικό δίκτυο της Σύρου που μέσω των -υψηλών προδιαγραφών- υπηρεσιών του φροντίζει να καθιστά μοναδική τη διαμονή τους στο νησί, προσφέρει και φέτος στους επισκέπτες το περιοδικό «Συργιάνι».

Ο περίφημος διαφημιστικός οδηγός της Σύρου που από το 2011, πρώτο έτος κυκλοφορίας του, μέχρι και σήμερα έχει λάβει ιδιαιτέρως κολακευτικά σχόλια τόσο για την αισθητική όσο και για την ποικιλία του, ταξιδεύοντας παράλληλα με τις αποσκευές των επισκεπτών σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, κυκλοφορεί από τις αρχές Ιουλίου για 10η χρονιά.

Για μία ακόμη φορά, το έντυπο που εμπνεύστηκε, σχεδίασε και δημιούργησε ο κ. Γιώργος Βλάχος με στόχο την τουριστική προβολή του νησιού θα διανέμεται στους επισκέπτες από τις επιχειρήσεις εστίασης και ενοικιαζόμενων οχημάτων καθώς και από ξενοδοχεία, που στηρίζουν διαχρονικά αυτή την προσπάθεια. 

Χρόνο με το χρόνο το «Συργιάνι» εξελίσσεται και μεγαλώνει, μαγεύοντας τους αναγνώστες του με το πλούσιο φωτογραφικό υλικό που συνοδεύει τις σελίδες τους, αλλά και παρέχοντάς τους κάθε πληροφορία που θα τους φανεί χρήσιμη κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο νησί.

Μεγάλη «αγκαλιά» από τον επιχειρηματικό κόσμο

Το περιοδικό κυκλοφορεί ανελλιπώς κάθε καλοκαίρι με εξαίρεση το 2020, που λόγω των συνθηκών και της αβέβαιης κατάστασης που επικράτησε μετά την εμφάνιση της πανδημίας, ο κ. Βλάχος στράφηκε στη δημιουργία ενός εναλλακτικού εντύπου και συγκεκριμένα ενός πολυμορφικού χάρτη της Σύρου. «Τον ίδιο προβληματισμό σχετικά με την κυκλοφορία του περιοδικού είχα και φέτος, ωστόσο διαψεύστηκα, βλέποντας ότι ο επιχειρηματικός κόσμος έχει μια σχετική αισιοδοξία. Έτσι, η διαδικασία προχώρησε και ολοκληρώθηκε με ευκολία», δηλώνει ο κ. Βλάχος στην «Κοινή Γνώμη».

Το ταξίδι του 10ου τεύχους ξεκίνησε από την Ερμούπολη και συνεχίζεται σταδιακά στα χωριά του νησιού, ενώ θα καταλήξει και στην Άνω Σύρο. Φέτος, συμπεριλαμβάνονται για πρώτη φορά στο περιοδικό και τα QR code των επιχειρήσεων που διαθέτουν ηλεκτρονικό μενού. Στις περιπτώσεις των επιχειρήσεων που δεν έχουν ψηφιακό κατάλογο, περιέχονται τα λινκ με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης τους που προσφέρουν στους ενδιαφερόμενους κάθε πληροφορία για τις υπηρεσίες τους. «Ουσιαστικά έχει γίνει μία συνέχεια του ίντερνετ, σαν να βρίσκεσαι εικονικά σε έναν υπολογιστή. Με την ευκολία που σου παρέχει το κινητό, μπαίνεις στη σελίδα του μαγαζιού και ενημερώνεσαι. Θεωρώ πως είναι μια έξυπνη ιδέα γιατί δίνεις απευθείας στον πελάτη περισσότερες πληροφορίες» σημειώνει ο κ. Βλάχος, προσθέτοντας πως το περιοδικό δημιουργεί την παρόρμηση στον αναγνώστη να επισκεφτεί την επιχείρηση που του έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον.

Παροχή πλήρους ενημέρωσης στα ξενοδοχεία

Μέσα από την πολύχρονη ενασχόλησή του με το αντικείμενο, ο κ. Βλάχος και η ομάδα του γνωρίζουν πλέον τους πελάτες τους, το μόχθο τους, τη διάρκεια λειτουργίας των επιχειρήσεων καθώς και τις αλλαγές που υπάρχουν στο πέρασμα του χρόνου. Το περιοδικό διανέμεται σε όλες τις επιχειρήσεις που συνδέονται με τον τουριστικό τομέα, καθώς ο στόχος είναι να φτάσει στα χέρια του επισκέπτη.

Μάλιστα, τα τρία τελευταία χρόνια παρέχεται πλήρης ενημέρωση και στους ξενοδόχους του νησιού σχετικά με τους σκοπούς του περιοδικού αλλά και με τον τρόπο με τον οποίο είναι καλύτερο να διοχετεύεται η γνώση στους επισκέπτες. «Οι ξενοδόχοι παίζουν σπουδαίο ρόλο, καθώς οι ίδιοι μπορούν να προετοιμάζουν τον πελάτη ή να τον κατευθύνουν και να του δημιουργούν παρορμήσεις, κρατώντας το έντυπο στα χέρια τους. Δίνουμε ικανή ποσότητα εντύπων στα ξενοδοχεία και κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν, τα ανανεώνουμε δυο-τρεις φορές εφόσον υπάρχει ζήτηση», εξηγεί ο κ. Βλάχος.

Τέλος, σημειώνεται πως στα σχέδια του κ. Βλάχου είναι η επανέκδοση του φωτογραφικού λευκώματος με τίτλο «Strolling in Syros», που κυκλοφόρησε το 2015, απεικονίζοντας τη μεγαλοπρέπεια της πρωτεύουσας των Κυκλάδων. «Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε αναζήτηση χρηματοδότη προκειμένου να κυκλοφορήσει ξανά ο τόμος, μέσα από τον οποίο παρουσιάζονται όλες οι πτυχές αυτού του αρχοντικού νησιού».

Ετικέτες: