Το "Milos Phenomenon" στις τουριστικές εκθέσεις Λονδίνου και Θεσσαλονίκης

  • Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου, 2017 - 23:53

Ο Δήμος Μήλου έδωσε και φέτος το "παρών" στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «W. T. M. 2017», που πραγματοποιήθηκε στις 6-8 Νοεμβρίου στο Λονδίνο. Η Μήλος και φέτος αναδείχθηκε ως ο ιδανικός προορισμός για bloggers που εξειδικεύονται στις επαγγελματικές φωτογραφήσεις. Η γραφικότητα του νησιού αλλά και το γεωλογικό , θρησκευτικό, ιστορικό και γαστρονομικό του στοιχείο εμπνέουν όλο και περισσότερο όσους θέλουν να το γνωρίσουν και αυτό φάνηκε από όλες τις συναντήσεις  που πραγματοποιήθηκαν   με επιλεγμένους επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς.

Σημαντικές ήταν οι συναντήσεις με τους ιδιοκτήτες  του blog «Flunking Monkey» που συγκεντρώνει πάνω από 60.000 ακόλουθους στο instagram και ξεχωρίζει για τις πρωτοποριακές του φωτογραφίες και του “Citizen Femme” τουριστικού οδηγού και life style, που φιλοξενεί κείμενα καταξιωμένων αρθρογράφων και  απευθύνεται σε γυναίκες  που έχουν πάθος για το ταξίδι, παρέχοντας ολοκληρωμένες πληροφορίες για προορισμούς .

Ενδιαφέρον για τη Μήλο έδειξε και μια από τις πλέον γνωστές δημοσιογράφους μόδας της Βρετανίας  που αρθρογραφεί σε μεγάλα περιοδικά όπως το “Marie Claire”, “You Magazine”,”Fashion Times” και “Elle” και εμφανίζεται στη βρετανική τηλεόραση σε εκπομπές με θέμα τη μόδα, ενώ έχει συνεργαστεί στο παρελθόν και με την Βικτώρια Μπέκαμ. Το σεληνιακό τοπίο και οι άλλες ομορφιές του νησιού κέντρισαν το ενδιαφέρον της,  για μελλοντική επίσκεψη στη Μήλο, προκειμένου να αρθρογραφήσει  σε κάποιο από τα περιοδικά που συνεργάζεται.

Τέλος η προβολή των μικρών καταλυμάτων που προσφέρονται για επισκέπτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου αποτέλεσε το αντικείμενο συναντήσεων με αντίστοιχους δημοσιογράφους και bloggers από Βρετανία και ΗΠΑ.

Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Μήλου κ. Γεράσιμος Δαμουλάκης ανέφερε:

«Το Φαινόμενο Μήλος, όπως είναι το τουριστικό brand name  μας, κερδίζει κάθε μέρα και με κάθε ευκαιρία καινούργιους φίλους. Αυτό φάνηκε τη φετινή χρονιά και αναμένεται ακόμα περισσότερο την επόμενη, χάρη στη συγκροτημένη και καλά μελετημένη στρατηγική προσέγγισης των αγορών που ακολουθούμε τα τελευταία χρόνια».

Philoxenia 2017

Ο Δήμος Μήλου συμμετείχε επίσης στην 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2017 που πραγματοποιήθηκε στις 10-12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο της έκθεσης ο Δήμος Μήλου είχε την ευκαιρία να προβάλει το σπάνιο και πλούσιο τουριστικό προιόν του νησιού, με έμφαση στην αξιοποίηση του συγκριτικού του πλεονεκτήματος, που είναι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν επαφές με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων κυρίως από Βόρεια Ελλάδα που ενδιαφέρονται να προωθήσουν τη σύνδεση Θεσσαλονίκης-Μήλου και φορέων από Πολωνία και Λουξεμβούργο.

Στο πλαίσιο της Έκθεσης ο Δήμος Μήλου, προώθησε την καμπάνια για τον επαναπατρισμό του αγάλματος της Αφροδίτης της Μήλου, με το moto “TAKE ME HOME”, με έντυπο υλικό και  συγκέντρωση υπογραφών για τον πολύ σημαντικό αυτό σκοπό.

H συγκέντρωση υπογραφών γίνεται και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.takeaphroditehome.gr