Πώς οι Ελληνικές επιχειρήσεις ψηφιοποιούνται με το Grow Greek Tourism Online

Ακόμα μια ιστορία επιτυχίας τοπικής επιχείρησης της Σαντορίνης

Από την Μαρία Φουντά, Country Marketing Manager της Google για την Ελλάδα
  • Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου, 2017 - 15:39

Όταν η ύφεση έπληξε την Ελλάδα, η Ντίνα Δεναξά και η οικογένειά της ήρθαν αντιμέτωποι με δύσκολες στιγμές. Αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Αθήνα και να μετακομίσουν στην πατρίδα του συζύγου της, τη Μεσαριά, ένα μικρό χωριό στη Σαντορίνη, επενδύοντας όλες τους τις αποταμιεύσεις στη μετατροπή εγκαταλελειμμένων σπιτιών σε ένα μικρό ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα, ένας γείτονας την έφερε σε επαφή με έναν σύμβουλο που βρισκόταν στο χωριό για να δείξει σε τοπικούς επιχειρηματίες τους τρόπους που μπορούν να προωθήσουν διαδικτυακά την επιχείρησή τους, στο πλαίσιο του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

H Google, πριν 3 χρόνια, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), δημιούργησε το πρόγραμμα αυτό για να προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες σε ανθρώπους που εργάζονται στον κλάδο του τουρισμού. Από τότε, η Google έχει επισκεφτεί περισσότερες από 80 πόλεις και 37 πανεπιστήμια, κι έχει δημιουργήσει μια δωρεάν εκπαιδευτική online πλατφόρμα προσφέροντας βοήθεια σε περισσότερους από 70.000 ανθρώπους κάθε ηλικίας και προέλευσης, όπως τη Ντίνα, για να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους και να εξελιχθούν επαγγελματικά. Μετά την εκπαίδευσή της, η Ντίνα έχει χρησιμοποιήσει τις νέες της ψηφιακές δεξιότητες προωθώντας το ξενοδοχείο της διεθνώς και προσελκύοντας περισσότερους καλεσμένους: «Πλέον υποδεχόμαστε ανθρώπους από όλο τον κόσμο, που τρώνε στα ντόπια εστιατόρια και αγοράζουν ντόπια προϊόντα. Επωφελούνται όλοι. Είμαι πραγματικά υπερήφανη για όσα έχουμε καταφέρει.», δηλώνει η ίδια. Η Ντίνα είναι μόνο ένα παράδειγμα – 67% των επιχειρήσεων επιβεβαίωσαν πως είδαν απτά αποτελέσματα μετά την εκπαίδευση.

Είναι γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Oxford Economics σχετικά με την «Επίδραση του Online Περιεχομένου στον Ευρωπαϊκό Τουρισμό»,  η αύξηση του σχετικού με τον τουρισμό online περιεχομένου θα μπορούσε να αυξήσει το ελληνικό ΑΕΠ κατά 3,9% και να δημιουργήσει 176.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η Google θα συνεχίζει, μαζί με τους συνεργάτες της, να επεκτείνει περαιτέρω αυτά τα προγράμματα προσφέροντας νέες ευκαιρίες σε επιχειρήσεις και φοιτητές στην Ελλάδα.

Μπορείτε να δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Google στα Αγγλικά καθώς και οπτικοακουστικό υλικό στο blog της Google εδώ.

 

 

 

 

 

Ετικέτες: