Δήμος Πάρου

Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2018

  • Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου, 2018 - 06:21
  • /   Eνημέρωση: 14 Φεβ. 2018 - 7:35

Συμμετοχή σε 18 συνολικά εκθέσεις, ειδικές δράσεις προβολής σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και ολοκληρωμένο πακέτο ενεργειών ψηφιακής προώθησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος με έμφαση σε ειδικό κοινό , περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων το πρόγραμμα του Δήμου Πάρου για το 2018.

Στόχος της εφετινής χρονιάς, όπως επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Χρήστος Χριστόφορος είναι να αρχίσει μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και να διαρκέσει έως τις 15 Οκτωβρίου «λόγω της σταδιακά αυξανόμενης τουριστικής κίνησης».

Ο κ. Χριστόφορος , παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο το σύνολο των εξειδικευμένων δράσεων που καταρτίστηκαν σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων του Δήμου και, μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

  • Κεντρική δημιουργική ιδέα ( campaign concept) για αποτύπωση στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας και promo hashtag που θα ακολουθεί όλες τις ενέργειες προβολής.

  • Σχεδιασμός οικοσυστήματος (digital ecosystem) για την ανάδειξη του χαρτοφυλακίου εμπειριών του νησιού.

  • Δημιουργία social media channels ανά προσφερόμενη μορφή τουρισμού με spots στα ελληνικά και αγγλικά και θεματικά video.

  • Οργάνωση online yearly events calendar για την προώθηση των εκδηλώσεων του νησιού με παράλληλη σύνδεση με συστήματα κρατήσεων εισιτηρίων και καταλυμάτων.

  • Προώθηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται όλο το χρόνο μέσω καμπάνιας ως κίνητρο για τη διατήρηση της λειτουργίας τους.

  • Εικονική περιήγηση του νησιού για παρουσιάσεις στις εκθέσεις.

Παράλληλα με τις παραπάνω δράσεις θα συνεχιστούν τα ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό καθώς και οι Β2Β συναντήσεις στο πλαίσιο των εκθέσεων.