Σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού η Άνδρος

  • Παρασκευή, 16 Μαρτίου, 2018 - 13:50

Με οργανωμένη και μεθοδικά προετοιμασμένη εκπροσώπηση, ο Δήμος Άνδρου προχωρά στην ανάδειξη του νησιού στις διεθνείς αγορές. Τόσο η συμμετοχή στις εκθέσεις όσο και η προετοιμασία ταξιδιών εξοικείωσης με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ανάκαμψης της ζήτησης για τον προορισμό.

Ήδη από τις πρώτες ενδείξεις από την ιταλική και τη γερμανική αγορά , μετά τη συμμετοχή στην εκθέσεις ΒΙΤ στο Μιλάνο, όπου το νησί εκπροσώπησε ο Δήμαρχος κ. Θεοδόσης Σουσούδης και ΙΤΒ στο Βερολίνο, παρατηρήθηκε η τάση αναζήτησης και νέων προορισμών που, όπως η Άνδρος, να διαθέτουν εύκολη πρόσβαση αλλά και σύνθετο τουριστικό προϊόν που να καλύπτει ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων. Εδικά το θέμα της φυσιολατρίας μέσω της πεζοπορίας και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων κυριάρχησαν στο ενδιαφέρον των επισκεπτών του περιπτέρου.

Επόμενος «σταθμός» είναι η συμμετοχή στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας με κύρια στόχευση στον θρησκευτικό Τουρισμό και ακολουθεί η έκθεση Salon Mondial du Tourisme στο Παρίσι όπου και εκεί ο Δήμος έχει εκπροσώπηση για να αναδείξει κυρίως τα ποιοτικά στοιχεία του νησιού με αιχμή τη φυσιολατρία .

Ο συνδυασμός αυτών των παραδοσιακών μεθόδων τουριστικής προβολής με σύγχρονα «εργαλεία» διαδικτυακού μάρκετινγκ και η παράλληλη οργάνωση σειράς εκδηλώσεων περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Άνδρου για το 2018 που ήδη υλοποιούνται.

Το πρόγραμμα αποβλέπει στη βελτίωση και περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προβολή των πλεονεκτημάτων του νησιού, της ποιότητας των καταλυμάτων, των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων, των θρησκευτικών και πολιτιστικών στοιχείων του τουριστικού προϊόντος, της φύσης και της ιστορίας του καθώς και την ανάδειξη των μονοπατιών και την προώθηση κυρίως του εναλλακτικού τουρισμού.

Στις δράσεις, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:

-Προβολή από διαφορετικές κατηγορίες ΜΜΕ, όπως ραδιόφωνο, έντυπα Μέσα και διαδίκτυο.

- Παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων του εξωτερικού σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων των τουριστικών οδηγών , εκτύπωση νέων καθώς και δημιουργία ηλεκτρονικού προωθητικού υλικού

-Αξιοποίηση διαδικτυακών τεχνολογιών και σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας.

-Συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οργάνωση από τον Δήμο αλλά και συνδιοργάνωση και υποστήριξη φορέων του νησιού για σειρά πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, με στοχο την γνωριμία και ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος , των πιστοποιημένων πεζοπορικών διαδρομών, την προώθηση του νησιού ως προορισμού εναλλακτικού τουρισμού, την προβολή του μοναδικού οικοσυστήματος της Άνδρου και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Την οργάνωση των εκθεσιακών συμμετοχών και τη γενικότερη στρατηγική τουριστικής προβολής του Δήμου έχει αναλάβει η MTC GROUP.

 

 

 

Ετικέτες: