Μη έγκριση ειδικότητας στο ΕΠΑΛ Πάρου

  • Κυριακή, 16 Σεπτεμβρίου, 2018 - 15:30

Την έγκριση λειτουργίας της ειδικότητας του τομέα Πληροφορικής της Γ' Τάξης στο ΕΠΑΛ Πάρου ζητά από τον υπουργό Παιδείας ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου & Έπαρχος Πάρου - Αντιπάρου, Κωνσταντίνος Ν. Μπιζάς.

Στη σχετική επιστολή του σημειώνει:

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Δυστυχώς το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει εγκρίνει για την φετινή σχολική περίοδο 2018-2019 την λειτουργία της ειδικότητας του τομέα Πληροφορικής Γ' τάξης στο ΕΠΑΛ Πάρου.

Συγκεκριμένα, οι τρεις μαθητές (3) του τομέα Πληροφορικής που ολοκλήρωσαν τη Β΄ τάξη έκαναν εγγραφή όλοι στην ίδια ειδικότητα της Γ΄ τάξης, όμως μέχρι σήμερα δεν υπάρχει έγκρισης της ειδικότητας αυτής. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή, οπότε ουσιαστικά οι μαθητές οδηγούνται στην εγκατάλειψη του σχολείου ή σε μετανάστευση σε άλλο σχολείο, εκτός Πάρου.

Είναι λοιπόν απαραίτητο να υπάρξει, κατ’ εξαίρεση, έγκριση λειτουργίας της συγκεκριμένης ειδικότητας προκειμένου οι μαθητές να ολοκληρώσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους.

 

Το ΕΠΑΛ Πάρου είναι το μοναδικό σχολείο τεχνικής εκπαίδευσης για τα παιδιά της Πάρου & της Αντιπάρου. Είναι προφανές ότι η μη έγκριση λειτουργίας της  παραπάνω ειδικότητας καταστρατηγεί την ισότιμη συμμετοχή των παιδιών της πατρίδας μας στην δημόσια παιδεία.

Η ΕΛΜΕ ΠΑΡΟΥ - ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ με το αρ. πρωτ. 2/12-09-2018 έγγραφο της καλεί την  Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου και την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, να κάνουν άμεσα όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να λειτουργήσει η συγκεκριμένη ειδικότητα.

Κύριε Υπουργέ,

Επειδή αντιλαμβάνεστε την άνιση και άδικη μεταχείριση που αντιμετωπίζονται οι μαθητές του ΕΠΑΛ Πάρου έχετε συνταγματική υποχρέωση στα πλαίσια της νησιωτικότητας να επιλύσετε άμεσα το παραπάνω θέμα με όποιον τρόπο κρίνετε κατάλληλο και νόμιμο".

 

 

 

 

                                                                  Με εκτίμηση,