Με μέτρο οι κινήσεις και τα έξοδα για τουριστική προβολή, όπως φαίνεται από τις αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου

“Φειδώ” στις δράσεις τουριστικής προώθησης

Συγκρατημένες κινήσεις, σε ό,τι αφορά την τουριστική προβολή του νησιού, φαίνεται να κάνει ο Δήμος Πάρου, επιλέγοντας πολύ συγκεκριμένες δράσεις προώθησης και προβολής, για το αμέσως επόμενο διάστημα, δεδομένης της ρευστότητας της κατάστασης, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Κατόπιν της συνεδρίασης της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης, τη “σκυτάλη”, σχετικά με την έγκριση των διάφορων δράσεων προβολής, όπως και το οικονομικό αντικείμενο αυτών, έλαβε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, η οποία, περνώντας από δεύτερο “φίλτρο” τις αποφάσεις, κατέληξε σε μία δέσμη ενεργειών που θα πραγματοποιηθούν, προκειμένου η Πάρος να προβληθεί σε εθνικό και διεθνές επίπεδο στο παρόν χρονικό πλαίσιο.

Αξίζει να αναφερθεί, πως αρκετές από τις προτάσεις της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης απορρίφθηκαν, καθώς βάσει της παρούσας συγκυρίας, το μέλλον, τόσο της τουριστικής κίνησης, όσο και της πορείας της επόμενης τουριστικής σεζόν, βρίσκονται ακόμη υπό διαμόρφωση, δεδομένου ότι η κρίση του κορωνοϊού είναι σε εξέλιξη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει γνώση, ούτε πότε θα υπάρξει επιστροφή στην κανονικότητα, ούτε και αν θα υπάρξει ποτέ πλέον.

Στήριξη εναλλακτικού τουρισμού, προώθηση σε Youtube και “ερτζιανά”

Σύμφωνα με τα παραπάνω, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πάρου εξέτασε τις αποφάσεις της Επιτροπής Τουρισμού και ανάπτυξης, καταλήγοντας στα παρακάτω.

Η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε την απόφαση της Επιτροπής Τουρισμού και ανάπτυξης, ώστε να πραγματοποιηθεί στοχευμένη θέαση (views στο Youtube) βίντεο του Δήμου που αφορούν στην τουριστική προβολή της Πάρου, επιλέγοντας την προσφορά των 10.000 θεάσεων κόστους 100 ευρώ συν ΦΠΑ, με τη δέσμευση της δαπάνης να πραγματοποιείται από τον αντίστοιχο κωδικό του προϋπολογισμού που αφορά “Δαπάνες Τουριστικής Προβολής Δήμου Πάρου”.

Θετικά, αποφάσισαν η Οικονομική και Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Πάρου σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου για τους φίλους της ποδηλατοδρομίας, επενδύοντας στην προώθηση της Πάρου ως εναλλακτικού τουριστικού προορισμού, με την αποδοχή της έναρξης των διαδικασιών λήψης της πιστοποίησης Bike Friendly.

Αυτό περιλαμβάνει:

α) Τον καθαρισμό, τη σήμανση και τη χαρτογράφηση των κάτωθι ποδηλατικών διαδρομών του Δήμου Πάρου:

  • Νάουσα – Λατομεία Μαραθίου 6,95χλμ

  • Νάουσα – Αμεπλάς – Τσουκαλιά – Μώλος 11,42χλμ

  • Νάουσα – Παροικιά μέσω Δηλίου 15,69χλμ

  • Παροικιά – Νάουσα μέσω Έλητα και Καμαρών 12,95χλμ

  • Λεύκες – Αυκουλάκι – Μάρπησσα 8.69χλμ

β) Τη δημιουργία αντίστοιχου κωδικού στον προϋπολογισμό του Δήμου Πάρου για το οικονομικό έτος 2020

γ) Τη συνεργασία με τον Ποδηλατικό Όμιλο Πάρου στη διαδικασία λήψης της πιστοποίησης Bike Friendly Δήμου Πάρου

Η δαπάνη για τη διαμόρφωση διαδρομών bike friendly στην Πάρο ανέρχεται στα 10.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Αποδεκτό έκαναν Τουριστική και Οικονομική Επιτροπή το αίτημα της κ. Ιωάννας Κοντογεωργού, executive manager του τηλεοπτικού προγράμματος “My Greek Odyssey”, για συνεργασία με το Δήμο Πάρου στα γυρίσματα ενός αφιερώματος για την Πάρο, στο πλαίσιο του 4ου κύκλου της σειράς ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ, όπως επίσης και την κάλυψη των κάτωθι δαπανών:

α) Προπαρασκευαστική επίσκεψη (reperage) – από Σεπτέμβριο 2020:

  • Ακτοπλοϊκά εισιτήρια άφιξης και αναχώρισης

  • Διαμονή ενός ατόμου για πέντε ημέρες

  • Ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις στο νησί για πέντε ημέρες

  • Γεύματα πέντε ημερών

β) Γυρίσματα (2021):

  • Ακτοπλοϊκά εισιτήρια Πειραιάς – Πάρος μετ’ επιστροφής για ένα άτομο

  • Διαμονή δύο ατόμων (δύο μονόκλινα δωμάτια) για έξι ημέρες

  • Ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις στο νησί, για έξι ημέρες.

Κλείνοντας σε ό,τι αφορά τις θετικές αποφάσεις, εγκρίθηκε η ραδιοφωνική προβολή της Πάρου στους σταθμούς “ΗΧΩ FM” και “PAROS FM”, με δημιουργία ραδιοφωνικών σποτ τουριστικής προβολής του Δήμου Πάρου, που θα αναμεταδίδονται αρκετές φορές το εικοσιτετράωρο.

Περικοπές” σε άλλες δαπάνες προώθησης

Από την πλευρά της Οικονομικής Επιτροπής εγκρίθηκε η απόφαση της ΕΤ&Α, όσον αφορά στην απόρριψη της πρότασης της εταιρείας Display Art για συμμετοχή του Δήμου Πάρου στην Έκθεση Τουρισμού “Ταξίδι 2020” και προτείνει να συζητηθεί ξανά στον προγραμματισμό δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Πάρου για το επόμενο έτος.

Αρνητική ήταν επίσης η απόφαση, σχετικά με πρόταση για συμμετοχή του Δήμου Πάρου στις δράσεις προώθησης του εναλλακτικού τουρισμού “Greek Alternative Tourism Workshops 2020”.

Παράλληλα, απορρίφθηκε η απόφαση της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης, που αφορά πρόταση για τουριστική προβολή του Δήμου στο Τεύχος Ιουλίου – Οκτωβρίου 2020 του περιοδικού “FLY” της αεροπορικής εταιρείας Sky Express, με δισέλιδο αφιέρωμα τελικού κόστους 2.400 ευρώ συν ΦΠΑ, όπως επίσης απορριπτική ήταν και η πρόταση τουριστικής προβολής του Δήμου Πάρου στο περιοδικό “Travel Greece Magazine”.

Τέλος, απορρίφθηκε και η τουριστική προβολή του Δήμου Πάρου στα μέσα επικοινωνίας Travel TV και Geus TV και στην κάλυψη των δαπανών φιλοξενίας, σίτισης και μετακίνησης εντός του νησιού της αποστολής του εκάστοτε καναλιού για τη διεξαγωγή του αντίστοιχου αφιερώματος στην Πάρο, καθώς λόγω της πανδημίας είναι ανεπίκαιρη η πραγματοποίησή της.

 

 

 

 

Ετικέτες: