Ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής ανάπτυξης, προβολής, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας σε ανάδοχο στο Δήμο Πάρου

Στρατηγική προσέγγιση για τον τουρισμό

  • Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου, 2020 - 06:14

Σε ανάθεση υπηρεσιών, αναφορικά με θέματα τουριστικής ανάπτυξης, προβολής, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων, επικοινωνίας και δημοσιότητας της Πάρου προχώρησε με απόφασή του ο Δήμαρχος Πάρου.

Στη μονοπρόσωπη ΕΠΕ “More Greece”, με έδρα τη Μύκονο, ανέθεσε τις υπηρεσίες προβολής διαφήμισης και μάρκετινγκ για τον τουρισμό, ο Δήμαρχος Πάρου

Πιο συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Δήμο και σε ό,τι αφορά την τουριστική ανάπτυξη, η εταιρεία θα έχει την ευθύνη γα τα παρακάτω:

  • Εισηγήσεις ή μελέτη ή διερεύνηση για ενέργειες ή δράσεις που αφορούν τους τομείς τουριστικού μάρκετινγκ και προβολής. Ειδικότερα:

  • Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος. Μελέτη πρόσθετων δυνατοτήτων που μπορεί να διαθέτει η περιοχή, ανάλογα με τη διεθνή ζήτηση.

  • Δημιουργία ή/και συντήρηση “ταυτότητας” με ενιαιοποίηση του συνόλου των προσφερόμενων υπηρεσιών και αξιολόγηση υφιστάμενων και νέων αγορών.

Σχετικά με τους τομείς της προβολής και διαφήμισης, ο ανάδοχος θα έχει την ευθύνη για:

  • Μεθοδολογία προσέγγισης αγορών: Προτάσεις σχετικά με τον τρόπο “επικοινωνίας” με το κοινό (ταξιδιωτικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι, υποψήφιοι τουρίστες), με τρόπους εκτός της κλασικής διαφήμισης

  • Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο διαφημιστικό υλικό (concept, branding, θέματα στρατηγικής μάρκετινγκ).

  • Προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα ή μη χρήσης μεθόδων άμεσης προβολής.

Στον τομέα των δημοσίων σχέσεων, η ανάδοχος εταιρεία θα παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη στις ενέργειες του Δήμου, ενώ θα διατυπώνει προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων κλπ.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στην επικοινωνία και δημοσιότητα, η εταιρεία αναλαμβάνει τη σύνταξη ή έλεγχο κειμένων δημοσιότητας, όπως ομιλίες, άρθρα, δελτία Τύπου, κείμενα εντύπων και τη σύνταξη, αποστολή και προώθηση (follow up) Δελτίων Τύπου σε όλα ανεξαιρέτως τα ελληνικά Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά), με θεματολογία που θα προέρχεται από προτάσεις και εισηγήσεις της και πάντοτε σύμφωνα με τα νέα της περιοχής (τι αποτελεί είδηση για τον τουριστικό κλάδο).

Στην απόφαση σημειώνεται, ότι με κάθε τιμολόγηση μαζί με το παραδοτέο, θα υποβάλλεται και βεβαίωση καλής εκτέλεσης που θα υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης του Δήμου.

Όσον αφορά στις υποχρεώσεις του αναδόχου, ο σύμβουλος οφείλει ενδεικτικά να παρέχει τις υπηρεσίες που αναφέρονται στο έργο του Συμβούλου Τουρισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου, όπως και να παραδίδει το έργο με όλους τους τρόπους επικοινωνίας και σε τακτές συνεργασίες – συσκέψεις με εκπροσώπους του εργολάβου στα γραφεία της έδρας του συμβούλου. Από την άλλη πλευρά, ο Δήμος, υποχρεούται να παρέχει στο σύμβουλο τις πληροφορίες που χρειάζεται ο τελευταίος για τη σωστή τήρηση του έργου, με οποιοδήποτε τρόπο επικοινωνίας, ενώ οφείλει να προσφέρει ορθές και έγκυρες πληροφορίες στο Σύμβουλο και οποιαδήποτε βοήθεια σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβαίνει.

Στη σχετική απόφαση του Δημάρχου Πάρου επισημαίνεται, ότι η παροχή υπηρεσιών από πλευράς της αναδόχου εταιρείας θα διαρκέσει έως και το τέλος του τρέχοντος έτους.

Το κόστος της υπηρεσίας ανέρχεται συνολικά στο ποσό των 12.385,12 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου Πάρου.

 

Ετικέτες: