Απευθείας ανάθεση σε ανάδοχο από τον Δήμο, προκειμένου να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες

Φρεσκάρονται και καθαρίζονται οι παραλίες της Κύθνου

Με σκοπό τις καθαρότερες παραλίες, λίγο πριν της έναρξη της τουριστικής περιόδου, ο Δήμος Κύθνου ενδιαφέρεται να προχωρήσει στη διαδικασία απευθείας ανάθεσης της υπηρεσίας με τίτλο "Εργασίες καθαριότητας σε 8 παραλίες της Κύθνου", με σκοπό την συντήρηση της καθαρής εικόνας αυτών, οι οποίες ειδικά κατά την θερινή περίοδο χρήζουν καθαρισμού.

Τι αφορά η μελέτη για τις εργασίες

Η μελέτη αφορά στις εργασίες καθαριότητας των παραλιών Κανάλα (Μεγάλη Άμμος, Αντώνηδες), Ποτάμια, Άγιος Σώστης, Απόκρουση, Επισκοπή, Φλαμπούρια, Άγιος Δημήτρης, με σκοπό τη συντήρηση της καθαρής τους εικόνας.

Πιο συγκεκριμένα, ο ανάδοχος της υπηρεσίας, υποχρεούται για κλάδεμα, ευπρεπισμό των δέντρων και άσπρισμα των κορμών τους σε ύψος ενός μέτρου από την επιφάνεια του εδάφους, αποψίλωση των χόρτων από την εν γένει περιοχή των παραλιών αλλά και στους γύρω χώρους, συγκέντρωση και απομάκρυνση των απορριμμάτων και συγκέντρωση και απομάκρυνση των απορριμμάτων που συγκεντρώνονται στα καλαθάκια απορριμμάτων στις παραλίες αλλά και στους γύρω χώρους.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τον ανάδοχο

Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο ανάδοχος θα πρέπει :

  • Να διαθέτει όλον τον αναγκαίο εξοπλισμό για την εκτέλεση της εργασίας, χειρωνακτικά εργαλεία π.χ. βενζινοκίνητο χορτοκοπτικό μηχάνημα, βενζινοκίνητο φυσητήρα, ψεκαστήρα για ασβέστωμα, σκούπες, φαράσια, τσουγκράνα, χειροκίνητους συλλέκτες σκουπιδιών, χειραμαξίδια και αναλώσιμα υλικά

  • Να προφυλάσσει και να προστατεύει την υπάρχουσα βλάστηση, όπως δέντρα, θάμνους και καλλιεργημένες εκτάσεις που βρίσκονται στην περιοχή του έργου, εφόσον η βλάστηση αυτή δεν παρεμποδίζει την εκτέλεση του, κατά την κρίση του εργοδότου. Ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για κάθε αυθαίρετη κοπή ή βλάβη δένδρων, θάμνων και καταστροφή φυτείας που θα προκληθεί από κακό χειρισμό των μηχανημάτων, την εναπόθεση υλικών κλπ.

  • Να τηρεί βιβλίο εργασιών σε ημερήσια βάση, το οποίο θα συνυπογράφεται καθημερινά από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο και τον Πρόεδρο της εκάστοτε Δημοτικής Κοινότητας. Το εν λόγω βιβλίο θα παραδίδεται στην Επιτροπή παραλαβής της υπηρεσίας για τη Βεβαίωση καλής εκτέλεσης των εργασιών.

  • Να συμμορφώνεται με τις ισχύουσες Αστυνομικές και Υγειονομικές διατάξεις περί καθαριότητας.

  • Να ασφαλίσει το προσωπικό του στο ΙΚΑ, να παίρνει όλα τα κατάλληλα μέτρα για την πρόληψη ατυχημάτων, καθώς επίσης και την υγεία και παροχή πρώτων βοηθειών για το εργατοϋπαλληλικό προσωπικό του και κάθε τρίτου.

  • Να παίρνει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την προστασία και διαφύλαξη όλων των κοινωφελών και κάθε φύσεως υπηρεσιών που βρίσκονται κοντά στην εκτελούμενη υπηρεσία για την πρόληψη ζημιών ή διακοπής της λειτουργίας των. Ζημιές που έγιναν από αμέλεια του αναδόχου, επανορθώνονται αμέσως από τον ίδιο. Σε αντίθετη περίπτωση η αποκατάσταση των ζημιών, γίνεται από τον Δήμο σε βάρος του αναδόχου.

  • Να μην παρεμποδίζει την εκτέλεση υπηρεσίας από άλλους εργολήπτες που χρησιμοποιούνται από τον εργοδότη για την εκτέλεση υπηρεσιών, που δεν συμπεριλαμβάνονται στη σύμβαση ή εξαιρέθηκαν αργότερα και νόμιμα απ` αυτήν καθώς επίσης και στο προσωπικό αυτού ή του εργοδότου ή κάθε άλλης αρχής που απασχολείται με την εκτέλεση έργων μέσα ή κοντά στο χώρο εργασίας του.

Το Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Κανάλας

Συγκεκριμένα , για τον οικισμό της Κανάλας ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για τον ευπρεπισμό και τη καθαριότητα του οικισμού, ειδικά στα σημεία πέριξ του Ιερού Προσκυνήματος της Παναγίας Κανάλας. Ειδικότερα, προβλέπεται, καθαρισμός, σκούπισμα οικισμού από πάσης φύσεως υλικά (απορρίμματα, μικρά κλαδιά, φύλλα και χόρτα, πτώματα ζώων και πτηνών), αποψίλωση χόρτων- κλαδονομή, ανάλογα με την περίοδο και την αναγκαιότητα, ανανέωση χρώματος διαγραμμίσεων (άσπρισμα) όπου υπάρχουν - ασβεστόχρωση οδών, ξερολιθιών και τέλος απομάκρυνση όλων των απορριμμάτων από τους δημόσιους χώρους (χαρτιά, πλαστικά, μπουκάλια, αποτσίγαρα κλπ )

Ο διαγωνισμός για τον ανάδοχο

Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί α) η υπ’ αριθ. 121/17-04-2024 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης ποσού 37.200,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και β) η βεβαίωση του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας, επί της ανωτέρω απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού, τη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στα οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων της αντίστοιχης πίστωσης με α/α 1. Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής εφόσον πληρούνται οι προδιαγραφές της μελέτης.

Οι προσφορές υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στο πρωτόκολλο του Δήμου μέσα σε ενιαίο σφραγισμένο φάκελο. Κριτήριο κατακύρωσης η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής, μέχρι την 02/05/2024 ημέρα Μ. Πέμπτη και ώρα 12:00. Η προσφορά πρέπει να πληροί στο σύνολό της τις τεχνικές προδιαγραφές της με αρ. 2/2024 μελέτης.

Το χρονοδιάγραμμα και ο προϋπολογισμός

Οι ειδικές παρατηρήσεις επί του χρόνου των εργασιών, αναφέρουν ότι:

  • το τριήμερο Αγίου Πνεύματος (22, 23 και 24 Ιουνίου) θα πραγματοποιείται καθαριότητα κάθε μέρα.

  • Θα πραγματοποιηθούν πέντε έκτακτες καθαριότητες σύμφωνα με υπόδειξη του υπεύθυνου αντιδημάρχου.

  • Την περίοδο του Πάσχα, θα πρέπει οι παραλίες να έχουν καθαριστεί πριν τη Μεγάλη Παρασκευή.

Το πρόγραμμα των εργασιών δύναται να προσαρμοστεί ανάλογα με την υπόδειξη της Υπηρεσίας ή του αρμόδιου αντιδήμαρχου. Το διάστημα που αφορά η σύμβαση είναι από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και μέχρι 31/12/2024.

Η δαπάνη για την εκτέλεση των εργασιών που περιγράφηκαν ανέρχεται στο ποσό των 37.200 ευρώ. Σε καμία περίπτωση δε δύναται να επιβαρυνθεί ο Δήμος με αποζημίωση για ζημιές ή ατυχήματα που προκαλούνται από το προσωπικό του αναδόχου και των μεταφορικών μέσων που αυτός χρησιμοποιεί για την εκτέλεση της εργασίας, ενώ αυτός είναι ο εξ’ ολοκλήρου υπεύθυνος αστικής και ποινικής ευθύνης για τα τυχόν προαναφερθέντα ατυχήματα και φθορές.