Με ικανοποίηση ανακοίνωσε ο δήμαρχος, Θεοδόσης Σουσούδης την εύρεση αναδόχου για τη ναυαγοσωστική κάλυψη των παραλιών για το 2025

Σε ετοιμότητα οι παραλίες της Άνδρου

Μία εξαιρετικά ευχάριστη και σημαντική είδηση για το νησί της Άνδρου, έγινε γνωστή, μέσω του δημάρχου, Θεοδόση Σουσούδη, ο οποίος με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάδοχος για τη ναυαγοσωστική κάλυψη των παραλιών του νησιού για το 2025.

Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή του, ανέφερε ότι "ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την ναυαγοσωστική κάλυψη των πολυσύχναστων παραλιών του νησιού μας. Οκτώ ναυαγοσώστες με τον απαραίτητο εξοπλισμό θα περιφρουρούν τις παραλίες μας σε Άγιο Πέτρο, σε Μπατσί, σε Χώρα, σε Κόρθι. Είμαστε έτοιμοι ώστε από Ιούνιο μέχρι και Σεπτέμβριο βάσει του νόμου να καλύψουμε ναυαγοσωστικά τις παραλίες μας, ώστε κάτοικοι και επισκέπτες να απολαμβάνουν τις όμορφες παραλίες μας και να αισθάνονται περισσότερο ασφαλείς. Συγχαρητήρια στις Υπηρεσίες του Δήμου μας για την ολοκλήρωση των διαδικασιών".

Θ. Σουσούδης: "Θα είναι έτοιμο το νησί για την ασφάλεια των λουόμενων"

Ο κ. Σουσούδης, μετά από τη συγκεκριμένη εξέλιξη, μίλησε στην "Κοινή Γνώμη" για την ικανοποίηση του αναφορικά με το γεγονός πως φέτος η Δημοτική Αρχή ολοκλήρωσε αρκετά νωρίς τη διαδικασία εύρεσης αναδόχου.

"Είμαστε ικανοποιημένοι γιατί πολύ έγκαιρα είμαστε έτοιμοι και οι διαδικασίες σε λίγες ημέρες ολοκληρώνονται. Θα είμαστε οριστικά έτοιμοι από 1η Ιουνίου. Θα έχουμε συνολικά οκτώ ναυαγοσώστες που θα διατηρούν ασφαλείς τις παραλίες μας. Δύο στην παραλία του Αγίου Πέτρου, έναν στο Κυπρί, έναν στο Μπάτσι, έναν στη παραλία του Νημπορειού και έναν στη Χρυσή Άμμο. Παράλληλα θα υπάρχει ένας ακόμη που θα βρίσκεται σε σκάφος και θα πηγαίνει να επιβλέπει τις παραλίες και ένας ακόμη που θα καλύπτει τις άδειες των υπολοίπων. Είναι σημαντικό που φέτος ξεκινήσαμε εγκαίρως τις διαδικασίες, γιατί θα είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του Υπουργείου και ουσιαστικά, θα είναι έτοιμο το νησί για την ασφάλεια των λουόμενων" ανέφερε ο δήμαρχος του νησιού.

Οι περιοχές που θα καλύψει ο ανάδοχος

Η μελέτη που είχε δημιουργηθεί αφορούσε στην υπηρεσία για την ναυαγοσωστική κάλυψη πολυσύχναστων παραλιών του Δήμου Άνδρου για το έτος 2025 οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί ως πολυσύχναστες λουτρικές εγκαταστάσεις και ενδεχομένως θα διατηρηθούν και στα επόμενα έτη και επομένως επιβάλλεται η επιτήρησή τους από ναυαγοσώστες:

  • Παραλία Άγιος Πέτρος Δημοτική Ενότητα Υδρούσας Δήμου Άνδρου (δύο (2) ναυαγοσώστες)

  • Παραλία Χρυσή Άμμος Δημοτική Ενότητα Υδρούσας Δήμου Άνδρου (ένας (1) ναυαγοσώστες)

  • Παραλία Μπατσί Δημοτικής Ενότητας Υδρούσας Δήμου Άνδρου (1 ναυαγοσώστης)

  • Παραλία Νημπορειού Δημοτικής Ενότητας Άνδρου Δήμου Άνδρου (1 ναυαγοσώστης)

  • Παραλία Κυπρί (1 ναυαγοσώστης)

Τι περιλαμβάνει το κόστος της υπηρεσίας

Η τιμή ανά ναυαγοσώστη και ανά μήνα για την παροχή υπηρεσιών για την ναυαγοσωστική κάλυψη πολυσύχναστων παράλιων του Δήμου Άνδρου, περιλαμβάνει:

α) τη χρήση του μηχανολογικού εξοπλισμού, την διάθεση του απαιτούμενου εξοπλισμού, το τακτικό service και συντήρηση του απασχολούμενου εξοπλισμού για την διασφάλιση της

άψογης λειτουργίας του, τα άμεσα έξοδα λειτουργίας και κίνησης του εξοπλισμού του (καύσιμα, λιπαντικά, συντήρηση κ.λ.π.)και την ασφαλιστική κάλυψη του απασχολούμενου εξοπλισμού καθώς και διάφορα συναφή τέλη και φόροι.

β) το απαιτούμενο προσωπικό, την αμοιβή του άμεσα απασχολούμενου προσωπικού (μισθοδοσία και εργοδοτικές εισφορές των οδηγών, χειριστών και βοηθητικού προσωπικού) και λοιπά συναφή έξοδα με την απασχόλησή του συμπεριλαμβανομένων όλων των εργοδοτικών και λοιπών επιβαρύνσεων του προσωπικού συμπεριλαμβανομένων και των επιβαρύνσεων για εργασία κατά το σαββατοκύριακο, όλων των εξόδων για την εκτέλεση της υπηρεσίας και σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Διακήρυξης και της Σ.Υ. σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία όλων των νόμιμων κρατήσεων.

Οι δαπάνες αφορούν τις δαπάνες μισθοδοσία του προσωπικού (απαιτούμενος αριθμός ναυαγοσωστών, ενός χειριστή ταχυπλόου και ενός υπεύθυνου επόπτη) που θα απασχοληθεί στην εκτέλεση της εργασίας, τις δαπάνες χρήσης του εξοπλισμού και λοιπές λειτουργικές δαπάνες.

Ο εξοπλισμός και η διάθεση από τον Δήμο Άνδρου

Ο ανάδοχος οφείλει να εφοδιάζει κάθε ναυαγοσώστη με αδιάβροχο φακό, κιάλια μεγέθυνσης, ναυαγοσωστικό σωσίβιο, σανίδα διάσωσης, σωστικό σωλήνα, φορητό φαρμακείο, αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή με αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια, ενηλίκων και βρεφών, πτυσσόμενο φορείο και σανίδα ακινητοποίησης επιπλέουσα, με ιμάντες πρόσδεσης και σύστημα ακινητοποιητή κεφαλής συμβατό με τη σανίδα ακινητοποίησης, σημαντήρες, χρώματος πορτοκαλί, ένδυμα κολύμβησης χρώματος πορτοκαλί, στο οποίο αναγράφεται η ένδειξη ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗΣ-LΙFΕ GUARD καπέλο, στην εμπρόσθια όψη του οποίου αναγράφεται η ένδειξη ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗΣ, γυαλιά ηλίου, ισοθερμικές κουβέρτες, καταδυτικό μαχαίρι, μάσκα βυθού, βατραχοπέδιλα, σημαία ναυαγοσώστη, κινητό τηλέφωνο για κάθε βάθρο, με διαφορετικό αριθμό κλήσης έκαστο, κοινή σφυρίχτρα, πράσινη σημαία (Κολυμπάτε ελεύθερα), κίτρινη σημαία (Κολυμπάτε με προσοχή), κόκκινη Σημαία (Απαγορεύεται η είσοδος στο νερό), φορητή συσκευή, κατάλληλη, ειδική, πλαστική ή χάρτινη κάρτα, εντός πλαστικής μεμβράνης ή θήκης, η οποία περιέχει το όνομα του ναυαγοσώστη, τη φωτογραφία του, τον αριθμό πρωτοκόλλου της άδειας ναυαγοσώστη που κατέχει, καθώς και τη Λιμενική Αρχή έκδοσης της άδειας και διάφορα ακόμη απαραίτητα αντικείμενα για τον εξοπλισμό.

Ο Δήμος Άνδρου θα διαθέσει στον ανάδοχο τον παραπάνω εξοπλισμό για τους τέσσερις ναυαγοσώστες. Πλην δύο φορητών, αυτόματων εξωτερικών απινιδωτών με αυτοκόλλητα ηλεκτρόδια, ενηλίκων και βρεφών, οι οποίοι θα παρασχεθούν από τον ανάδοχο και η χρέωσή τους δύναται να γίνει απολογιστικά σύμφωνα με το αντίστοιχο άρθρο του προϋπολογισμού, σε περίπτωση που ο Δήμος Άνδρου επιθυμεί να τα έχει στην κυριότητά του. Κάθε μέρος του εξοπλισμού που θα παραδίδεται στην κυριότητα του Δήμου Άνδρου θα είναι καινούργιο και όπως ορίζεται από το Π.Δ. 71/2020. Κατά την παράδοση-παραλαβή του εξοπλισμού θα συνταχθεί σχετικό πρωτόκολλο. Όποιο μέρος του εξοπλισμού δεν διατεθεί από τον Δήμο Άνδρου, ο ανάδοχος οφείλει να τον παρέχει και η χρέωση θα γίνεται απολογιστικά. Επίσης, ο ανάδοχος οφείλει να παραδώσει στον Δήμο Άνδρου τον εξοπλισμό στην κατάσταση που το παρέλαβε. Σε περίπτωση αντικατάστασης ναυαγοσωστικού εξοπλισμού βάθρου, αυτός θα παραμένει στην κυριότητα του Δήμου και μετά το πέρας της σχετικής σύμβασης.

Διάρκεια σύμβασης και προϋπολογισμός

Η συμβατική διάρκεια εκτέλεσης της υπηρεσίας καθορίζεται σε τέσσερις μήνες ήτοι από 1η Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου για το έτος 2025. Η ενδεικτική δαπάνη της εργασίας υπολογίζεται στο ποσό των 249.925,08 ευρώ.