Στο στόχαστρο ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης και το Λιμενικό Ταμείο Σύρου, καθώς λαμβάνουν αποφάσεις χωρίς συνεννόηση και “πνίγουν” στην αβεβαιότητα καταστήματα και επιχειρήσεις

Νησάκι: Αγανάκτηση επιχειρηματιών για τον 10ημερο αποκλεισμό

Οι διαγραμμίσεις στο parking υλοποιούνται ταυτόχρονα με το “κλείσιμο” της Σταματίου Πρωίου

Λουκέτο” στις επιχειρήσεις εστίασης και στα εμπορικά καταστήματα της Ερμούπολης βάζει προκλητικά η Δημοτική Αρχή του νησιού, μετά την απόφασή της να προχωρήσει στον 10ημερο αποκλεισμό της πρόσβασης στο parking στο Νησάκι, καταργώντας επί της ουσίας 130 θέσεις για οχήματα, όταν παράλληλα “τρέχει” η ανάπλαση στην οδό Σταματίου Πρωίου και υφίσταται παράλληλος αποκλεισμός στους οδηγούς.

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον τεράστιο “εφιάλτη” του κυκλοφοριακού, έχουν προκαλέσει εντονότατη αγανάκτηση στους επιχειρηματίες της πόλης, καθώς αυτομάτως αυτή η απόφαση θα σημάνει – όπως αναφέρουν στην “Κοινή Γνώμη” - πως θα μπει “ταφόπλακα” στην τοπική αγορά για δέκα ημέρες, αφού θα αποκλείονται οι καταναλωτές από το κέντρο.

Η φοβική στάση της Δημοτικής Αρχής επί μία ολόκληρη θητεία, αναφορικά με την προσέγγιση συνολικά του κυκλοφοριακού της πόλης, έρχεται σήμερα και συναντά την ανυπαρξία αντανακλαστικών για την κατάσταση που βρίσκονται οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου, προκαλώντας “έμφραγμα” στη λειτουργία τους από την Κυριακή και μετά.

Συγκεκριμένα, το Λιμενικό Ταμείο Σύρου ανακοίνωσε προχθές, ότι, “από την Κυριακή 14 Μαΐου (18.00) και για δέκα περίπου ημέρες ο χώρος της ελεγχόμενης στάθμευσης θα παραμείνει κλειστός, για την ομαλή και απρόσκοπτη εκτέλεση των εργασιών διαγράμμισης των θέσεων στάθμευσης”, γνωστοποιώντας πως δίδεται στη διάθεση των οδηγών – εναλλακτικά - ο χώρος της Ακτής Καταδρομικού Έλλη. Αυτή η απόφαση ελήφθη για να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Νησάκι. Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά όμως, η Ακτή Καταδρομικού Έλλη δεν μπορεί να υποδεχθεί περισσότερα από 60 οχήματα, όταν μάλιστα οι οδηγοί θα πρέπει να κάνουν ελιγμούς για να φύγουν από τη θέση τους.

Η παράλληλη προώθηση δύο έργων στην πόλη, τα οποία συνοδεύονται από επιβεβλημένους αποκλεισμούς της κυκλοφοριακής ροής, φανερώνει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει συντονισμός και συνεννόηση ανάμεσα στον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης και το Λιμενικό Ταμείο Σύρου. Αυτό επιβεβαιώνουν άλλωστε οι δηλώσεις τόσο της προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Σύρου, Κανδιώς Μαραγκού, όσο και του αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών, Μηνά Αληφραγκή, που έκριναν πως δεν χρειάστηκε συνεργασία μεταξύ τους. Ακόμη δε, ο κ. Αληφραγκής αποκάλυψε πως πληροφορήθηκε τον 10ημερο αποκλεισμό στο Νησάκι μέσω των τοπικών ΜΜΕ. Απαντήσεις ρωτήθηκε να δώσει και ο δήμαρχος, Νίκος Λειβαδάρας, ο οποίος τόνισε πως για την εν λόγω παρέμβαση των διαγραμμίσεων θα υπάρξει μοιραία όχληση, για την οποία οι επιχειρηματίες θα κληθούν να δείξουν... κατανόηση.

Αποτέλεσμα των ανωτέρω, αποτελεί πως για μία ακόμη φορά, ο θλιβερός “πρωταγωνιστής” στον τόπο είναι η προχειρότητα σε ό,τι αφορά την πρόοδο της πόλης και ευρύτερα του νησιού, αφού ακόμη και για τον 10ημερο αποκλεισμό του parking στο Νησάκι, η Δημοτική Αρχή δεν στάθηκε ικανή να παρέχει προσωρινές λύσεις, όπως ενδεικτικά, να τροποποιήσει τα δρομολόγια των mini bus για να συνδέουν τακτικότερα τα εκτός πόλης parking (Σκλαβενίτης, Αθλητικό Κέντρο, Καρνάγιο, Πλακούρα) με το κέντρο. Επιπλέον, μέχρι σήμερα δεν κατέστη εφικτό να έχει αποδώσει προς χρήση στον κόσμο, το νεοαποκτηθέν οικόπεδο στη Λαλακιά, για το οποίο τις τελευταίες ημέρες “τρέχουν” οι διαμορφώσεις του, για τη λειτουργία του ως parking.

Η “Κοινή Γνώμη” έδωσε τον λόγο στους επιχειρηματίες να μιλήσουν για τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής.

Χρήστος Πετρουτσάτος, “OKIO”

“Το πρόβλημα είναι ότι γίνονται ενέργειες μη συντονισμένες. Δηλαδή έχει ήδη κλείσει η αγορά στη Σταματίου Πρωίου για να γίνει το έργο. Έχουν χαθεί θέσεις στάθμευσης. Και τώρα θα χαθούν πόσες επιπλέον θέσεις για στάθμευση στο Νησάκι για δέκα ημέρες. Θα έπρεπε να αφουγκράζονται τις ανάγκες των επιχειρηματιών. Επίσης, αυτή η κατάσταση με τα mini bus συμβαίνει χρόνια. Δεν υπάρχουν πολλά δρομολόγια. Γενικότερα, το πρόβλημα είναι πως δεν γίνονται συντονισμένες ενέργειες και δεν ρωτούν ποτέ τους επιχειρηματίες. Προσωπικά για το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης να πω ότι όπως φάνηκε και παλαιότερα, δεν έχει λειτουργήσει. Και το parking στη Λαλακιά, δεν εξυπηρετεί εμάς. Για το κυκλοφοριακό θα έπρεπε να εξετάσουν τι θα κάνουν από συνολική σκοπιά. Δυστυχώς, ανέκαθεν βλέπουμε αποσπασματικές ενέργειες”.

Μανώλης Βαμβακούσης, “40 Tales Fox”

“Η προχειρότητα στην οργάνωση φαίνεται αυτή τη στιγμή σε όλο της το μεγαλείο. Θεωρώ ότι όλα αυτά έπρεπε να έχουν δρομολογηθεί μήνες νωρίτερα ή μήνες αργότερα. Θα νεκρώσει η πόλη. Αυτή η στιγμή είναι η χειρότερη για το νησί μας, αναφορικά με όλα αυτά που συμβαίνουν. Θα προτιμούσαμε οι διαγραμμίσεις να γίνουν τον Νοέμβριο ή τον Ιανουάριο. Έχουν επιλεγεί λάθος ημερομηνίες. Αυτή η κατάσταση δεν βοηθά τις επιχειρήσεις. Αντίθετα, μας επιβαρύνει στη λειτουργία των μαγαζιών μας και σε όλη την προσπάθεια που κάνουμε για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας και να διεκπεραιώσουμε τα τεράστια έξοδα που έχουμε κάθε μήνα. Εννοείται πως με το κλείσιμο για δέκα ημέρες, θα μειωθεί ο κόσμος. Και το καλοκαίρι που δεν βρίσκουν οι επισκέπτες χώρο, φεύγουν από την Ερμούπολη. Δεν έχω κάτι με τα χωριά, αλλά χρειάζονται λύσεις. Είναι λάθος η επιλογή αυτής της εποχής για τόσα έργα ταυτόχρονα, χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές έστω και για δέκα ημέρες.”.

Βαγγέλης Γρυπάρης, “Barrio”

“Εκτιμώ δυστυχώς, πως η απόφασή τους να αποκλείσουν την πρόσβαση στο Νησάκι για 10 ημέρες, θα κάνει ζημιά στις επιχειρήσεις της πόλης. Αυτομάτως, με αυτή την εξέλιξη “καταργούνται” γι αυτό το διάστημα πόσες θέσεις στάθμευσης – σε ένα μέρος που δεν υπάρχουν parking - και τα μαγαζιά διανύουν δύσκολη περίοδο, αφού μετά το Πάσχα έχει μειωθεί η κίνησή τους.

Θεωρώ πως από την πλευρά των αρμοδίων, δεν υπάρχει οργάνωση και προετοιμασία για ενημέρωση των πολιτών σχετικά με το πού θα σταθμεύουν. Η κατάσταση την οποία βιώνουμε όλοι στην πόλη σχετικά με το κυκλοφοριακό πρέπει να συνοδευτεί από ουσιαστικές λύσεις και μάλιστα άμεσα, καθώς πρόκειται για ένα πρόβλημα που θα το συναντήσουμε ξανά το καλοκαίρι. Η ανυπαρξία λύσεων σε έναν τόπο που θέλει να αναπτυχθεί είναι τουλάχιστον επικίνδυνη στάση. Υπάρχουν οι κάτοικοι της Σύρου και οι επισκέπτες και πρέπει να εξυπηρετηθούν.”.

Γιώργος Ζορμπάνος, “Μέγαρο”

“Δεν διαφωνώ με την ελεγχόμενη στάθμευση. Είναι ένα μέτρο που πρέπει να εφαρμοστεί. Όμως αντί για κλείσιμο του parking στο Νησάκι για δέκα ημέρες, χρήσιμο θα είναι αυτό το διάστημα να μειωθεί. Πρέπει να βρεθούν λύσεις για τη στάθμευση τις οποίες τριάντα χρόνια αναζητούμε για το κυκλοφοριακό. Η πρότασή μου ως πιο παλιός επιχειρηματίας στην Ερμούπολη, στην εστίαση και με την εμπειρία που έχω είναι ότι πρέπει να υπάρξει μία συνεννόηση μεταξύ φορέων, εκλεγμένων και επιχειρηματιών ώστε να υπάρξει κοινή συναίνεση για το καλό της Ερμούπολης, που τα τελευταία 10 χρόνια έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα στη στάθμευση και τις μεταφορές. Τα mini bus δεν είναι σε συχνότητα που να εξυπηρετούν και όλα αυτά δυσκολεύουν και τους επισκέπτες του τόπου. Θα ήταν καλό να έχει ολοκληρωθεί πριν τον Ιούνιο το parking της Λαλακιάς που πιστεύω θα χαρίσει μεγάλη “ανάσα” στην πόλη και λέω ξανά πως χρειάζεται πυκνότερη δρομολόγηση των mini bus.”.

Μανώλης Αρακάς, “Πλώρα Πρύμα”

“Θα μπορούσαν να κλείσουν τον χώρο, κομμάτι – κομμάτι. Να μπορεί να εξυπηρετείται ο κόσμος. Βλέπουμε ένα “διατάζω και αποφασίζω”. Έτσι λειτουργούν. Υπάρχει φόβος ότι το κλείσιμο για τόσες ημέρες θα στερήσει κόσμο από τις επιχειρήσεις και τα μαγαζιά. Θα ήταν καλό να υπήρχε συνεννόηση”.

Γιώργος Ντόκας, “Seven30”

“Είμαστε ένα βήμα πριν τη σεζόν, ακολουθούν εκλογές και είμαστε δύσκολα. Με τον αποκλεισμό στο Νησάκι, δεν θα κατεβαίνει ο κόσμος στην Ερμούπολη. Μοιραία είναι επακόλουθο ότι δεν θα έχουν κίνηση οι επιχειρήσεις. Όλα αυτά έπρεπε να γίνουν τον χειμώνα που η κατάσταση είναι διαφορετική. Σχετικά και με τη δρομολόγηση των mini bus, να πω ότι όλα αυτά τα θέματα, απαιτούν μία συνολική εξέταση από τους υπεύθυνους”.

Σεβαστιανός Περρής, “Perris Shoes”

“Για το έργο της ανάπλασης στη Σταματίου Πρωίου ήμουν και θετικός και αρνητικός. Πλέον δεν θα μπορεί να σταματήσει κανένας πελάτης που έχει πρόβλημα για να εξυπηρετηθεί από εμάς. Βέβαια το να γίνει μία διαπλάτυνση και να μην υπάρχει το μπάχαλο με τις σταθμεύσεις, με βρίσκει σύμφωνο. Όμως πρώτα θα έπρεπε να διασφαλίσουμε κάποιες θέσεις για να σταθμεύουν πολίτες. Τα οχήματα αυξάνονται και “κόβουμε” συνέχεια θέσεις.

Όσον αφορά στο Νησάκι που κλείνει για δέκα ημέρες, δεν το βρίσκω λογικό. Είναι πολλές ημέρες. Γιατί να κλείσει ταυτόχρονα και εκεί όταν έχει κλείσει ο δρόμος κι εδώ; Ας συνεννοηθούν λίγο. Πρέπει να υπάρχει συντονισμός. Όταν κάνουν τέτοια έργα, πρέπει να βλέπουν τις ανάγκες. Ας γινόταν εγκαίρως το parking της Λαλακιάς και μετά να έκλειναν εδώ. Ποιο νωρίς τι έκαναν; Πέντε χρόνια παλεύουν το Open Mall. Τελευταία στιγμή όλα. Διαφωνώ με το κλείσιμο για τόσες ημέρες και με την εποχή που το κάνουν.”.

Αντώνης Καγιαβάς, “Κολιόπουλος”

“Το διάστημα που θα μείνει κλειστό το Νησάκι είναι πάρα πολύ μεγάλο λόγω του ότι έχει κλείσει και η Σταματίου Πρωίου. Δεν υπάρχουν επαρκή δρομολόγια των mini bus και το parking στη Δόξα δεν εξυπηρετεί πολύ. Νομίζω πως οι δέκα ημέρες είναι ένα μεγάλο διάστημα και δεν υπήρξε και καμία ενημέρωση προς εμάς για τον χρόνο που το Νησάκι θα μείνει κλειστό. Πιστεύω ότι ο χρόνος που ξεκίνησαν οι εργασίες στη Σταματίου Πρωίου είναι μη κατάλληλος λόγω του γεγονότος πως βρισκόμαστε μία “ανάσα” πριν την τουριστική περίοδο. Έρχονται ξένοι, κρουαζιερόπλοια κλπ. Ο “κλοιός” σφίγγει και στενεύουν τα περιθώρια. Όλες αυτές οι κινήσεις είναι εις βάρος των καταστηματαρχών και βέβαια μας ανησυχεί η μη εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών στην αγορά. Ας ελπίσουμε ότι θα τελειώσει πιο γρήγορα αυτός ο αποκλεισμός.”.

Σταύρος Κοής, “Kois Optics”

“Tο μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης πρέπει να εφαρμοστεί. Έπρεπε οι διαγραμμίσεις όμως να έχουν ήδη γίνει και αφού θα τελείωνε αυτό το έργο στο Νησάκι, μετά να ξεκινούσαν οι παρεμβάσεις στη Σταματίου Πρωίου. Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και τώρα καλό είναι να σκεφθούν πώς μπορούν οι διαγραμμίσεις να ολοκληρωθούν σε λιγότερες ημέρες.

Αν παραμείνει αυτός ο πολυήμερος αποκλεισμός, βέβαια θα υπάρξει πρόβλημα στην προσέγγιση των καταναλωτών στις επιχειρήσεις της πόλης. Πρέπει να ξέρουμε βέβαια, πως, οι επισκέπτες χρησιμοποιούν λιγότερο από εμάς αυτοκίνητα. Έρχονται να απολαύσουν το ιστορικό κέντρο. Οι ντόπιοι καταναλωτές όμως, θα έχουν πρόβλημα. Χρειάζεται να κάνουν τη δουλειά τους συντομότερα.”.

Δήμητρα Κομνηνού, Εργαζόμενη σε εμπορικό κατάστημα της Σταματίου Πρωίου

“Είμαι εργαζόμενη εδώ και κατεβαίνω δύο φορές την ημέρα στην πόλη. Μένω στη Βάρη, οπότε έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με το parking γιατί ανοίγουμε 9 το πρωί και είμαι νωρίς στην πόλη για να βρω να παρκάρω στο Νησάκι. Τώρα που θα κλείσει, θα πρέπει να πάμε ή στη Λαλακιά που δεν είναι έτοιμος ο χώρος στάθμευσης ή να πάρουμε το mini bus. Οι ώρες πολλές φορές στα mini bus δεν μας καλύπτουν. Αν μας καθυστερήσει και πελάτης, πρέπει να περιμένουμε το επόμενο δρομολόγιο. Προσωπικά είμαι υπέρ του να γίνει η ανάπλαση στη Σταματίου Πρωίου γιατί θα “καθαρίσουν” τα μαγαζιά από τα οχήματα που οι οδηγοί τα αφήνουν και τρεις και τέσσερις ημέρες και ο κόσμος δεν εξυπηρετείται έτσι. Όμως το ότι ταυτόχρονα κλείνουν και το Νησάκι είναι πρόβλημα. Δεν υπάρχουν λύσεις. Επίσης, οι εργαζόμενοι προβληματιζόμαστε και για το ύψος του αντιτίμου για την ελεγχόμενη στάθμευση. Ναι να χρησιμοποιούμε τα mini bus, αλλά να φροντίσουν για τακτικότερα δρομολόγια που θα εξυπηρετούν τα καταστήματα.”.

Δήμαρχος: Μύθευμα ότι είμαστε διασπασμένοι

Διακριτά θεωρεί πως είναι τα δύο έργα στην πόλη ο δήμαρχος, Νίκος Λειβαδάρας, ο οποίος επισημαίνει πως οι διαγραμμίσεις για να γίνουν σωστά απαιτούν μεγάλο χρόνο, ο οποίος όμως θα καταβληθεί προσπάθεια να “περιοριστεί”.

“Το ένα έργο είναι διαφορετικό με το άλλο. Στην οδό Σταματίου Πρωίου απαγορευόταν η στάθμευση. Άρα, δεν τίθεται θέμα πως λιγοστεύουν οι θέσεις στάθμευσης. Όσοι στάθμευαν ήταν παράνομοι. Όσον αφορά το τμήμα στο Νησάκι, συμφωνώ ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Γι αυτό γίνεται μεγάλη προσπάθεια να περιοριστούν οι μέρες για τις διαγραμμίσεις. Δεν είναι απλό κομμάτι. Πρέπει πρώτα να σβηστούν οι παλιές διαγραμμίσεις και μετά να προχωρήσουμε στις νέες. Η συνεννόηση με τον εργολάβο είναι να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο ο χρόνος”, ανέφερε, λέγοντας πως εναλλακτικά “παραχωρείται η Ακτή Καταδρομικού Έλλη που χωράει 70-80 οχήματα”. Ερωτηθείς γιατί δεν έγιναν νωρίτερα οι διαγραμμίσεις, σημείωσε πως, “το προηγούμενο διάστημα θα “πέφταμε” μέσα στο Πάσχα και δεν ήταν δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο”. Ως εκ τούτου, υποστήριξε πως, “χρειάζεται υπομονή αυτές τις λίγες ημέρες”.

Στην ερώτηση ότι η Δημοτική Αρχή λειτουργεί διασπασμένη, ο ίδιος δήλωσε: “Αυτό είναι ένα μύθευμα ότι γενικά δεν έχουμε συνεννόηση, το οποίο το έχουν καλλιεργήσει πολλοί, αντιπολιτευτικά. Υπάρχει καλή συνεννόηση. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Είπα πως το κλείσιμο της Σταματίου Πρωίου είναι διαφορετικό από το Νησάκι. Αν καταφέρουμε τις δέκα ημέρες του Λιμενικού Ταμείου να τις κάνουμε πέντε, μακάρι”.

Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών: Πληροφορήθηκα τον αποκλεισμό από τα ΜΜΕ

Τα όσα ανέφερε ο κ. Λειβαδάρας, έρχεται να διαψεύσει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, ο αντιδήμαρχος, Μηνάς Αληφραγκής, αναφορικά με το αν υπήρξε συνεννόηση με το ΔΛΤΣ για την πραγματοποίηση των δύο έργων ταυτόχρονα.

“Όχι, δεν υπήρξε συνεννόηση. Εξάλλου στην οδό Σταματίου Πρωίου η στάθμευση απαγορευόταν. Καταχρηστικά στάθμευαν εκεί. Ένας λόγος που οι καταστηματάρχες ζητούν αυτό το έργο είναι για να αποφύγουν την παράνομη στάθμευση μπροστά από τις επιχειρήσεις τους. Κι εγώ το κλείσιμο στο Νησάκι το πληροφορήθηκα μέσω των ΜΜΕ. Αλλά δεν συσχετίζεται το ένα έργο με το άλλο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα συνεννόησης. Για ποιο να συνεννοηθούμε; Το έργο του Open Mall ήταν προγραμματισμένο και το Λιμενικό Ταμείο για την ελεγχόμενη στάθμευση θέλει να κάνει διαγραμμίσεις. Απ΄ ό,τι διάβασα, θα δώσουν τον χώρο πίσω από την ΑΕΝ, την Ακτή Καταδρομικού Έλλη”.

Πρόεδρος ΔΛΤΣ: Προσπάθεια να μειωθούν οι μέρες

Απαντήσεις έδωσε και η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Κανδιώ Μαραγκού. Ειδικότερα, η ίδια ρωτήθηκε γιατί απαιτείται διάστημα 10 ημερών και όχι μικρότερο, για τις διαγραμμίσεις. “Οι διαγραμμίσεις έχουν ανατεθεί στην εταιρεία ERGOLAND, η οποία έχει προμηθευτεί και σχετικό μηχάνημα. Δεν είναι μόνον εργασίες διαγράμμισης, αλλά και εργασίες σβησίματος των διαγραμμίσεων που υπάρχουν ήδη. Θέλουμε να κάνουμε σωστές διαγραμμίσεις σε ένα parking, που θα λειτουργήσει οργανωμένα και πρέπει να οριοθετηθεί σωστά αυτός ο χώρος. Ο εργολάβος μας είπε πως χρειάζεται για όλες τις εργασίες αυτές τις ημέρες”, ανέφερε η ίδια, εξηγώντας όμως πως, “εννοείται πως θα γίνει προσπάθεια να ολοκληρωθούν συντομότερα. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουμε”.

Στην παρατήρηση αν θα μπορούσε ο χώρος να αποκλειστεί τμηματικά, η κ. Μαραγκού επεσήμανε: “Προτιμήθηκε για να γίνει πιο σωστά η δουλειά, να εκκενωθεί ο χώρος, ώστε οι διαγραμμίσεις να μην πατηθούν άμεσα και να μην πληρώσουμε ένα έργο που στο τέλος του θα είναι “κατεστραμμένο”. Αντισταθμιστικά ανοίγει η ΑΕΝ, η Καταδρομικού Έλλη. Στο Νησάκι αυτή τη στιγμή σταθμεύουν 120 οχήματα, ενώ στην ΑΕΝ γύρω στα 60-70 οχήματα”.

Ακόμη, στην ερώτηση γιατί δεν υπήρξε συνεννόηση με τον Δήμο με φόντο το Open Mall και το έργο στη Λαλακιά (parking), ώστε το Νησάκι να μην αποκλειστεί ταυτόχρονα, ανέφερε: “Ο λόγος που δεν έγιναν νωρίτερα χρονικά είναι γιατί έπρεπε να έχει προηγηθεί η διαδικασία της ανάθεσης, να εγγραφούν επιπλέον χρήματα στον προϋπολογισμό, να βρούμε εργολάβο που ψάχναμε εναγωνίως. Ο συγκεκριμένος, εφόσον δέχθηκε, προμηθεύτηκε μηχάνημα. Επίσης, έπρεπε να κάνουμε τη σχετική ανακοίνωση της άδειας λειτουργίας και το σχετικό σχεδιάγραμμα στην Υπηρεσία της Περιφέρειας, να εγκριθεί αυτό και ακολούθως, εφόσον είμαστε καθ΄ όλα έτοιμοι, να προχωρήσουμε στη διαγράμμιση. Το γεγονός ότι το έργο του Open Mall ξεκίνησε τώρα που έχει ασφυκτικές ημερομηνίες, ε καταλαβαίνετε και την αγωνία της Τεχνικής Υπηρεσίας. Δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά”.

Αναφορικά με το συμπέρασμα πως θα “νεκρώσει” για 10 ημέρες η αγορά, πρόσθεσε: “Ξέρουμε καλά ότι όσοι στάθμευαν στην Σταματίου Πρωίου και στο Νησάκι, δεν ήταν επισκέπτες της πόλης. Ήταν οι εργαζόμενοι στην πόλη. Αυτό το χρονικό διάστημα θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι να λειτουργήσει η ελεγχόμενη στάθμευση και να παρκάρουν εξωτερικά, ώστε να υπάρχει χώρος για τους επισκέπτες. Αν δούμε την ΑΕΝ να γεμίζει από εργαζόμενους και όχι από επισκέπτες, συγγνώμη αλλά είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η ελεγχόμενη στάθμευση ήδη έχει καθυστερήσει να λειτουργήσει. Δεν μπορούμε να περιμένουμε την ολοκλήρωση του Open Mall”.

Αλ. Αθανασίου: Καθυστερήσεις και έργα στο παρά πέντε

Καυστική κριτική ασκεί ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, Αλέξης Αθανασίου στη Δημοτική Αρχή, επισημαίνοντας πως πρέπει να υπάρχει συνολική προσέγγιση στο ζήτημα της στάθμευσης και του κυκλοφοριακού. “Θεωρώ ότι δεν υπήρξε συνεννόηση μεταξύ του Λιμενικού Ταμείου με τον Δήμο, διότι ταυτόχρονα ξεκινούσε και το έργο στην οδό Σταματίου Πρωίου για το Open Mall. Θα υπάρξει πρόβλημα και με το έργο ανάπλασης στο Καρνάγιο και στο αλιευτικό καταφύγιο. Επίσης, καθυστέρησε για γραφειοκρατικούς λόγους που επικαλείται η διοίκηση του ΔΛΤΣ. Είναι παρεμβάσεις που έχουν καθυστερήσει τόσο μεγάλο διάστημα και γίνονται ταυτόχρονα. Παράλληλα είναι σε εξέλιξη και οι διαμορφώσεις για το parking στη Λαλακιά.

Πρέπει να πω ότι ούτε η χερσαία ζώνη είναι αποκομμένη από τον υπόλοιπο Δήμο, ούτε ο Δήμος αποκομμένος από τη χερσαία ζώνη του λιμένα. Είναι μία και ενιαία η πόλη και γι αυτό πρέπει να υπάρχει η μίνιμουμ συνεννόηση. Μπαίνουμε στην καλοκαιρινή περίοδο και δεν ξέρω τι θα γίνει. Οι επιχειρήσεις περιμένουν να δουλέψουν. Το Νησάκι θα έπρεπε να λειτουργεί από το περασμένο φθινόπωρο. Είναι βέβαια ένα αποσπασματικό μέτρο που έπρεπε να γίνει σε συνεργασία με τον Δήμο. Προσωπικά να παρατηρήσω πως οι αιρετοί και όσοι διοικούν θα πρέπει να βάλουν στην άκρη τον εγωισμό τους και να λειτουργήσουν με την κοινή λογική”.

Ετικέτες: